ARKADAŞLAR FAVODA BENZİN DE SIKINTI VAR

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARKADAŞLAR FAVODA BENZİN DE SIKINTI VAR

İleti FAVORİT135LX KONYA » 26 Kas 2010, 08:42

ARKADAŞLAR ARABAM TÜPLÜ YAKLAŞIK ARABAYI ALALI 3 AY FELAN OLDU
TÜPDE BİNİYORDUM ANCAK GEÇEN TÜP BİTTİ BENZİNE ÇEKTİKTEN SONRA
ARABANIN ANCAK BENZİN OLDUĞU HALDE ARACIN ROLANTİ DÜŞDÜĞÜNDE VE LAMBALARDA DURDUĞUMDA İSTOP EDİYOR DEVAMLI GAZ VERMEK ZORUNDA KALIYORUM BUNUN SEBEBİ NEDİR BANA YARDIMCI OLUN LÜTFEN BİRDE İKİ AY ÖNCE ARABANIN BUJİ HAVA FİLTRE YAĞ BAKIMI SUBAP AYARI FELAN YAPILDI ONUNLA
İLGİLİ OLAN BİŞEY OLABİLİRMİ SERVİSDE BİRDE KARBÜRATÖR BENZİN DİNLENME ÜNİTESİ FELAN DEĞİŞTİ
BENZİN KAPLOLARI DA DEĞİŞTİ...
 
FAVORİT135LX KONYA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 31
Kayıt: 11 Ekm 2010, 07:54
Ad Soyad: MEHMET KONYA
Nereden: Konya
Arabanız: SKODA FAVORİT LX

İleti rakcay52 » 26 Kas 2010, 09:24

Benzin otomatiğiniz çalışmamaya bilir kontrol edilmesi gerekiyor ayrıca lpg gaz benzin ayar düğmesi vazifesini ifa ediyormu acaba kontrol edilmesi gerekiyor rolanti düşüyor ise şarz bakımı bilye ve kömür değişiminin yapılması kontrol edilmesi AVANS ayarının yapılması karbüratör tamir takımı kapış vs kontrol edilmesi hususlarına baktırmanız gerektiği kanaatindeyim sayg,
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti ozantavsan » 26 Kas 2010, 09:54

LPGde rolantin normalse , benzinde rolantin oynuyorsa şarj dinamonda sorun yoktur.Zira akü şarjında sorun olsa lpgde de sorun yaratacaktır.

Aklıma gelenleri sıralayayım.

LPG takıldığı zaman benzin ayarları ile oynandıysa ; yani karbüratör rolanti vesaire yapabilir.
Böyleyse karbüratörünüzü benzinliyken ayarlatın.

Daha önceki mesajda belirtildiği gibi benzin pompanızda sorun olabilir.Gerçi sorun olduğunda araç benzinli giderkende teklemeli.Siz rolantide ışıklarda stop ediyor diyorsunuz.Yinde kontrol ettirim 30 tl'ye değiştirtmiştim.

Yine belirtildiği gibi lpg monttajı yapılınca aracınızın avansı lpgye göre ayarlanmış olabilir.Avansı ayarını kontrol ettirip benzinde ayarlatırsanız sağlıklı olur.Sonrasında lpgde çalışmada problem yoksa bu ayarla kullanabilirsin.

Aklıma gelenler bunlar.Birde muhakkak kontrol etmen gereken yerler var , bunları ustalar hep gözaardı ediyorlar.

Avans hortumun sağlammı? ( Distribütörden karbüratör arakasına giden ince hortum.Pazar sabahı ev önünde subap ayarı başlığında bahsedilmişti fotoğrafları var)

Karbüratörün alt kısmından karbüratöre giriş yapan ucu altıgen hortum var.westinghouse o yerindemi karbüratör altına geçiyormu bunu kontrol et.

Birde şunu dene araç çalışmazken lpg benzin seçici düğmeyi benzine al.Aracın kaputunu aç.İndüksiyon bobini tarafında lpg sigortası var.Sende başka bölümde olabilir lpg kablolarında takılıdır.Bu sigortayı çıkart aracı benzinde çalıştır.Biraz rolantide beklesin.rolantide stop etmiyorsa biraz gaz ver 2500-3000 devir kadar ,bekle rolantide çalışsın.tekrar gaz ver bir süre , sonra rolantide bırak.Sorunsuz çalışıyorsa istersen birde test sürüşü yap.Sorun yoksa lpg sistemin ile ilgili bir sorun olabilir.Sonra sigortayı tak , düğmeyi orta kademeye al.Aracı çalıştır karbüratördeki benzin bitip araç stop edince kontağı kapat düğmeyi lpgye al , lpgde çalıştır.
Bu esnada karbüratörde az miktardada olsa benzin olacaktır biraz vuruntulu , rolantisiz çalışır.çok hafif gaz ver bekle ,normale dönünce motorun sesi değişir , gaza basında sesi değişir ,kullanabilirsin.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti onurhan2006 » 26 Kas 2010, 10:59

karbüratör içindeki benzin memesi tıkalı, bunu engellemek için depodaki benzini sonuna kadar kullanmayın...
Volkan İtfaiye Araçları San. ve Tic. A.Ş.
Kalite Kontrol ve Teslimat Şefi
Onur DURMAZ
Kullanıcı avatarı
onurhan2006
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 405
Kayıt: 11 Tem 2008, 17:11
Ad Soyad: ONUR DURMAZ
Nereden: İzmir
Arabanız: 1993 SKODA FAVORİT LX MEKATRONİK

İleti felicia_3437 » 26 Kas 2010, 12:20

arkadaş demiş lpg benzın düğmesinde sorun vardır sorun olmaz arac benzınde calışıyor sorun olsa hıc calışmaz bunu ele şarzdan marzdan basetmişler alkası yok
rolanetı düşer elbet arac benzın otomatık kablosunu konturol edın derım sıze emın olun sorun cözülecektır kablo oksıt ffalan yapmış ola bilir yerı karbürötörün altında tek bır kaplo soketli birşey onu temizleyin deneyın bakalım durum aynımı bu mılet para vermeye ne maraklı canım karbirotor kapışı demiş direkman yok daha neler
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti rakcay52 » 26 Kas 2010, 16:31

Bu millet hakkı ile iş yapana hakkı olan kadar para verir kontrol etmek ya da ettirmek test etmek yada ettirmek ÜCRETSİZDİR.
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti ugur_clskn » 26 Kas 2010, 21:11

ozantavsan yazdı:LPGde rolantin normalse , benzinde rolantin oynuyorsa şarj dinamonda sorun yoktur.Zira akü şarjında sorun olsa lpgde de sorun yaratacaktır.

Aklıma gelenleri sıralayayım.

LPG takıldığı zaman benzin ayarları ile oynandıysa ; yani karbüratör rolanti vesaire yapabilir.
Böyleyse karbüratörünüzü benzinliyken ayarlatın.

Daha önceki mesajda belirtildiği gibi benzin pompanızda sorun olabilir.Gerçi sorun olduğunda araç benzinli giderkende teklemeli.Siz rolantide ışıklarda stop ediyor diyorsunuz.Yinde kontrol ettirim 30 tl'ye değiştirtmiştim.

Yine belirtildiği gibi lpg monttajı yapılınca aracınızın avansı lpgye göre ayarlanmış olabilir.Avansı ayarını kontrol ettirip benzinde ayarlatırsanız sağlıklı olur.Sonrasında lpgde çalışmada problem yoksa bu ayarla kullanabilirsin.

Aklıma gelenler bunlar.Birde muhakkak kontrol etmen gereken yerler var , bunları ustalar hep gözaardı ediyorlar.

Avans hortumun sağlammı? ( Distribütörden karbüratör arakasına giden ince hortum.Pazar sabahı ev önünde subap ayarı başlığında bahsedilmişti fotoğrafları var)

Karbüratörün alt kısmından karbüratöre giriş yapan ucu altıgen hortum var.westinghouse o yerindemi karbüratör altına geçiyormu bunu kontrol et.

Birde şunu dene araç çalışmazken lpg benzin seçici düğmeyi benzine al.Aracın kaputunu aç.İndüksiyon bobini tarafında lpg sigortası var.Sende başka bölümde olabilir lpg kablolarında takılıdır.Bu sigortayı çıkart aracı benzinde çalıştır.Biraz rolantide beklesin.rolantide stop etmiyorsa biraz gaz ver 2500-3000 devir kadar ,bekle rolantide çalışsın.tekrar gaz ver bir süre , sonra rolantide bırak.Sorunsuz çalışıyorsa istersen birde test sürüşü yap.Sorun yoksa lpg sistemin ile ilgili bir sorun olabilir.Sonra sigortayı tak , düğmeyi orta kademeye al.Aracı çalıştır karbüratördeki benzin bitip araç stop edince kontağı kapat düğmeyi lpgye al , lpgde çalıştır.
Bu esnada karbüratörde az miktardada olsa benzin olacaktır biraz vuruntulu , rolantisiz çalışır.çok hafif gaz ver bekle ,normale dönünce motorun sesi değişir , gaza basında sesi değişir ,kullanabilirsin.





arkadaş çok güzel anlatmış teşekkür ederiz. bence sizin probleminiz çok büyük ihtimal karbüratörün rölanti ayarı.
PEUGEOT 306 1.6 SEDAN
Kullanıcı avatarı
ugur_clskn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 29 Eyl 2009, 03:06
Ad Soyad: uğur çalışkan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia 1.3lx idi


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 18 misafir