Favorit Masrafı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favorit Masrafı

İleti orhangecen » 04 Ekm 2008, 20:12

Arkadaşlar dün motorda uğultu ve antirifize yağ karışıyor diye gittim tamirciye


Zincir ve contayı değiştirelim dediler . Gitmemiz bize pahalıya maoldu


2 rotil 


Arka amortisörler ve içindeki iki bilya


Silindir kapağı ve Contalar


Vida yerleri önceki sahibi mafetmiş Tornacı yeniden vida yerleri yaptı


Keçeler yağ sızdırıyormuş değiştirildi .


Antifiriz bidonu


Bunlar Tamamen değişti ve 800 lira masraf çıktı ne diyorsunuz bu duruma ?


 


İşin kötüsü 1 ay geçmeden yine masraf çıkartacak bu araba

 
orhangecen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Ekm 2008, 20:07

İleti RAZOR10 » 04 Ekm 2008, 20:23

800 ytl çok tutmuş  o kadar masraf yazık günah ya.. walla imkanın warsa model yükselt derim ben
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti orhangecen » 04 Ekm 2008, 20:48

şöyle bi durum var daha
 

direksiyon çok sıkıymış ve araba ilk çalıştığında cazırtı ses veriyor şanzımanda 5 vites yağlama borusu muı ne varmış o gitmiş .  250 daha masraf yicek araba   .

 

lanet ettim ama yükseltme olanağım yok ki yükseltirsem 20 000 ytl den aşağı araba almam . 

 

işin garbimi araba ilk arbam ve arabamı seviyorum  

 

2 sene daha binecem Allah  izin verirse
orhangecen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Ekm 2008, 20:07

İleti trenci » 04 Ekm 2008, 22:07

arkadaşım silindir kapağının orjinali zaten 500 civarı. Çin veya uzak doğu malı olanlar 200-270 civarı iki amortüsör 70-100 arası yani demek istediğim kullandıkları malzemeye göre fiyat az veya coktur. bunu sen bileceksin. kullandıkları malzemenin ne olduğunu yazsaydın fiyat hakkında bişey derdim. ama şu an için diyemiyorum.biraz malzeme konusunda blgi verirsen  bizde yorum yaparız. hayırlısı olsun inşallah başka sorun cıkarmaz.
trenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Eyl 2008, 20:51

İleti semih06 » 04 Ekm 2008, 23:52

banada 800 ytl çok geldi...hangi ustaya götürüyorsun arabayı?
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti orhangecen » 05 Ekm 2008, 00:38

aydın usta . şaşmazda.  valla bu yazdıklarımda şöyle bi durum var
 

180 lira usta aldı .  60 lira tornacı aldı .

 

geri kalan malzeme

 

300 lira silindir kapağı zaten
orhangecen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Ekm 2008, 20:07

İleti orhangecen » 05 Ekm 2008, 00:41

çıkan kapağı hurdacıya satsak para eder mi ?
orhangecen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Ekm 2008, 20:07


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir