Formanımdaki eksiklikleri nasıl gideririm?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Formanımdaki eksiklikleri nasıl gideririm?

İleti narec » 13 Nis 2009, 22:03

s.a. arkadaşlar. 92 model formanımı ilk aldığımda yakıttan dolayı pek memnun kalmamıştım ama gün geçtikçe daha az yakmaya başladı. acemiliği attığımdan olsa gerek:)
aracımda bazı eksiklerim var, yardımcı olursanız çok sevinirim.

1. iç kapı döşemeleri çok antika. bunu değişmemin bir yolu var mıdır?

2. aracımda alarm var. 2 gündür sorun çıkarıyor. tuşların hiçbirisi aktif değil.bir işe yaramıyor.bazen çalışıyor ama. (pili mi bitti acaba? ) anahtar ile açıyorum kapıyı bu kezde alarm ötmeye başlıyor. nasıl düzeltebilirim?

3. araç yere çok yakın. köy yolunda kullandığımdan çok sorunlu oluyor.misal yolun ortasında yumruk kadar taş oluyor ortalayıp üstünden geçeyim diyorum ona bile değiyor motor altındaki ızgara.  geçenlerde egzosu patlattım. bunun için nasıl bir önlem alabilirim, lastikler mi değişmeli 14" jant mı takılmalı veya başka birşey?

4. lastikleri değişmeyi düşünüyorum. cep yakmamak kaydıyla ne tavsiye edersiniz?

5. Fm transmitter aldım gayette memnunum ancak farları açtığımda çakmaklığın elektriği kesiliyor. transmitterde çalışmıyor. ne yapabilirim?

6. uzaktan kumanda ile kilitlediğimde arka sol kapı kapanmıyor. merkezi kilit motorunun gücü yetmiyor sanırım.

7. sağ arka kapı içerden açılmıyor.

8. sol ön kapı bir tornavida ile dahi açılabiliyor. özellikle bu çok can sıkıcı.

ne kadar çok sorun varmış :(((((((  sabırla yanıtlarsanız şimdiden çok teşekkür ederim.
 
BU İMZA MAHKEME KARARI İLE İPTAL EDİLMİŞTİR.

Karar No: 2001 / 154 HP

Yüksek Dağın Karı Çok Olur.
Kullanıcı avatarı
narec
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 10 Mar 2009, 21:54
Konum: Sivas
Nereden: Sivas
Arabanız: Skoda Forman 135L idi :)

İleti Tenormen » 14 Nis 2009, 02:52

7. soruna cevap olabilir belki; kapıyı açınca kapının kilit bölümünde küçük bir dil var onu diğer tarafa çekersen heral içerden açılır.
Tenormen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 15 Mar 2009, 01:21

İleti Tenormen » 14 Nis 2009, 03:06

1. sorun(kapı döşeme) bendede vardı,formda kendin yap bölümü var, detaylı bakarsan
birçok arkadaşın bu sorunu nasıl hallettiklerini görürsün üstelik fotolu ve açıklamalı bir biçimde.
Döşemeleri değiştirmek bence maliyetli olabilir ama gerçekten durumu vahimse bilemem.
benimde yaptığım kapı kolları boyama başlığım var kapı içlerini yıkayıp kollarıda plastik boyayla boyamıştım çok hoş oldu:)

umarım sorunlarını en kısa sürede, en az maliyetle halledersin kolaygelsin...

Tenormen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 15 Mar 2009, 01:21

İleti adler436 » 15 Nis 2009, 10:59

[quote="narec"] s.a. arkadaşlar. 92 model formanımı ilk aldığımda yakıttan dolayı pek memnun kalmamıştım ama gün geçtikçe daha az yakmaya başladı. acemiliği attığımdan olsa gerek:)
aracımda bazı eksiklerim var, yardımcı olursanız çok sevinirim.

1. iç kapı döşemeleri çok antika. bunu değişmemin bir yolu var mıdır?

2. aracımda alarm var. 2 gündür sorun çıkarıyor. tuşların hiçbirisi aktif değil.bir işe yaramıyor.bazen çalışıyor ama. (pili mi bitti acaba? ) anahtar ile açıyorum kapıyı bu kezde alarm ötmeye başlıyor. nasıl düzeltebilirim?

3. araç yere çok yakın. köy yolunda kullandığımdan çok sorunlu oluyor.misal yolun ortasında yumruk kadar taş oluyor ortalayıp üstünden geçeyim diyorum ona bile değiyor motor altındaki ızgara.  geçenlerde egzosu patlattım. bunun için nasıl bir önlem alabilirim, lastikler mi değişmeli 14" jant mı takılmalı veya başka birşey?

4. lastikleri değişmeyi düşünüyorum. cep yakmamak kaydıyla ne tavsiye edersiniz?

5. Fm transmitter aldım gayette memnunum ancak farları açtığımda çakmaklığın elektriği kesiliyor. transmitterde çalışmıyor. ne yapabilirim?

6. uzaktan kumanda ile kilitlediğimde arka sol kapı kapanmıyor. merkezi kilit motorunun gücü yetmiyor sanırım.

7. sağ arka kapı içerden açılmıyor.

8. sol ön kapı bir tornavida ile dahi açılabiliyor. özellikle bu çok can sıkıcı.

ne kadar çok sorun varmış :(((((((  sabırla yanıtlarsanız şimdiden çok teşekkür ederim.
[/QUOTE]
 

1. sorun için kendin yap bölümünden faydalan derim özellikle 92 formanlarda kapı döşemelri sorun oluyor pek yapacak birşeyde yok zaten.

2. sorun için alarmı iptal et sadece kumanda ve kilit meknizmasını kulllan derim alarma ne grek varki bizim araçlar için.

3 sorun için bişe diemiycem bende yüksek olmasından yakınırdım ama senin araçda farklı birşeyler olabilir.süspansyon takımın değişmiş olabilir yada egsoz sarkmış olabilir askıda iyice bi bakmak lazım. normalde formanlar baya yüksektir.

4. sorun için kampanyaları değerlendir derim tüv lastik konusunda sıkıştırınce hemen herkes lastik değiştiriyo ve bazı markalarında uygun kampanyaları var.

5. sorun için bi elektirikçiye git derim büyük bi problem değildir ama sorunla ilgili fikir yürütemedim hiç garip bi sorun...

6. sorun için dçşeme altındaki kilit mekanizmanı iyice bi bağla pas sökücüyle temizle motor bağlantılarını kontrol et bişeyi kalmıcaktır die düşünüyorum.

7. sorun için çocuk kilidi aktif olabilir ona bi bak eğer öyle değilsede döşeme altında içden açma çubukları ve bağlantıları görünüyor onları bi kontrol et.

8. sorun için bi yorum yapamıcam.

çok problemli bi araç gibi görünüyo ama halledilmiycek sorunlar değil gibi çoğunu kendin dahi yaparsın...
adler436
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 18 Mar 2009, 22:16
Ad Soyad: ethem kayhan kaymakçı
Nereden: Denizli
Arabanız: forman+fabia 1.4 TDI+fabia 1.2 HTP


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir