hi to skoda

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

hi to skoda

İleti mygokhan » 02 Ağu 2006, 21:55

arkadaşlar herkese selamlar.sitenizi yeni gördüm. skoda fabia 1.2 sahibiyim..umarım güzel bi forum ortamı olur.saygılar sevgiler...


GÖKHAN ÖZ  BURSA

 
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti ilkem01 » 07 Ağu 2006, 16:56

gokhancım sıte uyuyo ılk hosgeldını ben verıyım hosgeldın arkadasım hosgeldın sefalar getırdın
ilkem01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:49

İleti yonetici » 07 Ağu 2006, 18:39

Hoşgeldin.

Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti FAVORİT 136L » 08 Ağu 2006, 02:43

Hoşgeldiniz ama site uyuyor diye hep birileri suçlanıyor gibi, site uyuyorsa bunda kimsenin suçu yok ki, zamanla artacaktır veya artması hepimizin elinde, İnşallah güzel bi ortam olur
FAVORİT 136L
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Nis 2006, 02:36

İleti ünsal » 14 Ağu 2006, 23:04

hoşgeldin yaz dönemi nedeniyle böyle olsa gerek yoksa gerçekten uyuyo
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti real81 » 14 Ağu 2006, 23:50

 slm


markamızı ve sitemizi daha fazla duyuralım. logo ve stıker çalışması yapıp  bunları bastıralım ve araçlarımıza  yapıştıralım. sesimizi duyuralım.


kazasız -cezasız gunler......


 

real81
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Mar 2006, 11:21

İleti ünsal » 16 Ağu 2006, 02:02

seninle aynı düşüncedeyim ama biraz yavaş bi site organize etmek lazım


ben izmirde öncü olmak isterim bu konuda benim arabama kendim yaptırıcam


kazasız belasız ......

AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti 10TOPRAK » 16 Ağu 2006, 18:34

 HOŞGELDİN DOSTUM GÖKHANN..
10TOPRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 23 May 2006, 13:41

İleti mygokhan » 27 Eyl 2006, 23:35

arkadaşlar site biraz hareketlenmiş gördüm son zamanlarda.inşallah hep böyle olur.yoksa banamı öyle geldi??
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti wrc84 » 28 Eyl 2006, 01:31

hoşgeldin.. Big%20smile
wrc84
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Eyl 2006, 15:51

İleti ak@y » 30 Eyl 2006, 06:15

bursanın medarı iftiharı mavi fabişin sahibi gökhan kardeşimde gelmiş aramıza hoşgeldin
ak@y
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Eyl 2006, 04:44

İleti irfant » 30 Eyl 2006, 14:13

Nazar boncuğumuz!  Clown
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti fabia630 » 30 Eyl 2006, 15:06

 
   hoşgelmiş sefa getirmiş

 

  Thumbs%20Up   Thumbs%20Up   Thumbs%20Up
fabia630
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Tem 2006, 13:13

İleti mygokhan » 05 Ekm 2006, 20:28

hoşbuldukThumbs%20Up
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti 34SCU59 » 26 Mar 2008, 15:47

MYGÖKHANIN İLK TANISTIGI ZAMANI BULDUM DUYGULARIM DEPREŞRİ
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti irfant » 26 Mar 2008, 15:54

[quote="mygokhan"]

arkadaşlar herkese selamlar.sitenizi yeni gördüm. skoda fabia 1.2 sahibiyim..umarım güzel bi forum ortamı olur.saygılar sevgiler...


GÖKHAN ÖZ  BURSA

[/QUOTE]
 

LOL

 

Hoşgeldin yeniden...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti FLEYLAK » 26 Mar 2008, 15:56

HOŞGELDİN
FLEYLAK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Kas 2007, 13:13

İleti 34SCU59 » 26 Mar 2008, 15:59

[quote="FLEYLAK"]HOŞGELDİN[/QUOTE]
 

ABİ ADAM 2006 DA YAZMIS BURANIN YERLİSİ OLDU :))))))))))))))
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

Sonraki

Üyelerimiz



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir