silindir kapak

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

silindir kapak

İleti gokyuzu70 » 08 Mar 2010, 22:54

arkadaslar bılındıgı uzre benım favonun sılındır kapagı sıfır takıldı ve hararet yapıyor yıne hararet yapmıyorda acayım sekılde ısınıyor suyu kaynatmıyor fakat ve yag kapagında kıremsı madde de var kapak sıfır olsa dahi taşlanmadan takılmaz diyorlar benım arkadaşlar yine hararet yaparmıs bu konu hakkında goruslerinizi bekliyorum baka yerınden olabılır demeyın cunku sogutma sıstemı kople yenı fanından tutunda radyoturene kadar termostatına kadar zaten termostat yok saygılar............??
 
gokyuzu70
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:18

İleti alibahadır26 » 09 Mar 2010, 02:11

valla arkadaşım yardım edicem ama ben senin aracı çözemedimki bu silindir kağını  kaç kere anlattın sen sıfır motor yapılmadan olmaz daha öncede söylemiştim bu kadar yaptığın masraf zaten sıfır motor fiyatına denk geldi en başta iyi motorcuya yada skoda cıya gitseydin motora baksalardı bu iş en başta çözülürdü taşlama bi yere kadar motor bitikse istediğin kadar conta tak boşuna iyi bir usta bul ben burda bu iş çözüleceğini sanmıyorum 
alibahadır26
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 09 Eyl 2009, 19:14

İleti bozkurt_51 » 27 Mar 2010, 21:58

arkadaşım merhaba.sende bu silindir kapak contasının yanmasından dolayı sıkınıtılısın demekki.
ben 15 gün evvel işyerimden bir arkadaşımın 90 model favoritini aldım.arabanın kasası araç 14 yıldır yağmurda güneşte yatmasına rağmen hiç dağılmamış ve çürümemiş.yani orjinal kaportası mevcut.macun vs. yoktu.herneyse gittik beğendik.arkadaş bu arabayı aldığında iki kez hararet yaptırmış ve motora zarar vermiş.sonra silindir kapak contasını yakmış araba.evinin karşıısındaki bir tamirciye kapak contasını değiştirmiş.fakat 3 ay sonra araba yine kapak contasını yakmış.arkadaşta kızıp yaptırmamış.neticede aracı ben alırken motor yaptıracağım diye aldım.çünkü hangi araçtao lursa olsun araba kapak contasını yakıp hararet sorunu çıkarmaya başlarsa bilin ki motor blokunun bir yerinde çatlak var ve motor hava alıyor bu sebeple kapak contasını yakıyormuş.bu sebeple motoru komple söktürdüm.piston gömlek sibop vs. hepsini değiştirttim.motor tamamen rektifiye oldu.ayrıca baskı balata rot başı rot kolları benzin otomatiği vs. hepsini değiştirdim.motor ve öndüzen masarafı olarak 1200 tl para harcadım toplamda.ama motor oldu saat gibi .bugünde tüpün beyninde arıza varmış onu değiştirttim.ben araca 1500 lira harcarım gözüyle bakıyordum tahminim kadar masraf edeceğim sanırım.ama bana 4000 lirayı geçecek maliyeti.bu skodalar saağlam arabaymış.ama tabi 20 yıllık aracında artık bir motor yenilemesine ihtiyacı oluyor demekki.ufak tefek diğer işlerinide halledip hafta içi satışını alıp sigorta ve muayenesini de yaptıracağım inşallah.
hocam bence sende ya arabayı sat.yada motoru sıfır yaptır.bu kapak contasını yakma olayından ancak böyle kurtulursun.birde fan motoru otomatik açıyor ya sen birde ona buton taktır kendinde istediğinde elle çalıştırıyor durumda ol.
Her lafa verilecek bir cevabım vardır.Lakin ; bir lafa bakarım ,laf mı diye? Birde adama bakarım , adam mı diye ?
Kullanıcı avatarı
bozkurt_51
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 107
Kayıt: 27 Mar 2010, 21:39
Ad Soyad: alpaslan baba
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: favorit 136L


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir