motor yaptırıcam

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

motor yaptırıcam

İleti gokyuzu70 » 21 Nis 2010, 23:29

arkadaslar dusundum tasındım o kadar masraf ettım ıyı bır fıyatta veren yok kople motor yaptırmaya karar verdım ust kapak yenı herseyı yenı segmen pston gomlek yataklar felan ıste kırank cart curt hepsıne 600 kagıt dedı arabayıda hıc kullanmadım kullanamıyorum zaten yanacak dıye herkez suyu kaynatmıyorsa dıyor bır sorun yok dıyor ama araba acayıp ısınıyor.....8-)
 
gokyuzu70
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:18

İleti quickcan » 21 Nis 2010, 23:31

radyatörü değiştirdiniz mi?


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti iceman70 » 22 Nis 2010, 09:06

radyatörde sorun yoksa ve araç çok ısınıyorsa muhtemelen araç yağlamayı tam yapamıyor bence
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti gokyuzu70 » 22 Nis 2010, 18:18

quickcan yazdı:radyatörü değiştirdiniz mi?
radyotormu ya degısmeyen neyı kaldıkı radyotor devır daım yag pompası genlesme kabı fanı fan motoru ya herseyı yenı artık sıkıldım kople motor yaptıracam sıfır sılındır kapak yenı kapakta taslanmazmıs ..
gokyuzu70
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:18

İleti alibahadır26 » 25 Nis 2010, 18:27

komple motor o fiyata nasıl olur işçilik o kadar tutar zaten sadece segman atmak işçiliğ 500 lira ben komple motor 1600 e yaptırdım bence iyi bir ustaya yaptır yoksa daha çok uğraşacaksın bu gidişlen
alibahadır26
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 09 Eyl 2009, 19:14

İleti alwaysloser » 25 Nis 2010, 20:09

nasıl olurda herşeye rağmen bukadar ısınır araç anlamıyorum bi yerlerde bi tıkanma olabilirmi
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti gokyuzu70 » 25 Nis 2010, 22:53

alibahadır26 yazdı:komple motor o fiyata nasıl olur işçilik o kadar tutar zaten sadece segman atmak işçiliğ 500 lira ben komple motor 1600 e yaptırdım bence iyi bir ustaya yaptır yoksa daha çok uğraşacaksın bu gidişlen
üst kapak yeni gerısı ne tutacakta valla yan sanayımı dedım hayır dedı orjınal dedı
gokyuzu70
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:18

İleti gokyuzu70 » 25 Nis 2010, 22:54

alwaysloser yazdı:nasıl olurda herşeye rağmen bukadar ısınır araç anlamıyorum bi yerlerde bi tıkanma olabilirmi
valla bılmıyorum o kadar sey degıstı sogutma sıtemınden tutunda artık motor yaptırmaya karar verdım
gokyuzu70
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:18

İleti tyilal » 26 Nis 2010, 01:02

inşallah yapılınca rahatlarsın belli olmaz belki de ufak bir hortum bile tıkalı olabilir
Kullanıcı avatarı
tyilal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 74
Kayıt: 05 Mar 2010, 16:44
Nereden: İzmir
Arabanız: felicia 1.3 mpi

İleti xMEGANx » 26 Nis 2010, 06:08

iceman70 yazdı:radyatörde sorun yoksa ve araç çok ısınıyorsa muhtemelen araç yağlamayı tam yapamıyor bence

+1 benimde aklıma o geldi.
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti gokyuzu70 » 26 Nis 2010, 13:16

arkadasım yağ popasıda yenı pekı sıfır sılındır kapagı taslanırmı..
gokyuzu70
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 10 Ekm 2008, 02:18

İleti bozkurt_51 » 30 May 2010, 01:10

selamınaleyküm kardeş.senin arabanın derdi skoda favoritlerin müzmin hastalığıymış malesef.
en dorğu kararı vermişsin.en güzeli komple yaptır motoru kafran rahat etsin.
bende 3 ay evvel 90 model bir favorit aldım.aracı aldığım arkadasta 2 kez üst kapak contası yanmış.
iki kez de yapılmış fakat düzen tutmamış.radyatör vs. herşeyine bakmışlar.ama malum aynı arızayı iki kez yapmış.arkadasta çekmiş kapının önüne yaptırmamışta araç 1 yıl yatmış.ben alırken komple motor yaptıracağım diye aldım.ve deidğim gibi motoru dağıttık.blok rektifiye oldu.piston gömlek segman sibop vs. hepsi değişti.krank güzel çıktı allahtan.benim 185 TL motor rektifiyesine gitti.400 lira falanda parça tuttu.
400 lira işçilik aldılar.ayrıca 95 TL baskı balataya verdim.markası mapa.rot başı rot kolları sağ ayna vs. 100 lirada o tuttu.yani motor + baskı balata + rot başı rot kolları + sağ ayna derken 1200 lira gitti.sonrada araç muayeneye gideceği için ön sağ teker bilyesi sağ salıncak şanzıman keçesi devirdaim motor kulakları silecekler hava filtresi benzin hortumları fren hortumları su genleşme kabı vs. derken 500 lirada öyle gitti.100 lirayada LPG beynini değiştirttim.yani arabaya 1800 lira masraf ettm.arabayı 2500 liraya almıştım.
rusattır muayenedir sigortadır devirdir derken araba bana 5000 lirayı geçti maliyeti.
ama en azından mmotor sıfırlandı.diğer aksamlar sıfırlandı.arabanın yola gidişi bile dğeişti.
bu perşembe günü araçla işyerime giderken topkapıda E-5 te trafik çok dur kalk yaptı benim termostat kışlık termostat.arabanın harareti bayağı yükseldi.fanı elle açmıştım hiç kapamadığım halde hararet nerdeyse kırmızıya dayandı.aslında çok korktum tekrar yakarmı contayı diye ama çok şlükür ki hiçbişey olmadı.yol açılınca 10 km falan gittim hararet normale döndü.bir petrolda durdum kaputu açıp kontrol ettim.herhangi bir sorun çıkmamış.su genleşme kabına baktım su bile eksiltmemiş.eğer motor yeni yapılmamış olsaydı eminimki orda yine üst kapak contasını yakardı.ssende en temizi yaptır motorunu bak keyfine.çünkü üst kapağı taşlatsan bile motor bloğu üzerinde mm. seviyesinde bir çapak bile olsa bu arabalar hararet yapınca motor bloğu hava alıp üst kapak contasını devamlı yakarmış.yani motor bloğununda rektifiye olması gerekiyormuş.
Her lafa verilecek bir cevabım vardır.Lakin ; bir lafa bakarım ,laf mı diye? Birde adama bakarım , adam mı diye ?
Kullanıcı avatarı
bozkurt_51
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 107
Kayıt: 27 Mar 2010, 21:39
Ad Soyad: alpaslan baba
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: favorit 136L


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir