Skoda Favorit Tamir ve Bakım Klavuzu HAYNES

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Skoda Favorit Tamir ve Bakım Klavuzu HAYNES

İleti alwaysloser » 06 Kas 2012, 23:00

89 yılına ait

http://www.youtube.com/watch?v=ovcnT9CA ... =endscreen

buda 88 yılına ait süper görüntüler fabrika üretim bandı testler herşey
http://www.youtube.com/watch?v=xcvs9YOg ... ture=share
 
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti murat öner » 07 Kas 2012, 13:55

elinize saglık....kısaca baktım..motor yag seçeneginde ...20-50 yag seçenegi yok..burdan ısrarla 20-50 kullanın diyenlere soruyorum...neden...
murat öner
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 18 Nis 2011, 12:49
Ad Soyad: murat0644
Nereden: Zonguldak
Arabanız: felicia lx 96

İleti MadloveR » 07 Kas 2012, 14:07

murat öner yazdı:elinize saglık....kısaca baktım..motor yag seçeneginde ...20-50 yag seçenegi yok..burdan ısrarla 20-50 kullanın diyenlere soruyorum...neden...


Aynen katılıyorum shell 15W-40 veya hava şartlarına göre 10W-40 önermişler.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti sainz » 07 Kas 2012, 14:31

alwaysloser yazdı:...buda 88 yılına ait süper görüntüler fabrika üretim bandı testler herşey
http://www.youtube.com/watch?v=xcvs9YOg ... ture=share

Oradakiler sanırım üretim bandı değil. AR-GE bölümünde yapılan araştırma-geliştirmeleri göstermişler. Görüldüğü gibi epey basit bir otomobil olan Favorit' i üretebilmek için bile dünya kadar bilgi birikimi, teknoloji, kalifiye personel, ...vs. gerekiyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti alwaysloser » 07 Kas 2012, 23:16

sainz yazdı:
alwaysloser yazdı:...buda 88 yılına ait süper görüntüler fabrika üretim bandı testler herşey
http://www.youtube.com/watch?v=xcvs9YOg ... ture=share

Oradakiler sanırım üretim bandı değil. AR-GE bölümünde yapılan araştırma-geliştirmeleri göstermişler. Görüldüğü gibi epey basit bir otomobil olan Favorit' i üretebilmek için bile dünya kadar bilgi birikimi, teknoloji, kalifiye personel, ...vs. gerekiyor.
,


üretim bandının olduğu videoyu koymamışım abi :D
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti forman37 » 07 Kas 2012, 23:22

yedek ampuller ve sıbob kapaklarına kadar hersey var ya sımdıkılerde ???
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti fırat19 » 07 Kas 2012, 23:36

HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ YETKİLİ SERVİS ÇORUM SKODA YETKİLİ SERVİSİ KANTAR OTOMOTİV
Merhaba ben 2011 skoda octavia 1,6 tdi marka araç sahibi bir Skoda kullanıcısıyım aracımı 30.10.2012 tarihinde meydana gelen hasar üzerine (fotoğrafını gönderiyorum) bu tarihte ÇORUM SKODA YETKİLİ SERVİSİ KANTAR OTOMOTİVE arabamamı götürdüm orada fahrettin beyle görüştüm görüşmemizden sonra 02.11.2012 tarihinde hasar meydana gelen aracımı ÇORUM SKODA YETKİLİ SERVİSİ KANTAR OTOMOTİVE yapılması için teslim etmeye götürdüm. Orada servis yetkilisi olduğunu düşündüğüm FATİH KANTAR adındaki şahıs yanımıza geldi. Meydana gelen hasarın değişim olmadan yapılabilirse o şekilde yapılmasını istediğimi söyledim kendisine. Kendisi bunun üzerine hasarın düzeltilerek ve boyanarak yapılırsa vede düzgün işçilik olmazsa kesinlikle kendilerinin birsorumluluk kabul

etmeyeceklerini tekrar düzeltilmesi için hiç bir talepte bulunamayacağımı ukala ve düzgün olmayan bir üslupla belirtti.ÇÜnkü kendilerin bir daha düzeltme işlemi yaparlarsa bunun masrafının kendi ceplerinden çıkacağını söyledi. Bunun üzerine kendilerine ben siz yetkili servissiniz yaptığınız işin sonuna kadar arkasında durmalısınız,yaptığınız işin sorumluğu elbetteki size aittir ayrıca daha ARACI EKPERTİZ Bile gelip görmedi değişimmi düzeltmemi olduğua o bile fikir beyan etmemişken siz prosedürün tamamen dışında davranıyorusunuz dedim. Bunun üzerine kendisi YÜCE AUTONUN KENDİLERİNE SÜREKLİ DEĞİŞİM YAPMALARI GEREKTİĞİNİ TAMİR YAPMAMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ ve aracımı yapamayacaklarını ancak değişim olursa arkasında dururuz yaptığımız işin diye cevap verdi.BUnun üzerine kendilerini yüce autoya şikayet edeceğimi söyledim ve mecbur yapmaları gerekitiğini garanti kapsamındaki aracıma yetkili servis olarak bakmaları gerektiğini belirttim.Daha sonra kendisi istediğin yere şikayet et diye karşılık verdi ve oradaki kişilere kesinlikle arabamamı yapmamalarını söyledi. Bunun üzerine tartışmaya başladık. Serviste çalışan ve oğlu olduğu zannettiğim şahış beni iteklemeye başladı ve bu servisin SAHİBİ BİZİZ diyerek yüzüme yumruk attı. Ben ilk defa hayatımda böyle bir böyle bir muamale ile karşılaştım. Müşteriye yaklaşım sıfır ayrıca müşterinin darp edildiği başka bir servis varmıdır çok merak ediyorum. Öncelikle müşteri böyle durumlarda karşılanır, buyur edilir ve karşılıklı saygı çerçevesinde yardımcı olunur.BU NE BİÇİM YETKİLİ SERVİS Müşteri tartaklanıyor ve şikayet ederim lafı üzerine istediğin yere şikayet et diye karşılık veriliyor. HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM MÜŞTERİ ANLAYIŞI SIFIR OLAN YETKİLİ SERVİS DEMEYE BİN ŞAHİT GEREKEN SADECE GÜNÜ KURTARMAK ADINA ÇALIŞAN BERBAT ÖTESİ BİR SERVİS. SKODA KULLANICILARINA BENDEN BİR TAVSİYE ÇORUM SKODA YEKİLİ SERVİSİ KANTAR OTOMOTİV Mİ UZAK DURUN DERİM. Yüce atoyada kendilerini şikayet ettim bakalım yüce auto bu konuyla ilgili kendilerine ne gibi bir yaptırımda bulunacak merak ediyorum.
fırat19
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 29 Kas 2010, 10:14
Ad Soyad: fırat ÇELİK
Nereden: Çorum
Arabanız: YENİ OCTAVİA

İleti forman37 » 07 Kas 2012, 23:53

fırat bey baya bı kızmıssınız bellı sakin olun :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti burakkaptan » 08 Kas 2012, 13:02

slmlr,
elegance citigo otomatik ilk bakımı 1000 km diye hatırlıyorum bilen varmıdır acaba
tesekkurler
Kullanıcı avatarı
burakkaptan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 28 Ekm 2012, 11:44
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Burak YILDAN MİRZA
Nereden: Yalova
Arabanız: YETİ 1.4 AMBITION DSG

İleti FAVORİT19 » 14 Nis 2014, 16:53

Herkese merhabalar.
Ben çorum kantar otomotivde çalışmakta olan personellerden biriyim.Fırat ÇELİĞİN bahsetmiş olduğu olaya o gün bende şahit oldum.Öncelikle şunları söyleme gereği duyuyorum.Bu olaylar yaşanmadan önce sayın Fırat ÇELİK servisimizle neden bu kadar samimiydi güler yüzlü tavırlıydı acaba özellik lede Fahrettin usta ile.Nedeni şu arkadaşlar Fırat bey her hafta sonu gelirdi aracına hiç bi işlem yapmadığımız halde aracının komple iç dış yıkanmasını talep eder kapılarından tutun koltuk ve bütün kapı fitil aksamının yağlanmasını isterdi biz bu işlemleri müşterimiz istediği üzere mecbur yapardık fakat nedense fırat bey hiç borcum ne kadar diye sormaz çayını içer yemeğini yer çeker giderdi. Dahası da Fırat beyin aracının garantisinin bitmesine bir ay süre kala fahrettin ustanın yanına gelip abi aracımın garantisi bitmek üzere kapı gergilerini değiştirelim belki ilerde bi sorun çıkartır diyerekten istekte bulundu fahrettin usta bunun isteği üzerine Fırat beyi kıramayıp 4 kapınında gergilerini hiç bir şeyi olmadığı halde değiştirmiştir.
Gelelim o gün ki olaya Fırat bey anlaşıldığı gibi arabası konusunda çok titiz ve hassas bi insandı biz bunu göz önüne alaraktan kendisine bu bagaj kapağının kordun kısmından hasar gördüğü için onarılması taraftarı değiliz değişirse sizin için daha iyi olur dedik.NOT:Biz o bagaj kapağını onarsaydık işçilik ücreti olarak daha fazla bi ücret alacaktık biz burda da kendimizi düşünmedik fırat beyi düşündük.Daha sonra bizim bu talebimiz üzerine fırat bey anında agresifleşip ben dersem o burası sizin değil burası yüce autonun'dur seve seve yapmazsanız si.. si.. yaptırtırım ben size diyerekten patronuz Fatih ve Fahrettin beylere ağır ithamlarda bulunmuştur.
Her kim olursa olsun bu sadece çorum için geçerli de değil Türkiye'nin neresinde olursanız olun bi işyeri sahibine müşterilerinin,personellerinin helede oğullarının yanında bu şekilde ithamda bulunursanız aynı sonuçları alacağınızı düşünüyorum.Aradan belli bi zaman geçtikten sonra duyduk ki zaten Fırat beyin bu tür olaylar yüzünde daha önce aynı şekilde bi servisten daha kovulmuş.
Bi olayda tek bi suçlu aramamak lazım diye düşünüyorum ben birazda kendimize bakmalıyız bence.
FAVORİT19
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Nis 2014, 13:58
Ad Soyad: hakan DEMİRCİ
Nereden: Çorum
Arabanız: skoda octavia

İleti SKDFORMAN » 14 Nis 2014, 17:18

Hakan Demirci,
Bende esnafım. Çoğu tespitinizde haklı olabilirsiniz. Bizlerde kaç kere problemli müşterilerle karşılaşıyoruz. Bazen azınızla kuş tutsanız nafile. Cebinden üç kuruş para çıkınca işletmeyi satın aldığını sanıyor bazı müşteriler malesef. O işletmenin nası döndüğünden haberleri yok. Zaten umrunda olduklarını bile sanmam. Müşteri bahsettiğiniz gibiyse piyasada dersini zaten almıştır. Kimse çekmez.
Lakin gel gelelim siz hatalısınız. Siz kabakuvvete başvurmuşsunuz. Kabakuvvete başvuran insanlar iletişim bererisi olmayan, insan psikolojisinden anlamayan, empati kuramayan kişilerdir. Kabakuvvetle birşey çözüldüğünü ben hiç görmedim. Sadece işletme sahibi, sadece usta olmakta yetmiyor.
Nacizane yorumumu bildirmek istedim.
syglarımla...
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sencron » 21 Ekm 2015, 13:31

link ölmüş
sencron
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Ekm 2015, 15:11
Ad Soyad: atilla yazıcı
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: favorit

İleti samoliy » 08 Kas 2015, 19:07

linki yenileyebilme şansımız var mı?
samoliy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 30 Ağu 2015, 18:35
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit lx

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir