Teker çapı ( jant boyutu falan) büyültülmemiş ise ibredeki değer aracın hızını verir, sensörler farklı oalbilir , ister dişlilere koyun ister şafta , hesabı yapılır öyle konulur.
Teker çapı ( jant boyutu falan) büyültülmemiş ise ibredeki değer aracın hızını verir, sensörler farklı oalbilir , ister dişlilere koyun ister şafta , hesabı yapılır öyle konulur.
3. söyleyişim 167 gördüm ama 190 imkansız, yakıt , hava sürtünmesi , yük durumu , lastik amrka ve modeli , hava basınçları ,cam açık kapalı durumu, araç üzerindeki aerodinamik parçalar hepsi hzızı etkiler belki 90 da birşey hissedilmez ama 170 de etken halini alır. ilk zorlamamda gördüğüm 167 yi 2. de görememiştim 165 e yaklaşmıştı, araba aynı araba yol aynı yol karbüratör ayarından farketmişti hemen. 190 imkanzıs , 180 zor 170 görür diyorum kısaca.
3. söyleyişim 167 gördüm ama 190 imkansız, yakıt , hava sürtünmesi , yük durumu , lastik amrka ve modeli , hava basınçları ,cam açık kapalı durumu, araç üzerindeki aerodinamik parçalar hepsi hzızı etkiler belki 90 da birşey hissedilmez ama 170 de etken halini alır. ilk zorlamamda gördüğüm 167 yi 2. de görememiştim 165 e yaklaşmıştı, araba aynı araba yol aynı yol karbüratör ayarından farketmişti hemen. 190 imkanzıs , 180 zor 170 görür diyorum kısaca.
[/QUOTE]
|
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir