bu resme bir bakar mısınız?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

bu resme bir bakar mısınız?

İleti AhmetH » 15 Oca 2009, 21:24

[quote="screammelih"]yatay da tam ortada  (!) kırmızı ve ünlem işaretli renk ne arkadasşlar . bnde sürekli yanıoo. ne işe yarıo hiç annamıom. kontak açık olduu sürece yanıo bu ışık[/QUOTE]
 

fren hidrolik sıvınızın seviyesi azlmış demek.

 

 
 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti AhmetH » 15 Oca 2009, 21:25

[quote="ozkan3267"]arkadaşlar resmi yeniden göncelledim, tekrar bakın, o bölgede, park, akü, sis, ısıtma, uzun, kısa far gösterge ışıkları yok, ama ne vardı hatırlayamıyorum, o boşlukta bi ışığın yandığını hatırlıyorum ama, ne ışığıyda onu hatırlayamıyorum,[/QUOTE]
 

kısa far  ve arka sis ışığının uyarısı var.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti screammelih » 15 Oca 2009, 21:48

ahmetcim saol
screammelih
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Ekm 2008, 21:59

İleti AhmetH » 15 Oca 2009, 22:02

Ne demek  önemli değil.

hidrolik  kabının  kapağında  kablolar.  belki  temassızlık  vardır bir bakın  küflenme  falan..

eksikse  tamamlayın  sorun  kalmaması  lazım.

bir  arkadaşımın paliosunda  eksikti  hidrolik ,  yokuş  çıkarken  yanardı Smile
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ozkan3267 » 16 Oca 2009, 00:13

[quote="AhmetH"][quote="ozkan3267"]arkadaşlar resmi yeniden göncelledim, tekrar bakın, o bölgede, park, akü, sis, ısıtma, uzun, kısa far gösterge ışıkları yok, ama ne vardı hatırlayamıyorum, o boşlukta bi ışığın yandığını hatırlıyorum ama, ne ışığıyda onu hatırlayamıyorum,[/QUOTE]
 

kısa far  ve arka sis ışığının uyarısı var.
[/QUOTE]
 

temsili olarak resim çizebilir misin?
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti AhmetH » 16 Oca 2009, 00:51

imakanım yok.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti murathan34 » 16 Oca 2009, 01:43

sök abicim konsolu bas feneri içeri,çıksın meydanaLOL
 

bilksek söylemezmiyiz yaa vallah ben bılmıyorumm.
murathan34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Arl 2006, 01:39

İleti AhmetH » 17 Oca 2009, 11:20









 

 

bakın  bu resimde  hem  kısa  far  hem  arka  sis  ışığının  uyarısı  var.

 

favoritte  de  aynı şekilde  olması  lazım
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti sainz » 17 Oca 2009, 13:16

Şöyle bir fotoğraf buldum. İnşaallah sorunuzun cevabıdır:

 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti efboacestc » 17 Oca 2009, 20:14

aynımıdır bilmiyorum az önce çektim felicianın böyle

 

efboacestc
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 12 Kas 2007, 12:24
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Golf GTİ (limited edition)

İleti ozkan3267 » 18 Oca 2009, 00:32

[quote="sainz"]Şöyle bir fotoğraf buldum. İnşaallah sorunuzun cevabıdır:

 
[/QUOTE]
 

BU aracın modeli ne bende bunların tamamı yok gibi ama gösterge aynı benimkisi!!!!
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti ozkan3267 » 18 Oca 2009, 00:39

ya, sağolun arkadaşlar ya, yardımlarınız için,  bu arada bu resimdekini nasıl sökecem

ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti ozkan3267 » 18 Oca 2009, 00:40

bu arada yukarıdaki resimdeki kısa ve uzun ışığı yanmıyor
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti candost » 18 Oca 2009, 22:06

yukaridaki siralar arasinda sis farinin on takimini takirdiginda yesil bir lamba daha yaniyor birde bunu tamirciler on  dosu sokup cikariyorlar icindeki lambalar eskimis ve patlamis oluyor orjinalini bulamassaniz tempra nin ki aynisi iyi gunler (pc de tr karekter yoktur ona gore okuyun lutfen)

candost
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Kas 2006, 18:09

İleti ihsan » 18 Oca 2009, 22:22

[quote="AhmetH"][quote="screammelih"]yatay da tam ortada  (!) kırmızı ve ünlem işaretli renk ne arkadasşlar . bnde sürekli yanıoo. ne işe yarıo hiç annamıom. kontak açık olduu sürece yanıo bu ışık[/QUOTE]
 

fren hidrolik sıvınızın seviyesi azlmış demek.

 

 
[/QUOTE]
 

el frenının dugmesı bozulmustur. elfrenı cekık gosterıyo senınkı. bende ordakı dugmeyı ıptal et sok kablosunu olsun. benımkıde aynı sorunu cıkartıyodu bı ara o parcanın fıyatı sormustum oylebasıt bırsey ıcın cok gelmıstı fıyatı hatırlamıyom ama cokdu bende ıptal ettım kurtuldum.
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti ihsan » 18 Oca 2009, 22:25

[quote="ozkan3267"]arkadaşlar resmi yeniden göncelledim, tekrar bakın, o bölgede, park, akü, sis, ısıtma, uzun, kısa far gösterge ışıkları yok, ama ne vardı hatırlayamıyorum, o boşlukta bi ışığın yandığını hatırlıyorum ama, ne ışığıyda onu hatırlayamıyorum,[/QUOTE]
o aradakı boslukta yanı kısa ve uzun far arasındakı. galıba yanlıs hatırlamıyorsam sellektor yaktıgında mavi yanıyodu ama tam emın degılım . bu aksam dısarı cıktıgımda bakarım 2 saat sonra cevabı yazarım
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti murathan34 » 19 Oca 2009, 01:44

orada arka sis işareti var sarı renkte.
murathan34
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Arl 2006, 01:39

İleti AhmetH » 19 Oca 2009, 01:48

[quote="ihsan"]el frenının dugmesı bozulmustur. elfrenı cekık gosterıyo senınkı. bende ordakı dugmeyı ıptal et sok kablosunu olsun. benımkıde aynı sorunu cıkartıyodu bı ara o parcanın fıyatı sormustum oylebasıt bırsey ıcın cok gelmıstı fıyatı hatırlamıyom ama cokdu bende ıptal ettım kurtuldum.[/QUOTE]
 

el freni   ( P )  çeklinde göstermiyor mu ?
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

ÖncekiSonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir