favorit yağ boşatma tıpası nerde ?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favorit yağ boşatma tıpası nerde ?

İleti felicia_3437 » 05 Ekm 2010, 11:04

burak cevap yazmıcam dıyorum ama duramadım ya burak sah ön tekerını cıkar yuksek teretuara bır tane lığen al al eline 16 17 yıldızı lehenıde al yat altına sağ tarafta bır vıda görecen onu ac yavaş yavaş sonra kapı koy altına kaba dolsun yahın hepsi bıtıkten sonra güzelce kapat söktüğün vidayı sonra bıraz yağ ekle aracına kaldırımdan al aşahıya yavaş yaaş yağı ekle ekleyınce moturnu calıştır sıtop et beş dakıka bekle sonra nekadar daha eklemen gerekiyorsa ona göre ekleme yap yada hıc bırşey yapma motor zaten fazla yagı dırek ekzozdan atıyor bir hafta sonra gene kontorol edersen yağın eksıldığını görürsn
ne kadar yağ gerekıyorsa motora motara okadar yağ bırakana kadar yağı atmaya defam eder
 
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti frostbite19 » 05 Ekm 2010, 11:11

Evet bu daha mantıklı. . . Ben tapayı açtıktan sora yağ akarken kapatamassın diye hortumla çek falan dedim ama yağın hepsi aksın tekrar koy doğru söylüyo

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti BURAK MYSTERİO » 05 Ekm 2010, 11:22

felicia_3437 yazdı:burak cevap yazmıcam dıyorum ama duramadım ya burak sah ön tekerını cıkar yuksek teretuara bır tane lığen al al eline 16 17 yıldızı lehenıde al yat altına sağ tarafta bır vıda görecen onu ac yavaş yavaş sonra kapı koy altına kaba dolsun yahın hepsi bıtıkten sonra güzelce kapat söktüğün vidayı sonra bıraz yağ ekle aracına kaldırımdan al aşahıya yavaş yaaş yağı ekle ekleyınce moturnu calıştır sıtop et beş dakıka bekle sonra nekadar daha eklemen gerekiyorsa ona göre ekleme yap yada hıc bırşey yapma motor zaten fazla yagı dırek ekzozdan atıyor bir hafta sonra gene kontorol edersen yağın eksıldığını görürsn
ne kadar yağ gerekıyorsa motora motara okadar yağ bırakana kadar yağı atmaya defam eder

onu nasıl yapayım ben yav acaa koydurduğum yere götürsem boşaltırmı.Bide senin demek istediğin motora bir zararı olmazmı bu kadar fazla yağın ?

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti frostbite19 » 05 Ekm 2010, 11:26

Burakcım biyerden şöyle bişey buldum, oku, belki yaparsın
"Aylardır benim yağda bayağı fazla. Hatta 5-6 aydır. Ve hatta en az 4000 km den fazla yol yaptım. Sürekli kafama takılıyordu. Hem yağ değişiminde fazla koydular bide ben üstüne Motor silk boca edince iyice artmıştı. Ben de bi fırsatta eczanaden serum hortumuyla bide 50 ml lik şırınga aldım. Daha önce de denemiştim ama hortumlar ya kısa gelmişti yada yumuşak bulabilmiştim. Yağ çubuğunun ordan ilk seferinde ağzımla çekip hortum dolunca şırıngayı takıp şırıngayla doldur boşalt yaptım. En az 10 defa yapmışımdır. Yani yarım litre kadar yağla seviye tam ortaya geldi. "

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti BURAK MYSTERİO » 05 Ekm 2010, 11:35

aslında akıllıca he bak öle yapayım bugün bi deneyim eve gidince sağol abicim inşallah olur

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti frostbite19 » 05 Ekm 2010, 11:46

Serumun ince ve uzun olması önemliymiş bak!

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti BURAK MYSTERİO » 05 Ekm 2010, 11:55

frostbite19 yazdı:Serumun ince ve uzun olması önemliymiş bak!

tamam dikkat ederim de ortalama ne kadar uzun olması lazım :?:

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti felicia_3437 » 05 Ekm 2010, 12:00

1 metre al işte sende burak kısa olmasın uzatamasın ama uzunu kısaltırsın
:D
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti hetepe » 05 Ekm 2010, 12:03

Bu işlem motor çalışmazken yapılacağı için fazla da olsa yağ , filtre seviyesine kadar ulaşamaz, en iyisi sen yağ filtresini sök, içindeki yağı dök, yarım litreye kadar azaltmış olursun, yetmezse aracı 10 dakika çalıştır ve stop ettikten sonra yine filtreyi söküp işlemi tekrarla, bu şekilde yağı azaltabilirsin.(biraz komik ve zahmetli ama sonuç net.)
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti BURAK MYSTERİO » 05 Ekm 2010, 12:10

paki o iş nasıl yapılıyoki

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti frostbite19 » 05 Ekm 2010, 12:10

Yağ filtresini sökemez ki.Ona ucu halkalı lastikli yada zincirli bi aparat lazım. Sökse de sağlam bi şekilde takabileceği malum, herkes yapamaz yani. Ozaman eniyisi sanayiye git boşver sen uğraşma Burak

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti BURAK MYSTERİO » 05 Ekm 2010, 12:35

uff yağı koyan benzinciye götürsem boşaltamazlarmıki

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti xufuk » 05 Ekm 2010, 13:55

Sen uğraşma Yağı Dolduran benzinciye git Veya bazı Bp lerde falan Yağı Yağ Kapığından Çeken Makineler var Hiç altına yatmadan aracın Yağ Dolduran yerler halleder. Yağın 750 ml. veya 1 litre kadar fazla koymuşun Aslında fazla yağı Motor atar tahliye eder fazla zararı olmaz Her motor yağ Yakar Senin Favo 1 Litre kadar yakmış 5 ay diyorsun birde yaz Birde 90 lı modeller Normeldir.
xufuk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 20 May 2009, 18:52

İleti BURAK MYSTERİO » 05 Ekm 2010, 15:04

yağı opetten doldurttuk orda vardır umarım yağ boşaltma makinası falan ben derim sizin suçunuz diye para mara vermem umrumda olmaz

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir