favomun ikinci viteste arbanın gitmesi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favomun ikinci viteste arbanın gitmesi

İleti hayrotunahan » 27 Haz 2009, 00:33

slm arkadaşlar bugün arabamı park ettim  el firenini çekmemişim  ama 2. viteste bırakmışım arabayı bıraktığım yer dizdü  5-6 metre sonra bayır aşağı yokuş vardı balkonda  sigara içiyordum aşağıdan araba gidiyor diye sesler duymaya başladım bi baktım bizim favo gidiyor hemen koştum ama ben aşağıya inene kadar bizim favo öyle bir yere düşmüşkü nerdeyse devrilecek  yani 2 metre daha sağa gitse devrilirmiş öyle yannamış kalmış  çukur içinde baktım elfrenini çekmemişim. neyse çekici çağırdım zar zor çektik. baktım yağı falan akmamış sadece ön tampon kırılmış. bindim çalıştırdım ikinci vitesten boşa aldım  millete soruyom çok rampa değilse  viteste arba gitmez diyolar benim favo nasıl gitti acaba bilginiz olsun diye size aktarayım dedim  yani arbama acıdım onuöyle yan görünce.içim yandı valla
 
hayrotunahan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 15 Arl 2008, 08:54

İleti hayrotunahan » 27 Haz 2009, 00:36

ayrıca öntampona 70 lira diyorlar nasıl iyimi arkadaşlar
hayrotunahan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 15 Arl 2008, 08:54

İleti e_r_c_i_006 » 27 Haz 2009, 00:40

Geçmiş olsun. Üzücü bir durum insan arabasını öle görünce kötü oluyor Confused
e_r_c_i_006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 29 Mar 2009, 23:57

İleti reprisal_hunter » 27 Haz 2009, 03:59

walla benim arabada 1. viteste vitesden kurtulup duran bir doğana çarpmıştı bende o zmanlar ehliyet olmadığından hemen arabayı alıp kaçmıştım arabanın sadece tampon çizildi  doğanın yan kapı göçtü  ama  aklımda yer oldu el firenini her zman çerekrim ondan sonrada vitese geçiririm  bu arada geçmiş olsun
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti by wodoo » 27 Haz 2009, 04:20

Öncelikle çok geçmiş olsun..

Rampalarda hep araba rampa aşağı duruyosa geri vitese, rampa yukarı duruyosa 1. vitese takarım, doğrusuda öyledir zaten.. Ama el freninide çekmek lazım tabi, eğer çekmezseniz isterse tatlı bi rampa olsun, yine affetmez gider..

Mesela geçen gün viteste ve el freni çekilmemiş bi kia rio itekledik düz yolda, diş atlaya atlaya gitti, ama zarar..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti elemsi » 27 Haz 2009, 08:32

motora güvenıp bayırda vıteste bırakmayın motor gücü zayıfladıysa motor frenı tutmaz...
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti turuncuklu » 27 Haz 2009, 10:30

[quote="elemsi"]motora güvenıp bayırda vıteste bırakmayın motor gücü zayıfladıysa motor frenı tutmaz... [/QUOTE]
 

  + 1   -------------

 

   Geçmiş olsun.
turuncuklu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ağu 2007, 22:19

İleti sainz » 29 Haz 2009, 18:46

Motor iyice bitmişse, debriyaj balatası bitmişse, el frenini çekmeden rampada durmayabilir park edilmiş araç. Her ihtimale karşı direksiyonu çevirerek, kaydığında tekerleğin takılarak kalacağı tarafa da çevirmek gerekir.

İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti AhmetH » 29 Haz 2009, 19:33

demek motor hafiften segman istiyor Approve


güvendiğiniz  tek  silindirde oluşan kompresyondur.  burda oluşan basınç zamanla  segmanlardan yada olası yerlerden kaçtığında araç  diğer silindir sıkıştırma konumuna gelene kadar yürür.

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir