favorit

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favorit

İleti JENNAS » 07 Ekm 2009, 02:06

Smilemrb arkadaslar.favotime nihayet kavustum.sizlere bi kac sorum olacak umarim tecrubelerinizi bana aktarirsiniz.ilk sorum lastikler bayagi asinmis vaziyette ama on lastikler arkalardan saglam.maddi olanaklarda suan icin kisitli.ben 2 lastik alip eski on lastikleri arkaya yeni lastikleri öne takmayi dusunuyorum.sizce ne yapayim.2. sorum aracin sunroofu sorunlu ve su aldigi icin silikonlamislar.ama ben yeniden calisir duruma getirmeyi dusunuyom.yaptirsam ilerde yine sorunla karsilasirmiyim.arkadaslar bana bu konuda yadimci olursaniz cok sevinirim.simdiden tesekkurler
 
JENNAS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 16 Eyl 2009, 11:20

İleti HASSAN » 07 Ekm 2009, 02:10

kazasız belasız kullanırsın inşallah,hayırlı olsun,sorularına bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olur herhalde
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti Kahraman » 07 Ekm 2009, 11:11

iyi günler arkadaşım sanrufun contasını bulmak cok zor yani yok gibi birşey bende aynı sorun oldu  su alıyordu mecburiyetten silikon cekmiştim yaz gelince acmıştım acınca contası yırtıldı birkac sanruf tamiri yapan ustaya göstermiştim yeni sanruf demişlerdi biraz pahalı gelmişti zorda olsa servinde son contayı aldım kendim taktım cünkü usta ugraşmamıştı
Kahraman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 19
Kayıt: 18 Arl 2008, 19:20

İleti muzaffer » 07 Ekm 2009, 11:55

Hayırlı uğurlu olsun....
muzaffer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 01 Haz 2007, 16:04

İleti sonertevfik » 07 Ekm 2009, 12:24

favoritin orjinal ölçüsü olan 165/70/R13/79T ölçü ve numaralarını taşıyan 2 adet lastik al... Dediğin gibi yeni lastikleri öne tak... mevcut arka lastiklerini de arkaya tak... Sanroof'u da iyi bir ustaya yaptırırsan sorun yaşamazsın...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti Metazolog » 07 Ekm 2009, 17:43

Metazolog
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2009, 17:05

İleti by wodoo » 07 Ekm 2009, 17:48

Sunroof'un orjinal parçalarını bulup tamir edemezsiniz (parçalar bulunmaz) ama sunroof işi yapan yerlerde, büyük bi ihtimal oto camcılarda falan tamiri olur ama orjinal parçasını aramayın neredeyse imkansız bulmanız..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti JENNAS » 08 Ekm 2009, 02:05

tesekkurler arkadaslar
JENNAS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 16 Eyl 2009, 11:20


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir