direksiyon sertliği

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

direksiyon sertliği

İleti trenci » 11 Ekm 2008, 13:06

bı konuya bende takmıştım bir ara İzmir'de arabamı devamlı götürdüğüm usta hdrolik dreksiyon için vereceğim parayı favoritimi satıp eklersem  ile felicia alabileceğimi sölemişti.1200-1500 arasını bulur demişti.ben vazgectim .pazu yapmaya devam:)). illaki yaptıracam diyorsan teknik olarak mümkün ama pahalı..
 
trenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Eyl 2008, 20:51

İleti keceli » 11 Ekm 2008, 13:13

Güzeel,


Nihayet konuyu merak eden biri varmışSmile


Ben bahsettiğin masrafı çok daha aza indireceğimi düşünüyorum.
Ancak şu bilgiler lazım ;

1-hangi aracın hidrolik direksiyonu uyumlu

2-kaput altında bunu monte edebileceğimiz yer varmı.

3-çıkma bulabilirmiyiz, bulursak fiyatı ne civarda olur, bunu sorabileceğimiz bir tamirci yada çıkmacı varmıdır.

4-bu işlem sırasında teknik olarak dikkat edilmesi gerekenler nedir.

 
keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti trenci » 11 Ekm 2008, 13:14

sen hangi şehirdesin..??
trenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Eyl 2008, 20:51

İleti keceli » 11 Ekm 2008, 13:18

(özür dilerim nickte görünmüyormuş)
Ankaradayım
keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti trenci » 11 Ekm 2008, 13:23

izmir olsaydı sana bir iki telefon numarası verirdim ama değilsin sitede skoda servisleri var üye olan onlara sorsan sana daha iyi bilgi verirler.
trenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Eyl 2008, 20:51

İleti keceli » 11 Ekm 2008, 13:24

Teşekkürederim..
keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti kemaI » 11 Ekm 2008, 13:46

[quote="keceli"]

Güzeel,


Nihayet konuyu merak eden biri varmışSmile


Ben bahsettiğin masrafı çok daha aza indireceğimi düşünüyorum.
Ancak şu bilgiler lazım ;

1-hangi aracın hidrolik direksiyonu uyumlu

2-kaput altında bunu monte edebileceğimiz yer varmı.

3-çıkma bulabilirmiyiz, bulursak fiyatı ne civarda olur, bunu sorabileceğimiz bir tamirci yada çıkmacı varmıdır.

4-bu işlem sırasında teknik olarak dikkat edilmesi gerekenler nedir.

 
[/QUOTE]
 

Arkadaşım masrafı çok daha aza indirmen eğer elinden gelmiyorsa bu işler ve tanıdığın bir usta yoksa çok zor. Çünkü sen bu işi rahatlığın ve keyfin için istiyorsun. Haliyele ustalarda senin gibi keyfi için masrafa giren birine uygun bişeyler yapmaz. Zaten bu işe bikere bulaştınmı artık dönüşüde olmaz, kopartacısı yla ayrı uğraş, ustayla ayrı, elektrikçiyle ayrı. Anlıyacağın teknik olarak mümkün ama astarı yüzünü geçer.
kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti keceli » 11 Ekm 2008, 13:58

Güzel tavsiyeler. Seni anlıyorum.
Ama sorularımın cevabını hala bulamadımWink
keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti karatas » 23 Ekm 2008, 16:56

[quote="keceli"]

Öncelikle merhaba Ben keceli yeni üyeniz.


1993 Model Favoritim var.

Henüz 3 ay oldu alalı ve severek aldım.

Alır almaz tüm göğsü söküp indirdim. içini ve arkasını temizledim. Vidalarını sıkıştırtım. artık göğüsten çıt çıkmıyor.

arızalanan sinyal kolunu kendim tamir ettim, ustaya kalsa tümünü değiştirecekti çünkü tırmakları kırılmışmış, ben çelik tel kullanarak tırnak yaptım sonra yine ustaya göre tümüyle değişmesi gerekiyordu el firenı tertibatının ikaz lambasının sürekli yanmasını engellemek için, onuda çok basit bir yöntemle kendim halletim ve ustaya 'sen tamirci değil değiştiricisin' dedimSmile

sonra renkleri solan sinyal kolunu, silecek kolunu, cam kolları ve kapı açma kollarıyla kapı tutacaklarını kendim boyayarak yeniledim (usta onlarıda değiştirecekti)

Kapı döşemelerini söküp içlerini sünger kapladım onlardan da ses gelmiyor artık.

Veee şimdi de kafama direksiyon sertliğini taktım. Evet araçta spor direksiyon var bu etkiliyor ama ben daha fazlasını istiyorum. diyorum kii acabaaa bizim favolara hidrolik direksiyon uyduramazmıyız?Tongue Ben ciddiyim.. bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.
[/QUOTE]
 kaceli arkadaşım sinyal tırnaklarını nasıl tamir ettin resim koyarsan bizde faydalanırız.bendede direksiyonu topladıktan sonra sinyal geri atmıyor. sanırım çok arkadaşta aynı sorun var.
karatas
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2008, 13:38

İleti keceli » 23 Ekm 2008, 19:56

[quote="karatas"][quote="keceli"]

Öncelikle merhaba Ben keceli yeni üyeniz.


1993 Model Favoritim var.

Henüz 3 ay oldu alalı ve severek aldım.

Alır almaz tüm göğsü söküp indirdim. içini ve arkasını temizledim. Vidalarını sıkıştırtım. artık göğüsten çıt çıkmıyor.

arızalanan sinyal kolunu kendim tamir ettim, ustaya kalsa tümünü değiştirecekti çünkü tırmakları kırılmışmış, ben çelik tel kullanarak tırnak yaptım sonra yine ustaya göre tümüyle değişmesi gerekiyordu el firenı tertibatının ikaz lambasının sürekli yanmasını engellemek için, onuda çok basit bir yöntemle kendim halletim ve ustaya 'sen tamirci değil değiştiricisin' dedimSmile

sonra renkleri solan sinyal kolunu, silecek kolunu, cam kolları ve kapı açma kollarıyla kapı tutacaklarını kendim boyayarak yeniledim (usta onlarıda değiştirecekti)

Kapı döşemelerini söküp içlerini sünger kapladım onlardan da ses gelmiyor artık.

Veee şimdi de kafama direksiyon sertliğini taktım. Evet araçta spor direksiyon var bu etkiliyor ama ben daha fazlasını istiyorum. diyorum kii acabaaa bizim favolara hidrolik direksiyon uyduramazmıyız?Tongue Ben ciddiyim.. bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.
[/QUOTE]
 kaceli arkadaşım sinyal tırnaklarını nasıl tamir ettin resim koyarsan bizde faydalanırız.bendede direksiyonu topladıktan sonra sinyal geri atmıyor. sanırım çok arkadaşta aynı sorun var.
[/QUOTE]
en kısa zamanda resim koymaya çalışıcam

keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti AhmetH » 23 Ekm 2008, 20:07

hidrolik direksiyon  takabiliyoruz  bundan kesinlikle eminim.
felicianın hidrolik direksiyonlarının uyması lazım.

direksiyon kutusu   pompa  ve  birkaç  ıvır  zıvır  ..

 

direksiyon  kutusunu  yeni  alma  taraftarıyım   pompa ve  yağ haznesi  çıkma  bulunabilir.

 

 

 

işin  espirili kısmı  bildiğimiz  V  profilli  kayış  oluklu  kayış  olarak değişmesi  lazım.

bunun için  devir daim  krank alternatör  kasnakları  değişmeli.

 

biraz  daha incelediğimde  bir iki bağlantı  elemanınında  ya  tezgahta  özel  yapılması  yada  bir şekilde  çıkmasının bulunması  lazım.

 

 

pompa 300  desek

yeni  direksiyon kutusu ???  (500-600 varmıdır Smile )

hortumlar  100

kasnak  içlikleri  freze  torna tezgah  kaynak  özel  üretimler  vs 300  olsa

 

 

1000 ytl  civarında  bir  para..

 

 

ancak  bir  ihtmalde   hidrolik pompanın  kasnağını  V profile  uyduracak  kasnak  yapmak..

 

ve  birşekildede   pompa  bloka  montelenirse  birde  uygun  uzunlukta V kayış  bulunursa   olay  çok  daha  ucuza   biter. 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 22 misafir