1 sayfadan 1. sayfa

Piston seçimi

İletiTarih: 01 Mar 2009, 00:43
abdulhamit
                  Arkadaşlar arabımın contasında yanık yada kaçırma var sanırım durum onu gösterir bende hazır açılmışken yarım rektefe yaptırmayı düşünüyorum yani gömlek, piston, segman, sibop takımı, yatak takımı, conta takımı gibi malzemeler lazımdı sanırım.
                Ama bu gömlek piston segman iki cesit var biri gessot mu ne diğeri yenmak.

alman malı olan marka 350 ytl Yenmak ise 180 ytl Kimi parçacı yenmakı özellikle tavsiye ediyor kimi parçacıda kesinlikle kullanma diyor ne yapacağımı şaşırdım. Bir de fiyatlar konusunda siteden yardımcı olabilecek parcacı arkadaşlar varsa memnun olurum.

İletiTarih: 01 Mar 2009, 03:47
AhmetH
yenmak iş yapar güzeldir siz bilirsiniz.
 

ama  bugün benim felicia nın rektefiye ihtiyacı olsa bende  alman kullanırdım.

 

KS kolbenschmidt  ti galiba bulursam  ondan alırdım heralde

İletiTarih: 01 Mar 2009, 12:25
alpino
fiyat için http://www.skodam.com/forum_posts.asp?TID=5740&PN=1 bu konuyu yazan parsan ile temasa geçerseniz size bilgi verecektir.

İletiTarih: 01 Mar 2009, 12:26
zanek

ben servisimde yenmak kullanıyorum ve problem yaşamıyorum tavsiye ederim .


İletiTarih: 01 Mar 2009, 14:22
abdulhamit
[quote="zanek"]

ben servisimde yenmak kullanıyorum ve problem yaşamıyorum tavsiye ederim .

[/QUOTE]
Siz skoda servisimisiniz?

İletiTarih: 01 Mar 2009, 15:12
abdulhamit
birde yarım rektefe tabir edilen motor indirmeden üstten gömlek, piston segman vs gibi paracalrın değiştirilecek yapıldığı rektefeyi önerirmisiniz.

İletiTarih: 01 Mar 2009, 15:39
AhmetH
ben olsam yaptırmazdım o şekil.
 

motor  hafif  zaten alüminyum çoğu yeri, tutan 3 tane  kulak var alttarafı.  neden  üzerinde yaparlar anlam veremiyorum.  hem  usta  daha rahat  çalışır  dışarıya  alırsa.

 

bence  indirme şansınız varsa öyle yaptırın

İletiTarih: 01 Mar 2009, 18:28
abdulhamit

benim sormak istediğim konu indirmekten ziyade, yarım rektefe uygun olur mu yoksa komplemi yapmak gerekir.


İletiTarih: 01 Mar 2009, 18:40
AhmetH
piston segman gömlek değişimi   + yataklar contalar  vs değişimi  zaten  tam rektefiyedir
 

benim bildiğim  yarım  rektefiye silindir  kapağında yapılır  supaplar  gaytlar supap lastikleri falan ..

 

ama  motoru  indirmeden  segman gömlek  piston değişimi  çok saçma geliyor çünü  sökülmeyen bir tek krank kalacak  onuda  tutuan  6 saplama mı ne var..  oldu  olacak oda  insin  tam olsun.

 

 

yarım  rektefiye  denen  eğer  silindir  kapağı işçiliği  ise  bilmiyorum yeterli gelirmi gelmez mi  ustanız  karar vermeli ona.