FAVORİT LPG AYAR İNCELİKLERİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FAVORİT LPG AYAR İNCELİKLERİ

İleti recori » 12 Eyl 2008, 12:09

SELAM ARKADAŞLAR HERKES ARCINDA FARKLI MARKA LPG BEYNİ KULLANIYOR AMA BİZ FAVOCULARIN EN BÜYÜK AVANTAJI BU BEYİNLERİN AYARINI KENDİMİZDE YAPABİLMEMİZ İŞTE BU NEDENLE SİZLERE SORMAK İSTEDİGİM ŞU BU KONUDA BİLGİSİ OLANARKADAŞLAR
 

KENDİ KULLANDIKLARI BEYİN MARKALARINA GÖRE BULDUKLARI AYAR İNCELİKLERİNİ BİZİMLE PAYLAŞARAK ORAK BEYİN KULLANAN ARKADAŞLARIN DAHA AZ LPG TÜKETMELERİNE YARDIMCI OLMALARI BENCE GÜZEL OLUR

BEN BRC BEYİN KULLANIYORUM VE HAVA GİRİŞİNİ BANTLA KAPATTIGIMDA YAKIT OLARAK ÇOK FAYDASINI GÖRÜYORUM EN AZ %70 KAPATIYORUM HAVA GİRŞİNİ SİZ BEYİNLERİNİZDE NELER YAPIYORSUNUZ...
 
recori
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:48

İleti favoritglx » 12 Eyl 2008, 12:25

BENDE BERECE KULLANIYORUM HAVA GİRİŞLERİNİ TAMAMENMİ KAPATIYORSUN.
 

 
favoritglx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Şub 2008, 11:17

İleti nolies » 12 Eyl 2008, 13:30

ben de brc kullanıyorum. hava girişini hiç kapatmıyorum. hatta bir kere ayar yaptırdığım yer kapatmıştı sonrasında araba çalışmadı bile. söktüm attıp bantları.
nolies
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 01 Tem 2006, 13:53

İleti alwaysloser » 12 Eyl 2008, 15:40

selamlar ben by wodoo...
benim favodada brc beyin takılı, bant vs.. hiç birşey uygulamadım, çokda güzel...
ancak bazen, az yakmasını istediğimde biraz kısıyorum, performans istediğimdede açıyorum, yani performans dedim ama abartılacak kadar olmasada hissedilecek kadar arttırıyor...
benim tavsiyem, sonradan kendiniz hiç bir işlem yapmayın ! gaz ayarınızı nasıl istiyorsanız (az yakan, yada çok kaçan Big%20smile) ustanıza söyleyin o ayarlasın, siz daha dokunmayın... ancak sizde az çok anlıyorsanız, sizde sonradan istediğiniz gibi ayarını yapabilirsiniz...
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti favoritglx » 12 Eyl 2008, 16:29

benim araçta soğuk hava girişinin yarısı kapalı sıcak hava girişi kapalı arabayı ilk aldığında usta kapatmıştı sık sık stop ediyor ve tekrar çalıştırmakta zorlanıyordum bir kaç ustadan sonra sıkıntıyı azalmak yerine arttı en sonunda bir usta bir ayar yaptı pekde memnun sayılmam çünkü arabada ilk çalışmada sıkıntı var marşa baştığımda ateşmeme yapıyor gaz vermezzen devir düşüyor ve stop ediyor 1-2 dakika gaz verdikten sonra arabada sıkıntı kalmıyor..
 

Demek istediğim karbüratöre giden  soğuk ve sıcak hava karışımında dengenin sağlanamamasından kaynaklanan sorun diye düşünmekteyim bantları tamamen söktüğümde araba çalışmıyor bile sıcak havayı kapattığımda hareket halindeyken bile aniden stop ediyor, ben gene soğuk hava girişini yarım kapattım sıcak hava girişi açık çare bulamayınca bu şekilde idare etmekteyim.
favoritglx
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Şub 2008, 11:17

İleti ozkan3267 » 13 Eyl 2008, 00:06

[quote="favoritglx"]benim araçta soğuk hava girişinin yarısı kapalı sıcak hava girişi kapalı arabayı ilk aldığında usta kapatmıştı sık sık stop ediyor ve tekrar çalıştırmakta zorlanıyordum bir kaç ustadan sonra sıkıntıyı azalmak yerine arttı en sonunda bir usta bir ayar yaptı pekde memnun sayılmam çünkü arabada ilk çalışmada sıkıntı var marşa baştığımda ateşmeme yapıyor gaz vermezzen devir düşüyor ve stop ediyor 1-2 dakika gaz verdikten sonra arabada sıkıntı kalmıyor..
 

Demek istediğim karbüratöre giden  soğuk ve sıcak hava karışımında dengenin sağlanamamasından kaynaklanan sorun diye düşünmekteyim bantları tamamen söktüğümde araba çalışmıyor bile sıcak havayı kapattığımda hareket halindeyken bile aniden stop ediyor, ben gene soğuk hava girişini yarım kapattım sıcak hava girişi açık çare bulamayınca bu şekilde idare etmekteyim.
[/QUOTE]
 

 

Sıcak hava girişi nerde soğuk hava girişi nerde, nerden nasıl kapatacağız
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti felicia042 » 14 Eyl 2008, 14:43

[quote="favoritglx"]benim araçta soğuk hava girişinin yarısı kapalı sıcak hava girişi kapalı arabayı ilk aldığında usta kapatmıştı sık sık stop ediyor ve tekrar çalıştırmakta zorlanıyordum bir kaç ustadan sonra sıkıntıyı azalmak yerine arttı en sonunda bir usta bir ayar yaptı pekde memnun sayılmam çünkü arabada ilk çalışmada sıkıntı var marşa baştığımda ateşmeme yapıyor gaz vermezzen devir düşüyor ve stop ediyor 1-2 dakika gaz verdikten sonra arabada sıkıntı kalmıyor..
 

Demek istediğim karbüratöre giden  soğuk ve sıcak hava karışımında dengenin sağlanamamasından kaynaklanan sorun diye düşünmekteyim bantları tamamen söktüğümde araba çalışmıyor bile sıcak havayı kapattığımda hareket halindeyken bile aniden stop ediyor, ben gene soğuk hava girişini yarım kapattım sıcak hava girişi açık çare bulamayınca bu şekilde idare etmekteyim.
[/QUOTE]
bence sen beyin dedikleri kafayı değiştir. arızalı gibi sanki ...
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti ozkan3267 » 14 Eyl 2008, 20:29

[quote="felicia042"][quote="favoritglx"]benim araçta soğuk hava girişinin yarısı kapalı sıcak hava girişi kapalı arabayı ilk aldığında usta kapatmıştı sık sık stop ediyor ve tekrar çalıştırmakta zorlanıyordum bir kaç ustadan sonra sıkıntıyı azalmak yerine arttı en sonunda bir usta bir ayar yaptı pekde memnun sayılmam çünkü arabada ilk çalışmada sıkıntı var marşa baştığımda ateşmeme yapıyor gaz vermezzen devir düşüyor ve stop ediyor 1-2 dakika gaz verdikten sonra arabada sıkıntı kalmıyor..
 

Demek istediğim karbüratöre giden  soğuk ve sıcak hava karışımında dengenin sağlanamamasından kaynaklanan sorun diye düşünmekteyim bantları tamamen söktüğümde araba çalışmıyor bile sıcak havayı kapattığımda hareket halindeyken bile aniden stop ediyor, ben gene soğuk hava girişini yarım kapattım sıcak hava girişi açık çare bulamayınca bu şekilde idare etmekteyim.
[/QUOTE]
bence sen beyin dedikleri kafayı değiştir. arızalı gibi sanki ...
[/QUOTE]
 

aldığın gazın kalitesi de önemli,

ben beyni değiştirdim ama bu sefer de çok yakmaya başladı.
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti ozkan3267 » 14 Eyl 2008, 20:30

ACABA BEYİN ZAMANLA ALIŞTIKÇA YAKIT TASARRUFU DA ARTAR MI ACABA ?
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir