aracım çok yakıyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

aracım çok yakıyor

İleti jaja » 15 Oca 2006, 19:05

1991 model favoritim çok yakıyor teknik bilğilerini alabilirmiyim ve neden çok yakıyor
 
jaja
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Oca 2006, 18:59

İleti yonetici » 16 Oca 2006, 01:16

Çok yakıyor genel bir söz. "Neye göre? kime göre?" diye başlıyayım söze. Öncelikle bu karburatörlü bir araç. Hava filitresinin kirlenmiş olmasından fazlaca etkilenir. Karbüratörün ayarı bozulmuş olabilir. Aracın jikle sistemini hatalı kullanıyor olabilirsiniz. Tüm bunları bir kenara bırakırsak zaten 1991 model olan aracınız yaş itibari ile motoru yıpranmış ve yakıt sarfiyatı artmıştır. Ayrıca günümüzdeki araçlarla yakıt ekonomisini karşılaştırmanız çok doğru değil döneminin yakıt fiyatlarına göre normal karşılanabilecek bir yakıt tüketim değerine sahiptir. Ayrıca aracınızı çok yüksek yada çok düşük devir aralıklarında kullanırsanız sarfiyat yine artar. Zaten bu model araçların çok büyük bir kısmı ekonomik yakıt tüketmedikleri için ülkemizde LPG ile kullanılıyor.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti hmr38 » 08 Nis 2006, 00:28

 


 


         felicia topiğinde ''bu kamyon mu araba mı'' diye bir topik var.orada biraz bahsettim bu konu hakında.zaten felicia ve favoritlerde motor aksanı 98 modele kadar aynı(enjeksiyonlu ve 1,6 modelleri değişik:)=


 

hmr38
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Nis 2006, 11:05

İleti FAVORİT 136L » 09 Nis 2006, 02:37

baba bende var 136L yakmıyor kokluyor...Ama aracı devirinde kullanman v bakımını yapman şart
FAVORİT 136L
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Nis 2006, 02:36

İleti octavia » 10 Nis 2006, 23:00

yaklasık 5 litre benzinle 100 km yapıyorum.yakmıyor kokluyor...94 model favorit
octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Nis 2006, 22:48

İleti skoda » 25 Eyl 2006, 04:46

valla benim ki arkdaşın dediği gibi kokluyor ama  ben hep arabayı bağırta bağırta  kullandığım için yakıyor diyebilirim sen arabanın bakımı herzaman için önemli yaptır benim arabamın karburatör tıkandı araba yı garajdan çıkarmaya 10 ytl yakıyo
skoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 03:40

İleti ünsal » 25 Eyl 2006, 14:48

yakıt tüketimi türkiye genelinde sorun zaten aracın bakımlarını iyice
 kotrol ettir bence

 

yada LPG tavsiye edebilirim o zaman kokluyo ....benzinde pek koklamıyo..   Smile
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti alper » 12 Ekm 2006, 21:09

ne kadar hızlı gidiyosunda çok yakıyor??
alper
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2006, 00:45


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir