Favotit135 L LE LS-135 LX 136 LS Özellikleri

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favotit135 L LE LS-135 LX 136 LS Özellikleri

İleti xufuk » 23 Şub 2010, 14:36

Merhaba arkadaşlar Uzun süredir 1993 Model Favorit LX Modelini Kullanmama Rağmen Diğer Favoritlerle Arasındaki Farkları Öğrenemedim Bir Çoğumuzda böyledir Ben Bilgilerimi Paylaşıyım Başka Ek yapmak isteyenlerde olacaktır..
 

Skoda Favorit Serileri

120 L

135 L

135 LE

135 LS

135 LSE

135 LX

136 L

GLX

LX

BlacLine

SilverLine

SportLine

Olmak üzere 12 Modeli vardır Hepside Ufak Tefek Farklılıkları Mevcut Motor Güçleride Dahil olma üzere

40Kw 1990-1995

42Kw 1991-1993

43Kw 1989-1995

50Kw 1993-1995 Yılları arasında üretilmiş..

 

Sanırım 40Kw Lik Motorlarda Yani 54 Beygir 135-135 Lx- 135 LE-135 LSE Modelleri Bu Motoru Kullanıyor.

42KW Yani 57 Beygirliklerk LX-GLX

43Kw Yani 58 Beygir 135 L-135 LS-Blacline-Silverline Kullanmış..

50 Kw 68 Beygir Çok emin olmamakla beraber Kullanan Arkadaşlar Düzeltir Yanlışım varsa bu serileri 136L ve Sportline Diye biliyorum..

 

Bazı Modellerin Kapı Tutacakları ve Döşemesi Değişik Ön ızgara Kapalı veya Açık Torpida Rengi Kahve Rengi Krem Rengi veya Siyah olmak üzere üç tane Bazılarında ise Arka silecek ve Su fıskiyesi Mevcut Değil Bazılarında Devir Göstergeside Mevcut Değil..

 

Bildiğim Kadarı ile 43 ve 50 Kw likler Süper Yani Kurşunlu ve Kurşunsuz Benzini Kullana biliyor 40 ve 42 Kw likler Tek Tip Benzin...

 

Yanlışlarımı ve Ek paylaşımları Bekliyorum Bilgili Arkadaşlardan

 
 
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti xufuk » 23 Şub 2010, 14:46

Bilgilerin Çoğunu Çekçe Kullanma Kılavuzundan Anladığım Kadarıyla Geçirmeye Çalıştım
 50 Kw lik motor Sıkıştırma Oranı 9,7:1 İken Diğerlerininki 8,8:1 Bu yüzden Diğerlerinden Daha Kuvvetli Bazılarında Katalik Konvektörden Dolayı Sanırım birde Subaplardan Dolayı Kurşunsuz 95 oktan benzine uygun Diğerleri Kuşunlu Normal benzine Ama artık Böyle bir benzin Dünyada kullanılmıyor Bide performans için boşuna Yüksek oktan alıp Paranızı Kaptırmayın 91 oktan öneriyor Kullanma Kılavuzunda 40  42 ve 43 KW Motorlara sadece 50 Kw 95 oktan
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti akan-kan » 23 Şub 2010, 15:11

benim 136 l formanım 68 bg mi? ben 52.5 biliyordum
İskeletler Diyarında Bir Et Parçası
Kullanıcı avatarı
akan-kan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 22 Eyl 2009, 15:10
Ad Soyad: Hakan TOPALOĞLU
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Tipo Sx 1997

İleti xufuk » 23 Şub 2010, 15:54

136 L Tam Olarak Bilemedimi Belirtmiştim Artık Kullananlar söyleyecek Ama Favoritlerde 50 Kw lik Bir motor Mevcut
Bu arada Ruhsatta Lx Gözüken aracım Şase No İle İnternette baktığımda 135 L Gözüküyor ilginç Geldi Sitenin Adresi

 

xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti xufuk » 23 Şub 2010, 16:13

Şase No ile Sorgulamayı Tamamda Acaba Motor No Sorgulaması varmı Motorun Özelliklerini Söyleyen Burdan Kaç Bg. Örenile Bilir Benim Ruhsatta 42,6 kw Diyor Ne kadarı Doğru ?
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti sainz » 23 Şub 2010, 16:25

136L, 136LS serilerinin sıkıştırmaları 9,7:1 ve 63 HP (katalog değerleri), 135L, 135LX, Blackline, Silverline, Sportline serilerinin de 58 HP.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti xufuk » 23 Şub 2010, 18:58

Motor No suyla Uğraşırken bir şey Keşfettim Arkadaşlar isterseniz Ruhsatınızdan Kontrol edebilirsiniz Motor nosu 781 le Başlıyor 135 Motor Koduyla Devam Ediyor Yani
781 Favotit

785 Forman

787 Pikap Labaşlar Dikkat edebilirsiniz

Motor numaram 781135********* Diye Devam ediyor 
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti 34SCU59 » 23 Şub 2010, 23:03















































Pozisyon Ham Veri Çözümlenmiş Veri
Bölge: 1 T Avrupa
Ülke: 1-2 TM Czechoslavakia
Üretici: 2-3 MB Skoda
Özel model: 4-8 AEA20 Unknown
Kontrol Basamağı: 9 0 Geçersiz
Yıl: 10 P 1.993
Montaj Fabrika: 11 0 0
Seri Numarası: 12-17 767135 767135



 

 

Skoda Favorit 135 L
Model Yılı 1993, üretim sayısı 767.135
üretim tesisi Mlada Boleslav
VIN geçerliliği kontrol edilemez girdi.
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti 34SCU59 » 23 Şub 2010, 23:11

araç lx diye geçiyor ama burada L modeli diye nasıl oldugunu anlamadım birde ozel model yazan yerde AEA20 yanlıslıkla tek sase numarasını yanlıs girmiştim ondada AEA28 di ne oluyor acaba
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti alwaysloser » 23 Şub 2010, 23:23

ls ler enjeksiyonlu olanlardı sanırım demi
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti 34SCU59 » 24 Şub 2010, 00:20

[quote="alwaysloser"]ls ler enjeksiyonlu olanlardı sanırım demi[/QUOTE]


 

la sen piyangodan mı cıktın.....yıllar öncesi aklıma geldi...
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti ugur_clskn » 24 Şub 2010, 00:55

enjeksiyonlu favo varmı bilmiyorum ama eğer yoksa 68bg imkansız. enjeksiyonlu varsa doğrudur
PEUGEOT 306 1.6 SEDAN
Kullanıcı avatarı
ugur_clskn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 29 Eyl 2009, 03:06
Ad Soyad: uğur çalışkan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia 1.3lx idi

İleti sainz » 24 Şub 2010, 11:12

Favorit' e enjeksiyon VW ile birleşmeden sonra tek nokta olarak konuldu ve Türkiye' ye de getirilmedi.
LS olanlar da karbüratörlüdür bu arada.

136L' nin kitapçığında gücünün 63 HP olduğu yazıyordu.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti xufuk » 24 Şub 2010, 11:16

Enjeksiyonlu favo mevcut Belki türküyede olmayan bir motordur 68 Bg Ben Servis kitabından baktım...
Benim Aracımda Lx Gözüküyo Ruhsatta ama Sorgulamada Favorit 135 L Olmuş Neden Acaba?
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti xufuk » 24 Şub 2010, 11:22

[quote="34 SCU 59"]














































Pozisyon Ham Veri Çözümlenmiş Veri
Bölge: 1 T Avrupa
Ülke: 1-2 TM Czechoslavakia
Üretici: 2-3 MB Skoda
Özel model: 4-8 AEA20 Unknown
Kontrol Basamağı: 9 0 Geçersiz
Yıl: 10 P 1.993
Montaj Fabrika: 11 0 0
Seri Numarası: 12-17 767135 767135



 

 

Skoda Favorit 135 L
Model Yılı 1993, üretim sayısı 767.135
üretim tesisi Mlada Boleslav
VIN geçerliliği kontrol edilemez girdi.
[/QUOTE]
 

 

Aynı Sorun bendede var. Benim aracım LX ve Gösterge Paneli Yeni Yüz Devir Göstergeli Kapı Kolları Yeni Yüz 135 L Ler Bildiğim Eski olanlar Torpido Kapağı Falan AçıkRenk Bizimki Siyah LX Lerin Motor Gücü 57 Bg Olması lazım 135 L ise 58 Bg.
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti alwaysloser » 24 Şub 2010, 11:54

[quote="34 SCU 59"][quote="alwaysloser"]ls ler enjeksiyonlu olanlardı sanırım demi[/QUOTE]


 

la sen piyangodan mı cıktın.....yıllar öncesi aklıma geldi...
[/QUOTE]
 

eski dostları özledik be baba :d
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti akan-kan » 24 Şub 2010, 12:00

[quote="xufuk"] Enjeksiyonlu favo mevcut Belki türküyede olmayan bir motordur 68 Bg Ben Servis kitabından baktım...
Benim Aracımda Lx Gözüküyo Ruhsatta ama Sorgulamada Favorit 135 L Olmuş Neden Acaba?
[/QUOTE]


lütfen yazım kurallarına dikkat edelim Ufuk kardeş. (Türkiye' de) şeklinde olmalı.

benim motor numarası farklı başlıyor ve 7 haneli.
İskeletler Diyarında Bir Et Parçası
Kullanıcı avatarı
akan-kan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 22 Eyl 2009, 15:10
Ad Soyad: Hakan TOPALOĞLU
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Tipo Sx 1997

İleti xufuk » 24 Şub 2010, 17:00

Haklısın Kardeşim Yazım Hatası İçin Özür Dilerim Hiç Farkedemedim bile!!!
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

Sonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: style ve 17 misafir