LPG`de 1 km yol, Şehir İçi / Şehir Dışı kaç para?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG`de 1 km yol, Şehir İçi / Şehir Dışı kaç para?

İleti ktefoto » 29 Ağu 2008, 16:44

Benim 136L 90 model favoritim şehir içi ve şehir dışı 42.75 ytl ye 239 km yol aldı.
Yaklaşık ortalama 179 YKR yakıyor.
Uzun yolda denemedim.
Daha az yaktıran var mı?
 
ktefoto
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2008, 12:23

İleti Crzyboy » 29 Ağu 2008, 17:33

1993 135L ile 30 ytl gazla şehir içi min. 160 km gidiyorum ben ....



Sert kullanımda 110 civarı ... Wink
 
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti bekmezci_1905 » 29 Ağu 2008, 17:35

Bende forman 135L var şehir içinde 170-180 lira yakıyor..Şehir dışı ölçmedim..
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03

İleti FLEYLAK » 29 Ağu 2008, 17:52

iZMİR TRAFİĞNDE dur kalk forman 185-190 yakıyor
Memnunum gerçekten  benzinli olsa binemezdim böyle rahat rahat :)
FLEYLAK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Kas 2007, 13:13

İleti kemaI » 29 Ağu 2008, 18:57

[quote="ktefoto"]Benim 136L 90 model favoritim şehir içi ve şehir dışı 42.75 ytl ye 239 km yol aldı.
Yaklaşık ortalama 179 YKR yakıyor.
Uzun yolda denemedim.
Daha az yaktıran var mı?[/QUOTE]
 

Tüketim gayet idel. Benimkide o kadar yakıyor. Biraz daha sakin kullansam daha da az yakar ama sıkıcı olur. Ben memnunum bu halinden. Ben 20 litreyle 200 km civarı yapıyorum,
kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti recori » 30 Ağu 2008, 13:12

BEN ANKARADAYIM 93 MODEL FAVOMLA ŞEHİR İÇİ 145 YKR YAKIYOR NASIL BENCE İYİ GİB ŞEHİR DIŞIDA 105 YKR YAKIYOR
recori
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:48

İleti bekmezci_1905 » 30 Ağu 2008, 13:17

[quote="recori"]BEN ANKARADAYIM 93 MODEL FAVOMLA ŞEHİR İÇİ 145 YKR YAKIYOR NASIL BENCE İYİ GİB ŞEHİR DIŞIDA 105 YKR YAKIYOR [/QUOTE]
 

Abi sen ne yaptın ya?Confused 105 kuruş helal olsun valla...
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03

İleti umt_d » 30 Ağu 2008, 13:40

Ben uzun yolda şehir içinden daha fazla yakıyorum tamamen sürüşüne bağlı değişebilir
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti BaTeRRiiSStt » 30 Ağu 2008, 14:36

[quote="bekmezci_1905"] [quote="recori"]BEN ANKARADAYIM 93 MODEL FAVOMLA ŞEHİR İÇİ 145 YKR YAKIYOR NASIL BENCE İYİ GİB ŞEHİR DIŞIDA 105 YKR YAKIYOR [/QUOTE]
 

Abi sen ne yaptın ya?Confused 105 kuruş helal olsun valla...
[/QUOTE]

şehir dışı nasıl 105 ykrs yakıyor cok merak ettım doğrusu..
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti 9336 » 30 Ağu 2008, 16:39

[quote="BaTeRRiiSStt"] [quote="bekmezci_1905"] [quote="recori"]BEN ANKARADAYIM 93 MODEL FAVOMLA ŞEHİR İÇİ 145 YKR YAKIYOR NASIL BENCE İYİ GİB ŞEHİR DIŞIDA 105 YKR YAKIYOR [/QUOTE]

 


Abi sen ne yaptın ya?Confused 105 kuruş helal olsun valla...
[/QUOTE]



şehir dışı nasıl 105 ykrs yakıyor cok merak ettım doğrusu..[/QUOTE]
Bizimki benzinle sizinki suyla mı çalışıyor nedir! Sattıracaksınız bana arabayıShocked
Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti fevgo » 01 Eyl 2008, 04:06

Yumuşak kullanımda şehir içi 15 ynkr şhir dışı 12 ynkrs....94 glx brc tüp ...
 

(inanmayıp,inanmadığı gibi saygısızlık edip,sanal ortamda  şekil yapıp,özel mesajla tehdit edenlere itafen   bildirilir..sincan 14. caddede itinayla ''demli çay'' ikram edilir....!! ancak hatasını anlayıp özür dileyene bağrımız da kapımız da açıktır...Bütün skodacılara slm...
fevgo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 29 Tem 2008, 02:44

İleti bekmezci_1905 » 01 Eyl 2008, 04:12

[quote="fevgo"]Yumuşak kullanımda şehir içi 15 ynkr şhir dışı 12 ynkrs....94 glx brc tüp ...
 

(inanmayıp,inanmadığı gibi saygısızlık edip,sanal ortamda  şekil yapıp,özel mesajla tehdit edenlere itafen   bildirilir..sincan 14. caddede itinayla ''demli çay'' ikram edilir....!!
[/QUOTE]
 

Valla ne yalan söyleyeyim şaştım kaldım.Shocked

Helal olsun eğer arabanız o kadar az yakıyorsa ne mutlu size.Smile

Saygısızlık gibi olmasın ama yolum düşerse demli çayını içerim.Embarrassed
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03

İleti fevgo » 01 Eyl 2008, 04:17

Başımın üstünde yeriniz var,Buyurun..Bu ölçümleri geçenlerde yaptım uzun yolu ankara-eskişehir karayolunda yaptım ki bilenler bilir dümdüz yol ve yokuş yok denecek kadar az..ayrıca 90/110 arası yumusak kullanımla bu rakamlar tutturuluyor..gazı da 1600/1700 arasından alıyorum..Saygılar.
fevgo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 29 Tem 2008, 02:44

İleti bekmezci_1905 » 01 Eyl 2008, 04:19

[quote="fevgo"]Başımın üstünde yeriniz var,Buyurun..Bu ölçümleri geçenlerde yaptım uzun yolu ankara-eskişehir karayolunda yaptım ki bilenler bilir dümdüz yol ve yokuş yok denecek kadar az..ayrıca 90/110 arası yumusak kullanımla bu rakamlar tutturuluyor..gazı da 1600/1700 arasından alıyorum..Saygılar.[/QUOTE]
 

Aman yanlış anlaşılmasın ben inanmadığım için filan demedim bunları sadece çayını içerim dedim yani ispata filan gerek yok.Smile
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03

İleti fevgo » 01 Eyl 2008, 04:24

:) eywallah rica ederim, kardeşim..
fevgo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 29 Tem 2008, 02:44

İleti emir47 » 01 Eyl 2008, 05:00

93 favorit ş.içi 230 ykrş s.dışı 158 ykrş defalarca denedim.20 ytl ş.içi 84 km
emir47
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Tem 2008, 15:04

İleti emir47 » 01 Eyl 2008, 05:02

bu arada hararet sorununu hallettim.üstkağak contasını yaktım şimdi gayet ii hararet yarıyı bile geçmiyor doğru dürüst.bi dünya parayı boşa harcattı utanmaz tamirciler bütün sorun contadaymış.
emir47
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Tem 2008, 15:04

İleti bekmezci_1905 » 01 Eyl 2008, 05:06

[quote="emir47"]bu arada hararet sorununu hallettim.üstkağak contasını yaktım şimdi gayet ii hararet yarıyı bile geçmiyor doğru dürüst.bi dünya parayı boşa harcattı utanmaz tamirciler bütün sorun contadaymış.[/QUOTE]
 

 

Yalnız bunun yeri burası mı onda bir takım şüphem var.Üst kapak contasını taktın mı yaktın mı?Big%20smile
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir