favoma benzin aldıktan sonra bişeyler oldu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favoma benzin aldıktan sonra bişeyler oldu

İleti BURAK MYSTERİO » 13 Ekm 2010, 18:55

Merhaba abilerim 2 gün önce favoyla giderken benzin bitti :D neyse allahtan benzincinin orda bittide az bişeey iterek arabayı benziciye çektik neyse benzini aldık 20 tl lik :D o gün birşey yoktu dün akşam babam işten gelirken arabaya bişeyler oldu falan dedi noldu dedim ışıkta beklerken stop ediyo motor patlatma yapıyo (rolantideyken gaza birden basınca) düzgün çekmiyo vs. diye söledi allah allah deyip aşağı iinip baktım arabaya sürdüm herhangi bir anormallik yoktu.Bugün işten gelince bidaha bakayım dedim (Yaklaşık 1 saat önce) gerçekten arabayı ilk çalıştırdığımda gaz pedalı taş gibiydi nese dedim gaza bastım patlatma yaptı 1 kere sonra rolantide bozukluk vardı mesela gaza hafif basınca araba bastığım devirde kalıyo sert basıp çekince normale dönüyo noldu bu arabaya nazarınızmı deydi :D ama gerçekten nolduğunu biri bana açıklayabilirse sevinirim.Herkese hayırlı geceler(forumlar).
 

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti ihsan » 13 Ekm 2010, 19:08

burak herzaman aldıgınız benzinlikten mı aldınız . eger oyle ise depoda kı benzın bıttıgı ıcın deponun dibindeki pisligi karbirütor cekmıs o yuzden de yapıyo olabılır.
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti BURAK MYSTERİO » 13 Ekm 2010, 19:19

acaba su kaçmış olabilirmi çünkü benzin aldıktan sonra arabayı yıkattık sonra baktığımda deponun yarım açılı olduğunu gördüm

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti SKODA 135 » 13 Ekm 2010, 19:20

Bütün pislği ve varsa suyu çektirmişsin anlaşılan.:)
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti BURAK MYSTERİO » 13 Ekm 2010, 19:23

bi zararı olurmu peki,birde bu gaz sertliğinin anlamı nedir budamı o yüzden

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti vipsezgin » 13 Ekm 2010, 19:33

ımkan varsa benzını bıtırmemek gerek depodakı :( gecmıs olsun karbüratör temizliği gerek sanırım
Just Men kuaför
vipsezgin
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 03 Mar 2009, 19:02
Ad Soyad: Sezgin
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Silver line

İleti SKODA 135 » 13 Ekm 2010, 19:34

Aslında pislikler benzin süzgecinde kalır hatta saydam ise çıplak gözle bile minik pas ve çamurumsu parçaları görebilirsin. Karbüratöre ise su gider esas patırtıyı sulu benzin yapar. Neyseki 20 liralık almışsın. Bir süre yeni benzin al ve bin zamanla düzelmesi gerek.

Gaz pedalının sertleşmesi ise gaz telinin hareket edememesinden kaynaklanır. Ya değiştir fazla pahalı değil, ya da çıkarabiliyorsan telin içine bildiğimiz eczanelerde satılan plastik enjektör (Aşı iğnesi diyelim) ile makina yağı sık ve teli kendi borusunun içinden ileri geri yap, sonra yerine tak.
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti BURAK MYSTERİO » 13 Ekm 2010, 19:58

hmm benzini bitirmeyimmi yani bitmesi lazım değilmi aslında bide gaz telini nasıl sökerim kolaymıdır söküp takması birkere gösterilse anlarım aslında

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti SKODA 135 » 13 Ekm 2010, 20:04

Bir bak bakalım sökmeden enjektörün iğnesini biraz telin borusunun içine uzat ve bir miktar yağ sık. Zaten çok fazla sıkmana gerek yok. Sökmeden yağlama imkanın var mı bakalım?

Başka bir şey gelmiyor aklıma çünkü karbüratör sorunlarından dolayı gaz pedalı etkilenmez sonuçta.
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti BURAK MYSTERİO » 13 Ekm 2010, 20:10

benzini bitireyimmi peki tamamen

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti SKODA 135 » 13 Ekm 2010, 20:44

Çok almış olsaydın kullanma derdim ama sonuşta 20 liralık almışsın zaten o da bitmiş olmuştur yeni ve temiz benzin al bir süre bin.
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti BURAK MYSTERİO » 13 Ekm 2010, 21:10

Sağol abi bu benzini bitirirken arabayı falza zorlamayalım dimi

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti syossett » 13 Ekm 2010, 23:37

Burakcıgım gaz teli 8 lira sökerken dikkat edersen yenisini aynı sekılde takabilirsin ..Gecmiş olsun...
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti BURAK MYSTERİO » 14 Ekm 2010, 07:28

bi tel yüzündenmi o kadar sertlik yani resmen gaz pedalı odun gibi yarıdan fazla basınca yumuşuyo tamamen kaldrınca yine sertleşiyo meret

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir