MOTORDAKİ ŞU PARÇAYI BİLEBİLİRMİSİNİZ.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

MOTORDAKİ ŞU PARÇAYI BİLEBİLİRMİSİNİZ.

İleti fatihyksel » 26 Ağu 2008, 16:02

MOTORDA Bİ DÜĞME GİBİ BİR ŞEY VAR ON OFF YAZIYOR KENARINDA NE İŞE YARIYOR BİLMİYORUM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM

 
fatihyksel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49
Ad Soyad: Fatih Yüksel
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 Mpi

İleti alwaysloser » 26 Ağu 2008, 16:04

harbi o ne ilk defa görüyorum hani tüple alakası war deseim hiç görmedimde alla alla
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti fatihyksel » 26 Ağu 2008, 16:11

Vala bende bi şey anlamadım.
fatihyksel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49
Ad Soyad: Fatih Yüksel
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 Mpi

İleti fatihyksel » 26 Ağu 2008, 16:15

Yardım edecek olan yokmu.Confused
fatihyksel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49
Ad Soyad: Fatih Yüksel
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 Mpi

İleti alwaysloser » 26 Ağu 2008, 16:25


o parça benzin kesicisi, lpg li arabalara takılıyo


BY WODOO DAN ALINTIDIR :)))))
BEDENEN YOK AMA RUHU BİZLERLE
ÖZLEDİK SENİ WODOO
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti PİCK-UP » 26 Ağu 2008, 16:29

çok ilginç birşey ilk defa gördüm. tüp eski galiba yeni tiplerde otomatik.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti fatihyksel » 26 Ağu 2008, 16:30

[quote="PİCK-UP"]çok ilginç birşey ilk defa gördüm. tüp eski galiba yeni tiplerde otomatik. [/QUOTE]
 

Tüp yeni canım şöle bi3 ay önce felan değişti
fatihyksel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49
Ad Soyad: Fatih Yüksel
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 Mpi

İleti ilk aşk » 26 Ağu 2008, 17:58

fatih sen o düğmeyi hiç elleme nasıl duruyorsa öyle bırak yoksa patlatırsın arabayı mazallah LOL
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti fatihyksel » 26 Ağu 2008, 18:04

[quote="ilk aşk"]fatih sen o düğmeyi hiç elleme nasıl duruyorsa öyle bırak yoksa patlatırsın arabayı mazallah LOL[/QUOTE]
 

Sonra babama bi forman borçlu olurumLOL.
fatihyksel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49
Ad Soyad: Fatih Yüksel
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 Mpi

İleti ilk aşk » 26 Ağu 2008, 18:09

fatih benim yolluğu unutma
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti fatihyksel » 26 Ağu 2008, 18:10

Unutmam abi zaten perşembeden bu yana bursadaydım hasta vardı daha dünm düştüm gayseriye.
fatihyksel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49
Ad Soyad: Fatih Yüksel
Nereden: Kayseri
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 Mpi

İleti kemaI » 26 Ağu 2008, 18:22

Valf olduğu kesinde, benzin hortumuna benziyor hortum. Elektirkte geliyor, aktüatörlü valf galiba. Arkadaşın dediği gibi benzin kesici valfi olabilir.

kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti abdulhamit » 26 Ağu 2008, 19:04

[quote="formenci"][quote="ilk aşk"]fatih sen o düğmeyi hiç elleme nasıl duruyorsa öyle bırak yoksa patlatırsın arabayı mazallah LOL[/QUOTE]
 

Sonra babama bi forman borçlu olurumLOL.
[/QUOTE]
Sen babana forman borçlu olursun bizde babana seni :)
abdulhamit
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Mar 2008, 14:41

İleti weyis » 26 Ağu 2008, 20:29

evet o benzin kesici
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti ege » 26 Ağu 2008, 20:50

nerden gelip nereye gidiyor önce onu anlat 
ege
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Ağu 2008, 02:11

İleti ilk aşk » 26 Ağu 2008, 21:32

[quote="weyis"]evet o benzin kesici[/QUOTE]
 

ClapClapClapClapClap nede olsa hemşeri yozgat-kayseri
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti adler436 » 26 Mar 2009, 12:59

LPG'Lİ ARAÇLARDA BULUNUR SECİCİ ANAHTARDAN GELEN EMRE GÖRE BENZİN AKIŞINA İZİN VERİRİ YADA KESER ANCAK MOTOR BLOĞU ÜZRİNDE BULUNMASI SAKINCALIDIR, HATTA BİZ BU ŞEKİLDE GELEN ARAÇLARA RAPOR VERMİYORUZ...
adler436
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 18 Mar 2009, 22:16
Ad Soyad: ethem kayhan kaymakçı
Nereden: Denizli
Arabanız: forman+fabia 1.4 TDI+fabia 1.2 HTP


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir