arabanın altından yağ akıyo yardım...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arabanın altından yağ akıyo yardım...

İleti kerimoğlu20 » 03 Arl 2009, 14:21

daha önce böyle bir sorun var mıydı? eğer yoksa yağı yeni değiştirdiysen fazla yağ katmış olabilirler biyerlerden sızıyordur fazlalığı atana kadar sızar kesilir.
 
kerimoğlu20
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Oca 2008, 21:50

İleti artisss » 03 Arl 2009, 15:03

kardeşim yağ ekletimmm... sonra akmaya başladı... ama dediğin gibi fazla olmuş olabilir... ama sabah çalıştğında çoz bi kaç damlacık... durum böle...
artisss
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 08 Kas 2009, 13:17

İleti BURAK MYSTERİO » 10 Şub 2010, 22:50

arkadaşlar bizim favoda yağ kaçırıyo sanıyoduk benzin kaçırıyomuş o yüzden arabayı yaktık kaçırdığı yerde arkadaşın dediği yerdi bi an önce götür o arabayı bi servise derim ben

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti ugur_clskn » 10 Şub 2010, 23:31

[quote="skodaizm"] [quote="artisss"]nerden geldiğini tam bilmiyorum ama akan yer ön tarafın ortalarına doğru direksiyon atarafına daha yakın gibi...?[/QUOTE]
  Anlatımınıza bakılırsa bu yağ motor yağı değil. Büyük ihtimal şanzuman  vites kolu keçesinden olan bir yağ kaçağı. Bu bölüm ya eskime yada bir yere alttan sürtme ile yağ damlatır. Değişimi kolay bir parçadır . Arabanın altına bakıp yağ ıslaklığının geldiği yeri rahatça bulabilirsiniz.
__Hakan Ün__
[/QUOTE]

bencede şanzıman yagı gıbı gözüküyo abının anlatışı vites kolu keçesine birebir uyuyor benım felıde aynı. basit problem ama baktırmak lazım
PEUGEOT 306 1.6 SEDAN
Kullanıcı avatarı
ugur_clskn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 29 Eyl 2009, 03:06
Ad Soyad: uğur çalışkan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia 1.3lx idi

İleti pojeck » 19 Şub 2010, 13:27

daha 1 hafta olmadı
ustaya götürdüm ve yağ damlatma var dedim
o da genelde karbüratörlü araçlarda olur dedi, az önce bi broadway geldi onda da durum aynı dedi.

Bende sallamadım :) ama arada yağın oranını ölçmekte fayda var, eksik varsa tamamlamak gereli.
pojeck
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 19 Şub 2010, 12:25

İleti sainz » 19 Şub 2010, 16:47

[quote="pojeck"]daha 1 hafta olmadı
ustaya götürdüm ve yağ damlatma var dedim
o da genelde karbüratörlü araçlarda olur ...[/QUOTE]
Bu ustayla bir daha görüşmemenizi tavsiye ederim.WinkLOLTongueSmile
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti pojeck » 19 Şub 2010, 16:58

bende o ustayla bir daha görüşmemeyi tercih ediyorum :)
ama hangi tamirciye gidersem gideyim karter muhafazada biraz yağ birikiyor ve hepsi aynı şeyi söylüyor, olur abi okadar, o kadarı kadı kızında da olur, eski model araba abi napacan.

:)

daha fazla birşey söylemeye gerek yok sanırım
:)
pojeck
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 19 Şub 2010, 12:25

İleti sainz » 19 Şub 2010, 19:33

[quote="pojeck"]...olur abi okadar, o kadarı kadı kızında da olur, eski model araba abi...[/QUOTE]
Bunlar makûl söylemler de "karbüratörlünün yağ damlatması nırmaldir" pek normal değil tabii.WinkLOL
 

Şaka bir yana yağ müşirini de kontrol ettiniz mi? Hatta geri vites müşirini de. Bazan onlar da kaçırabiliyorlar yağ.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ilker12 » 19 Şub 2010, 19:47

arkadsım bu konuyla lakalı değil ama bana bı yardımcı olurmusun.ben 2 ay once sıfır fabıa aldım yenı kasalardan.ilk kullandığımda cok beğenmıstım ama sımdı parke yolda gıderken tıtresımden dolayı on konsoldan bıde kapı dosemelerınden cok ses gelmeye basladı.bunu servıste yapma ıhtımallerı var mı acaba sımdıden tesekkurler saygılar...
ilker12
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Şub 2010, 17:44

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir