.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

.

İleti obrute » 05 Ağu 2009, 23:59

.
 
obrute
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Tem 2009, 11:00

İleti AhmetH » 06 Ağu 2009, 00:57

sizin mikseri yanlış seçmişler galiba.


hiçbir müdahele olmadan LPG  ile devam etmeniz lazım   bantlama tıkama gibi işlemler  doğru değil.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti elemsi » 06 Ağu 2009, 01:10

[quote="AhmetH"]

sizin mikseri yanlış seçmişler galiba.


hiçbir müdahele olmadan LPG  ile devam etmeniz lazım   bantlama tıkama gibi işlemler  doğru değil.[/QUOTE]
 

 

karbürötörlü modelde havayı kesmek için bantlama yapıyorlar ...benim araba da şu an bant var düzgün çalışıyor da
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti AhmetH » 06 Ağu 2009, 02:51

yok  bantlama yapmamaları  lazım  benim aracımda  karbüratörlü  direk  mikser var üzerinde  hiçbir yeride müdahele  görmedi..
 

mikser kapasitesi yetersiz seçilmişse fakir çalışır motor onuda engellemek  için  pratik  çözüm bantlama  yaparlar sağını solunu  hava  azalsında  karışım  oranı yakalansın diye.

 

gayet  yanlış  bir uygulama forumda yeri geldiğinde defalarca konuşmuştuk..
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti sainz » 06 Ağu 2009, 12:47

[quote="obrute"]Bir sorum olacak acaba bu hava filtresinin kapagının ön tarafına motorun arka alt  manifolt tarafından çıkıp gelen ve dışardan gelen havaya karışan hortumun amacı nedir ?[/QUOTE]
Hava filtre kazanına sağ farın alt kısmından gelen borunun içinde termostat vardır. Soğuk havalarda o termostat kapanır ve sizin bahsettiğiniz egsoz manifoldundan gelen hortumdan hava gelir motora. Amacı da ısınan egsoz manifoldunun etrafındaki sıcak havayı motora sevk ederek ısınmanın hızlı olmasına yardımcı olmaktır. Ancak serviste de daha önce çok Favorit gördüm ki egsoz manifoldundan gelen boruları iptal edilmişti. Kanımca zararı motorun ısınması 3-5 saniye geç olur ki bunun da fark edilebilir bir tarafı olacağını zannetmiyorum.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir