1 sayfadan 1. sayfa

benzin kokusu

İletiTarih: 12 Oca 2007, 13:50
krusty
herkese merhabalar..
 

Geçen hafta 1994 Favorit 135LX aldım. almadan önce tanıdık bir motor ustasına aracı kontrol ettirdik. hatta bir takım aletlerle motoru kontrol ettiler ve hiçbir problem bulunamadı.

 

ancak aracın içinde sürekli bir benzin kokusu var.

 

sizce sebebi ne olabilir..

 

yardımcı olabilirseniz sevinirim..

 

şimdiden herkese teşekkür ederim.

İletiTarih: 12 Oca 2007, 15:19
ünsal
depoda veya bağlantıda problem veya bağlantılar içeriye sızmasına sebeb olabilirmi ?

İletiTarih: 12 Oca 2007, 15:48
sainz
Benzin taşıyan tüm boru ve hortumları kontrol edin. Mutlaka onlarda bir kaçak vardır. Yalnız dikkatlice kontrol edin zira sızdırma varsa fark edemeyebilirsiniz.

İletiTarih: 26 Şub 2007, 14:19
driver

aynı problemi aracı ilk aldığımdan bu yana ben de yaşıyorum.Zaman zaman özellikle yokuş aşağı bıraktığımda.motoru stop ettikten sonra geliyor benzin kokusu.her zaman değil..


Göstermediğim yer,gitmediğim karbütatörcu kalmadı diyebilirim.Ne depoda delik var nede boru ve hortumlarda..

En son bir usta şöyle açıkladı durumu;

Karbüratörün etrafına küçücük 1 damla benzin bile atsa müthiş bir koku yapacağını ve bu kokunun da kalorifer kanallarıyla direk içeri dolacağını söyledi.Ne kadar doğru bilemiyorum ancak benzin eksilmiyor bunu denedim.

Yine de temkinli olmak gereken ve üzerine düşülmesi gereken bişey.

İletiTarih: 05 Mar 2007, 00:06
ihsan
kardes tam senin dedigin gibi bende de ayni problem var bursadaki bozkurt oto yani servisten bana şöyle dediler. ben daha onceden motorun zinciri degistirmistim tabi normal bi tamircide  (pişmanim :(    dedilerki motor zinciri motoru kastırıyo yani cok azda olsa sıkı dediler bu yuzden oluyormus. hatta karburutor deki benzin baglanti hortumunu surekli catlatıp kacak yapmasina yol aciyo. sen surekli benzin hortularina dikkat et cok onemli cunku ALLAH korusun

İletiTarih: 05 Mar 2007, 17:07
sainz
[quote="ihsan"]kardes tam senin dedigin gibi bende de ayni problem var bursadaki bozkurt oto yani servisten bana şöyle dediler. ben daha onceden motorun zinciri degistirmistim tabi normal bi tamircide  (pişmanim :(    dedilerki motor zinciri motoru kastırıyo yani cok azda olsa sıkı dediler bu yuzden oluyormus. hatta karburutor deki benzin baglanti hortumunu surekli catlatıp kacak yapmasina yol aciyo. sen surekli benzin hortularina dikkat et cok onemli cunku ALLAH korusun [/QUOTE]



 

"Eksantrik zinciri ile karbüratördeki hortumların ne gibi bir bağlantısı var" diye sorsaydınız keşke. Eksantrik zinciri yanlış takıldıysa, eksntrik milini kastırır, ne kadar olasıdır bilmiyorum ama krankı kastırır. Başka da birşeyle bağlantısı yoktur ki.

İletiTarih: 05 Ekm 2008, 00:54
orhangecen
bende de aynı sorun vardı . Dinlenme kutusumudur nedir beyaz ufak bişi kırılmış ucu oradan benzin kaçırıyormuş . Değiştirdim halloldu . Ama snein sorun aynısı mı bilmiyorum başıma gelendne yola çıktım.
 

 

İletiTarih: 05 Ekm 2008, 04:50
Felicia-GFC
aynı sorunu bende yasıyorum  Karbüratörün alt tarafında bı yerden sızıntı yapıyor bunu  ılk calıstıgında  ılk kalkısta yapıyor  fazla benzın pompalıyor tasma yapıyor weya sızıntı yapıyor her neyse  onu bır an once bulmam gerekıyor... malum dunyanın  en pahalı  akaryakıtını satan bır ulkede  1 damla benzın bıle  kıymetlı ....

İletiTarih: 05 Ekm 2008, 04:57
34SCU59
belki gaza çok yuklenirsen içeride koku yapabilir....biraz daha yavas ve alt devirde kullanmayı dene belki bir değişiklik olabilir...tabi arkadasların yorumu ile bir fayda goremezsen en son nokta bu...