Favorit Tüvtürk' te

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favorit Tüvtürk' te

İleti sainz » 30 Ağu 2010, 14:15

Cumartesi günü Favorit' i Tüvtürk' e muayeneye götürdüm. Epey bir arıza sayacaklar diye düşünürken. Hiç de umduğum gibi olmadı. İki tane ağır(!) kusur yazdılar; birisi arka cama su püskürtme arızalı, diğeri ise egsoz pulu yok.
Egsoz pulunu kendi öz mallığım nedeniyle unuttuğum için oldu ama egsoz zaten değişecekti. Cam yıkama motorunu da "nasılsa bir sürü şey sayarlar" dediğim için yaptırmamıştım. Frenlerdeki sapma çok az idi, kortuğum far ayarı bile çok az sapmayla geçmişti testi. Ayıptır söylemesi ayarını kendim yaparım.:hih: Az daha dikkat edeymişim bir seferde geçecekmişim.

Bu arada şase no. için "emniyetsiz" yazdılar. Dedim o ne demek? Ulaştırma bakanlığı şase numarası tam olmayan araçlar için bu şekilde yazılmasını emreylemiş. Ruhsat değiştirilip şase numarası tam olarak yazılacak. Üstelik bu işi 7 gün içerisinde tamamlamanız gerekiyor. Ben bunu kafama takmadım pek zira zaten yeni ruhsat çıkacaktı.

Evden çıktığımda incir ağacının altında yatmakta olan Favorit' in durumu fenaydı. İncir reçeli kavanozu gibi duruyordu.:D Ek-1 formu hazırlayan delikanlı (ula iyice yaşlandım he, baksanıza millete nasıl hitap etmeye başladım:D) "abi küfür eder gibi gitme yıkat bari" dedi. Durum öyle vahimdi yani. Hatta Favorit yunarken iki de fotoğraf çektim.

 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti kemalyazici » 30 Ağu 2010, 14:24

arka cam su püskürtmeye agır kusur yazması ilginc. bende silecekde arka cam su püskürtmede çallışmıyordu hiçbişi yazmadılar ..
Kemal Yazıcı
93 Forman Lx
Kullanıcı avatarı
kemalyazici
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 147
Kayıt: 14 Tem 2008, 01:04
Ad Soyad: Kemal Yazıcı
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman lx

İleti mygokhan » 30 Ağu 2010, 16:32

Çok şaşırtmışlar abi seni :D
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti sainz » 31 Ağu 2010, 08:22

Renault 11 serisinin arka camında silecek var ama su püskürtme yok. Onlara ne yazıyorlar acaba?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir