MALZEME İHTİYAÇ LİSTESİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

MALZEME İHTİYAÇ LİSTESİ

İleti zezula » 15 Nis 2010, 02:01

arkadaşlar aracımın benden önceki sahibi malesef arabaya hayvan muamelesi yapmış kasası çok iyi fakat aşağıdaki parçalarda sorun var ben bilerek aldım muayeneye hazırlıyorum birazda titiz davranıyorum bir takım ihtiyaçlarım var bu malzemelerin yeni olmasına gerek yok bazı parçların 2. elide olur yardımcı olursanız sevinirim çoğu bakımını kendim yapıcam resim ve yorum ekleyeceğim şimdiye kadarki izlenimlerim tofaş-ladadan sağlam parçaları daha kaliteli sadece motor sesi kemikli


Araç skoda 1992 model 135L forman

2 ad ön -2 ad araka amartisör =
2 ad arka bagaj amartisörü=
1 ad sağ ve 1 ad sol stop lambası kırmızı sarı olanlar=
1 ad sol far camı=
1 ad direksiyon=
1 ad vites topuzu körük ve kılıfı dahil=
1 ad çakmaklık plastiği=
6 ad gösterge düğmeleri =
1 ad sinyal kolu=
1 ad el freni=
1 ad şöför koltuğu kızaklı=
1 ad arka bagaj panzutu=
1 ad çataldan itibaren egsost takımı ve lastikleri=
1 ad arka bagaj kiliti göbeği anahtarlı=
1 ad şöfor kapısı içi kilit açma plastik pimi=
1 ad konjektör=
1 ad v kayışı=
1 takım buji kablosu=
1 takım buji=
1 ad yağ 1ad hava filitresi=
1 takım karbüratör tamir takımı=
1 ad benzin filitresi 1 ad dönüşüm filitresi=
5 ad 165x60x13 lastik bu ölçüye yakın takım olmasada olur 2+2+1 de olur (muayeneden geçebilecek olacak)
alt takımda ne çıkarsa rot-rot başı -sol körük
 
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti Favocu » 15 Nis 2010, 04:26

http://www.skopar.com/fiyat_listeleri/FAVORIT.xls
Burada sıfır parçaların fiyat listesi var. Fikir verebilir.
Kullanıcı avatarı
Favocu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 397
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:48
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit 135 L

İleti nekropsi » 15 Nis 2010, 11:08

ustacım yeni bir araba al bitsin geriye ne kaldı ki
nekropsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 12 Kas 2008, 16:29
Nereden: Ankara
Arabanız: palio 1,3 m.jet

İleti octaviaman » 15 Nis 2010, 11:51

Arabayla uğraşmak iyidir.Fakat sakın toplamaya girmeyin.Zamanında toplamıştım bir tane.Aldım ölçüyü ordan.Düşmanıma bile tavsiye etmem.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti nekropsi » 15 Nis 2010, 16:25

Bencede eğer arabanızın yürürünü engelleyen parçalar varsa değiştirin amenna ama fazlası gereksiz para harcamak olur sonuçta arabanın fiyatı belli
nekropsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 12 Kas 2008, 16:29
Nereden: Ankara
Arabanız: palio 1,3 m.jet

İleti zezula » 15 Nis 2010, 19:08

saydığım parçaların hepsine ihtiyacım yok zaten ama bu eksikleride tamamlarsam %100 kusursuz oluyor kasanın orjinal ve çürüksüz olması beni araba için uğraşmaya teşvik ediyor zaten çoğunu 2. el alacağım maliyet açısından.. zamanımda var anahtar takımımda var canım sıkıldıkça uğraşıyorum bugün mesala şarz dinamasunu dağıttım bir temizlik bakım yaptım canavar gibi oldu. ilk çalıştırmada akü ikaz lanbası biraz geç sönüyodu şimdi çalışır çalışmaz sönüyo.
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti zezula » 15 Nis 2010, 19:18

nekropsi yazdı:ustacım yeni bir araba al bitsin geriye ne kaldı ki


bu tip araçlar yaklaşık 3000ad ila 5000 ad parçadan oluşuyor hesabını sen yap işte geriye baya parça kalıyor tabi işin espirisi bu ama haklı olabilirsin işten anlamayan yada parsı çok olan veya uğraşmak istemeyen için dediğin doğrudur;)
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti recebov » 23 Nis 2010, 22:14

BENCE ARKADAŞ ARABA DEĞİL DERT SATION ALMIŞ.HERKESİN BİR BİLDİĞİ VARDIR GERCİ .BİZ COK BİLGİLİYİZ DE NE OLDU BİZDE FELİCA ALDIK. ÇOK MEMNUNUM ARACIMDAN.
recebov
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 17 Arl 2009, 14:56

İleti zezula » 24 Nis 2010, 07:27

valla dert mert bundan sonra etide benim kemiğide dert gibide görünmüyo parça alırken fark ettim yeni nesil aracı olan arkadaşlar zırt- bırt parçlara 300-500leri bayılıyo ben o paralara dünyanın parçasını alıyorum :D
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti maozkan64 » 24 Nis 2010, 11:20

Ne güzel, keşke herkes sizin gibi meraklı ve elinden iş gelir olsa...
Şahsen benim elimden biraz iş gelir ama yaş ortayı geçti, uğraşmak bana artık zor geliyor.
Ayrıca insan uğraşıp arabası güzelleştikçe daha çok zevk alıyor.
Octavia Collection 2004
Kullanıcı avatarı
maozkan64
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 41
Kayıt: 19 Tem 2008, 17:39
Ad Soyad: Mehmet Alaeddin ÖZKAN
Nereden: Kayseri
Arabanız: Octavia Collection 2004

İleti zezula » 24 Nis 2010, 19:12

maozkan64 yazdı:Ne güzel, keşke herkes sizin gibi meraklı ve elinden iş gelir olsa...
Şahsen benim elimden biraz iş gelir ama yaş ortayı geçti, uğraşmak bana artık zor geliyor.
Ayrıca insan uğraşıp arabası güzelleştikçe daha çok zevk alıyor.
valla bizim yaşta ortayı geçti 36 yaşındayım ama benimki birazda merak aynen dediğiniz gibi arabaya bir şeyler yaptıkça yani güzelleştikçe insan gaza geliyor. ben yapı olarakta eski nesil arabaları daha çok seviyorum yeni nesiller teneke ve plastikten imal ediliyor.
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 25 misafir