KARBÜRATÖR TEMİZLİĞİ VE AYARI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

KARBÜRATÖR TEMİZLİĞİ VE AYARI

İleti royal » 22 Haz 2009, 12:23

Arkadaşlar favoma iki gün önce karbüratör temizliği ve ayarı + lpg filtre değişimi yaptırdım. bu sabah işe gelirken arabayı çalıştırdığımda arabada titreme oldu ve stop etti. tekrar çalıştırdım. gaza yüklendim biraz sonra rolantiye bıraktım. titreyerek çalıştı devri çok düşüktü. merak ettiğim otomatik jikle devreye girmedi normalde her sabah çalıştırdığımda jikle devreye giriyor ve biraz sonra gaza yüklendiğimde devreden çıkıyordu. bu karbüratörcü acaba anlamadan jikleyi devre dışı bırakmış olabilirmi böyle bir deneyim yaşamış olan varmı aranızda araba ısındığında rolantide normal titreme yok

 
royal
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Haz 2008, 12:17

İleti royal » 22 Haz 2009, 13:29

arkadaşlar bu konuda deneyim sahibi kimse yokmu Confused
royal
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Haz 2008, 12:17

İleti HASSAN » 22 Haz 2009, 14:11

anladığım bir konu olsa yardım etmek isterdim daha bilgili arkadaşlar yardımcı olur herhalde
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti hayrotunahan » 23 Haz 2009, 01:16

sıcak havalarda otomotik jigle devreye girmiyor genelde kışın giriyo diye biliyorum
 benimki kışın giriyodu şimdi girmiyo
hayrotunahan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 15 Arl 2008, 08:54

İleti AhmetH » 23 Haz 2009, 04:28

jikle ayarını  temizlerken  bozmuşlar  işiniz  zor ..
 

tecrübe ettim ordan söylüyorum  skodadan  anlayan  usta bulamazsanız  kışın  saç baş yolabilirsiniz  daha  şimdiden  çalışmıyorsa  kışın  hiç çalışmaz bu
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti seyfi » 24 Haz 2009, 12:54

arac calışınca gaza hafif bastınmı titreme kesiliyorsa biraz devir ayarını yükseltmen gerek usta ayar yaparken arac ısınmıştır düşük ayarda iyi calışıyor diye bırakmıştır şu aralar jikle devreye girmez aracı calıştırmadan gaz pedalına 2 sefer bas bırak sonra gaza basmadan aracı calıştır en temiz o işlemden sonra jikle acar bi dene

seyfi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Oca 2009, 21:08

İleti sainz » 25 Haz 2009, 15:30

Favorit kısmında epey eskilerde kaldı konu ama arayıp bulun bence. Benim jikleyle ilgili başıma gelenlerdi.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir