TÜV-TÜRK ARAÇ MUAYENE İZLENİMLERİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

TÜV-TÜRK ARAÇ MUAYENE İZLENİMLERİ

İleti zezula » 27 Nis 2010, 20:09

IMG_2148.JPG
:D MAZLUM KARDEŞİMLE BUGÜN ALNIMIZIN AKIYLA MUAYENEDEN ÇIKTIK
 
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti zezula » 27 Nis 2010, 20:14

Arkadaşlar aracınızı muayene ettirecekseniz öncelikle tam bir gününüzü ayırmanız gerekir her ne kadar muayeneye internetten randevu alsakta nafile kazın ayağı öyle değil gene tefarruatlar var kalabalık var cart yok, cırt yok, kıl, tüy, uyuz oldum valla bugün neyse
Eklentiler
IMG_2129.JPG
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti zezula » 27 Nis 2010, 20:21

sıramız geldi aracı benden teslim alamaya gelen arkadaş çok kibarca hoşgeldiniz beyfendi dedi aracı benden teslim aldı içeri girdi kapı açık ben takipteyiiimmm silecekleri çalıştırdı su attıramadı neyse ben tam içeri adım attım söylicem kola bas diye güvenlik zınk karşımda duvar < içeri giremezsiniz beyfendi> dedi ben bak su attıramıyo dedim o ara zar zor tarif ettim yani dicem bu yeni yetmeler eski modelleri pek sevmiyo galiba sonrada daha fazla rezil olmamak için kapıyı kapattılar.
Eklentiler
IMG_2148.JPG
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti zekrek » 27 Nis 2010, 20:29

Geçmiş olsun, darısı 7-8ay sonra başımızza İnşallah :)
Kullanıcı avatarı
zekrek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 08 Kas 2009, 16:25
Ad Soyad: Zeki
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 Favorit

İleti zezula » 27 Nis 2010, 20:33

baktılarki muayeneyi ben yapıcam 8-) siz diyer tarafa geçin biz aracı size orda teslim edeceğiz dediler kibarca kovdular resmen yaa... :x geçtim arkaya yaklaşık 5-10dak sonra baktımki farları konrol ediyolar Allah dedim yandık bir gün öncedek manuel ayarlamıştım duvara karşı :D neyse kapılar açıldı mazlummmm seni ne kadar çok özlemişim dedim yaban ellere bıraktım seni kusura bakma dedim :( oda olsun abi benim iyiliğim için dedi sarıldık birbirimize :D Mazlumu dışarı aldılar bana beklememi söylediler 5 dak sonra muayene eden eleman geldi ammada havalı burunlarından kıl aldırmıyorlar neyse evraklarımı teslim etti< aracın her yerini zaten yaptırmışsınız tertemiz dedi> valla aynen böyle dedi sonuç olarak muayeneden geçtik
Eklentiler
IMG_2158.JPG
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti zezula » 27 Nis 2010, 20:41

SONUÇ= 5 KUSURU BULUNDU
1-far ayarı hafif kusurlu çıktı (duvara karşı ;) yapılan far ayarından ne çıkarki )

2-trafik seti eksik hafif kusurlu ( doğrudur )

3-şanzıman yağ kaçakları hafif kusurlu ( küllüm yalan eski kalıplaşmış yağlarını temizlerkenki kalan artıklar)

4-motor yağ kaçakları hafif kusurlu ( karterden hafif bir sızıntı var doğrudur)

5-akü kutup başı koruma yok hafif kusurlu ( doğrudur)
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti zezula » 27 Nis 2010, 20:48

zekrek yazdı:Geçmiş olsun, darısı 7-8ay sonra başımızza İnşallah :)
büyük tecrübelerim var sizide muayeneden geçiririz inşallah.
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti Musa » 27 Nis 2010, 20:57

Biz araç muayene istasyonlarını çok şikayet ettik ama hiç kimse önemsemedi.

Şikayet sebeplerinden bir kaçı: yağ kaçakları var araç geçemez denildi arabayı dükkanda lifte kaldırdım 1 damla yağ yok hiç bişi yapmadan tekrar götürdüm araç geçti nasıl iş dedim şikayette bulundum önemsemediler.

Şile'deki muayene istanyonunda hep muameleci var sebebi modifiyeli ve muayeneden geçmesi imkansız olan araçları geçirmek için oraya gidiyorlar. Sebebi nedir neden Dudullu'da böyle birşey yok dedim dinlemediler bile.
(Kimse yanlış anlamasın ben her gittiğimde bu durumla karşılaştım hepsi böylemidir bilmem)

Çok basit bir örnek vermek istiyorum babamın arkadaşında
98 model Hyundaı Accent var ve araçta sunroof var ve işlenmemiş fiberden tamponlar, evo spoyleri ve camlarda da film var bu araç kesinlikle geçemez ama 120 tl muameleciye para verdi ve araç ORHANLI 'da muayeneden geçti.

Durum bu...
Kullanıcı avatarı
Musa
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 09 Tem 2009, 01:41
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda felicia

İleti zezula » 27 Nis 2010, 21:00

musa kardeşe aynen katılıyorum çok keyfi uygulamalar var birkaç şeye şahit oldum adamın o anki piskolojisi çok önemli fevri davranışlar var.
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti tivoli » 27 Nis 2010, 21:04

benim aracında sileceklerinden su attıramamıştı akılsız herifler.. dedimki "kaputu kapat bide öyle dene" dediğimi yapınca çalıştı.. ondan sonrada yanındaki arkadaşına dönüp "vay be bu skodalar tam vw olmuş ha" demezmi :) benim merak ettiğim ferrari filan gelince bunlar ne yapıyorlar acaba :))
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)

İleti Musa » 27 Nis 2010, 21:04

zezula yazdı:musa kardeşe aynen katılıyorum çok keyfi uygulamalar var birkaç şeye şahit oldum adamın o anki piskolojisi çok önemli fevri davranışlar var.


aynen öyle senden önceki adama kızgınsa görevli bil ki sen asla geçemezsin hırsını senden alıyor.
Kullanıcı avatarı
Musa
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 09 Tem 2009, 01:41
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda felicia

İleti Musa » 27 Nis 2010, 21:06

tivoli yazdı:benim aracında sileceklerinden su attıramamıştı akılsız herifler.. dedimki "kaputu kapat bide öyle dene" dediğimi yapınca çalıştı.. ondan sonrada yanındaki arkadaşına dönüp "vay be bu skodalar tam vw olmuş ha" demezmi :) benim merak ettiğim ferrari filan gelince bunlar ne yapıyorlar acaba :))


Direk muayeneden geçiriyorlar ne yapcaklar adam hangi düğme ne işe yarar bilmiyor ki.
Kullanıcı avatarı
Musa
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 09 Tem 2009, 01:41
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda felicia

İleti hdoner » 27 Nis 2010, 21:09

Artık yollar mazlumundur.Kim tutar onu...
Arabanızla mutluluklar dilerim.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti zezula » 27 Nis 2010, 21:15

hdoner yazdı:Artık yollar mazlumundur.Kim tutar onu...
Arabanızla mutluluklar dilerim.
mazlum sizede teşekür ediyor :D ama bu aralar fazla yol yapamayız işimiz bitmedi yarın plaka işlemleri başlayacak yeni bir serüven beni bekliyor. :)
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti quickcan » 27 Nis 2010, 22:56

biz far ayarını skoda ata ya yaptırdık ertesi gün muayenede yine kusurlu yazmışlar.. gelde sövme.. arabanın motor numarasını bulamamışlar onuda eksik diye yazmışlar yiyosa baksalarya motoru indirip anca kusur yazıyorlar..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti forman135 » 28 Nis 2010, 16:34

herkese selamlar bende muayneye girecğim.bütün bakımları yaptırdım ama arka silecek motoru arızalı onu yaptıramadım.malum ay sonu...Sizce muayneden hafif kusurlu olarak geçermi.
forman135
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 28 Nis 2010, 16:24
Ad Soyad: yasar
Nereden: Ankara
Arabanız: forman

İleti hakanerdogan » 28 Nis 2010, 16:57

Geçmiş olsun, muayeneniz hayırlı olsun...

Bende muayeneye böyle giden bir adamım :) :) :D


hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti zezula » 28 Nis 2010, 18:08

forman135 yazdı:herkese selamlar bende muayneye girecğim.bütün bakımları yaptırdım ama arka silecek motoru arızalı onu yaptıramadım.malum ay sonu...Sizce muayneden hafif kusurlu olarak geçermi.
muayeneyi yapan arkadaş eğer arka sileceği çalıştırmak isterde nerden çalıştığını bulamaz ise size zaten sormaz :D çokta kibirlidirler yırtarsın ama arka silecek takıntısı olan birine denk gelirsen :( kalırsın arka silecek ağır kusur geçirmiyorlar bilginize. Bu arada lada motoru alın takın 60-70 tl gibi fiyatları bununla ilgili bir çalışmam var konularımı incelerseniz görürsünüz. Tekrar söylüyorum arka silecek ağır kusurdur :!:
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

Sonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir