ARAÇ İÇİ KOKU YADA KOKULAR

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARAÇ İÇİ KOKU YADA KOKULAR

İleti rakcay52 » 29 Kas 2010, 09:12

Merhaba skoda forum dostları sahibi olduğum favarıt 93 model aracımın içinde benzin kokusu veyahut ona benzer motordan gelen kokular mevcuttur benzin otomatiği egzoz karbüratör ve bilumum bakımları en ince detayıyla gözden geçirilip değiştirilmiştir ön karter şanzıman üzeri yağ lı onlarıda hallettim bir motor yıkıtma işim kaldı acaba diyorum motoru yıkatsam iyi olur herhalde koku gidermi sayg.
 
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti Balıkcı » 29 Kas 2010, 09:22

Bütün bakımları yaptırdınız ve hala kokulardan şikayetçiyseniz, dediğiniz gibi motor ve çevresinde kalan bulaşıklar ısındıkça koku yapmaya devam eder. detaylı bir motor yıkatırsanız, başka bir kaçak vs. yoksa kokulardan kolayca kurtulursunuz. Başka bir yerde kaçak varsa da temiz motorda tesbiti daha kolay olacaktır. Kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti Favocu » 29 Kas 2010, 19:49

Uzun zaman motor üzerindeki benzin veya yağın koku yapacağını zannetmem kendiliğinden geçecektir. Kendim bir zamanlar üstübüye benzini döküp bütün kaportayı ve motoru siliyordum, bir kaç gün içinde koku kalmıyordu.
Kullanıcı avatarı
Favocu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 397
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:48
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit 135 L

İleti rakcay52 » 29 Kas 2010, 20:49

yorumlayan arkadaşlara şimdiden tşk ederim.
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti mkoizmir » 30 Kas 2010, 22:16

slm arkadaşlar bende bugün izmirden skoda 1994 model favorit LX ailesine katıldım bu benim şimdiye kadar 8 aracım oldu. Bugün birçok kişi bu araçların hararet problemi yaşadıgını ve içerden kesinlikle dügme yapılıp istendiğinde fanı çalıştırmam gerektiğini söylediler.
Böyle birşey yapılırsa termostat iptal olacakmı bu konuda deneyimi olan arkadaşlardan bilgi rica edeceğim selamlar.
Kullanıcı avatarı
mkoizmir
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 30 Kas 2010, 21:45
Ad Soyad: mustafa kamil özgüneş
Nereden: İzmir
Arabanız: 1994 Skoda Favorit LX

İleti FAVORİT135LX KONYA » 01 Arl 2010, 08:50

bu aylarda kesinlik le rampa ve diğer yerlerde zorlamassan birşey olmaz 3 bin devir üstüne çıkmanı tavsiye etmem
sadece gözün devir saatinde olmalı ve hararet bunları dikkat ettikten sonra aracın güzelliklerini göreceksin
favorit serisinde ki süspansiyon sistemi hiçbir araçlarda yoktur hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
FAVORİT135LX KONYA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 31
Kayıt: 11 Ekm 2010, 07:54
Ad Soyad: MEHMET KONYA
Nereden: Konya
Arabanız: SKODA FAVORİT LX

İleti Favocu » 01 Arl 2010, 10:47

mkoizmir yazdı:slm arkadaşlar bende bugün izmirden skoda 1994 model favorit LX ailesine katıldım bu benim şimdiye kadar 8 aracım oldu. Bugün birçok kişi bu araçların hararet problemi yaşadıgını ve içerden kesinlikle dügme yapılıp istendiğinde fanı çalıştırmam gerektiğini söylediler.
Böyle birşey yapılırsa termostat iptal olacakmı bu konuda deneyimi olan arkadaşlardan bilgi rica edeceğim selamlar.



Termostat ile fanı manuel olarak açmaya yarayacak bir düğmenin bir bağlantısı yok. Termostatın zaten elektrik ile bir bağlantısı da yok su sıcaklığı artınca mekanik olarak açılır. Termostatı iptal etmenizi de tavsiye etmem iptal ederseniz kışın motor zor ısınır. Fanı açacak düğme fan müşürüne bağlanacaktır. Eğer müşür arızalanır da hararet yükselmesine rağmen fan çalışmazsa içeriden düğmeye basarak fanı çalıştırmanızı sağlar. Arabayı aldığımda bende bağlatmıştım. Yazın ufak faydaları oluyor. Örneğin; hararetin yükseleceğini tahmin ettiğim uzun yokuşlarda hararet yükselmeden fanı manuel olarak açıp yokuşu çıktıktan sonra kapatıyordum. Fan müşürü uygun değer de ise ve düzgün çalışıyorsa, bir gözünüzle hareret seviyesini arada kontrol etme alışkanlığınızda varsa illa gereklidir diye birşey yok, eğer hararet yükselirde fan çalışmazsa fan müşürünün uçlarını birbirine temas ettirerek fanı çalıştırıp yolunuza devam edebilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
Favocu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 397
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:48
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit 135 L


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 22 misafir