FAVO serisi FAR fiyatı ??

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FAVO serisi FAR fiyatı ??

İleti ihsan » 18 Haz 2009, 20:02

arkadaslar aracım daha onceden ufak bı kazası vardı servıste sag far degısmıstı ama orjınal takmamıslar yan sanayı takmıslar. dun aracımı muayneye goturdum far yuzunden kaldı. halbukı far yarı yaptırmıstım tekrar yaptırdgım yere goturdum adam meger bastan sagma yapmıs yollamıs benı . bakıyoruz usta ıle far ısıgı toplmıyo dagıtıyo farın ıcındekı aynasıda dıgerıne gore farklı bıraz camının desenıde farklı ne yapcam bılmıyorum farı ayarlayamadı adam artık yenı far bakıyorum bende
size sorum su arkadaslar

1- aceba benım farın camında mı problem var yoksa aynasında mı ve sadece cam satılıyomu

2 - far fıyatını bılen arkadas varsa lutfen acıl  yardımcı olursa sevınırım

 

 

 

 

 

 
 
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti copyright5 » 18 Haz 2009, 22:28

merhaba :

senin farında problem var büyük olasılıkla çin malı far camı veya far  takılmıştır ; far camı alıcaksan "ayfar " marka var o iyidir fiyatıda 10 tl ; ama komple farı değiştirim dersen ( çin malı )  30 tl den başlıyo ; yerli 45 tl ( ayfar ) 60 tl de ithal ( taiwan malı ) diamond du sanırım markası !
ben 10 gün önce solu göçerttim: far camı alıp taktım kendim ; alırken komple mi alsam yoksa far camımı alsam diye karar verememiştim :P

bence sen iyi bi şi al farı  komple değiştir ; bende öle yapıcam :)
copyright5
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Arl 2008, 15:44

İleti ihsan » 18 Haz 2009, 23:45

camın ustunde de made in cekoslayavka yazıyo ama modelı a18 yazıyo orjınalının ustunde ıse a114 yazıyo bugun ıyıce baktımda. yarın baska yerede gostercem eger sorun camın mercekınde ıse ısı toplamasında ıse 10 lıra ıle kurtulurum ınsallah yoksa  komple far 50 lıra guzel kitleyecek bana :)
sagolasın serdar
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti nolies » 19 Haz 2009, 00:07

4-5 oldu herhalde diamond marka 25 tl ye aldım. ankara şaşmazdaki güven den. far camı 10 tl idi. camla uğraşmak yerine komple aldım.
nolies
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 01 Tem 2006, 13:53

İleti ihsan » 19 Haz 2009, 09:48

pekı far ayarında bı sorun cıkmadı demı demı arkadasım ısıgı dagıtma gıbı. eger bı sorun cıkmadı ıse bende oyle yaparım ya
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti nolies » 19 Haz 2009, 11:44

taktırdıktan sonra muayeneye gitmedim ama seninki gibi benim far ayarlarını da baştan savma yapmışlar. sonrdan rot balansa gittiğimde tekrardan yaptılar far ayarlarını süper oldu.
nolies
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 01 Tem 2006, 13:53

İleti reprisal_hunter » 19 Haz 2009, 21:03

bende  farı 35 e almıştım  ama orjinalmiydi yan sanayimi şimdi tam olarak aklımda kalmadı
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir