benim gaz ayarım bu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

benim gaz ayarım bu

İleti ramazanünlü » 12 Oca 2011, 19:45

onurcelikors yazdı:Bende pet şişenin üstünü değil altını kesip sizin bant ypıştırdığınız yerin üzerine geçiriyorum. Fakat gelen hava miktarı sizin ki kadar az değil sanırsam, bir parmağın rahatlıkla girebileceği kadar bir delikten hava girişi sağlıyorum bende. Eğer hava girişini çok fazla daraltırsanız motorun çekişinin düşmesinin yanı sıra yakıt tüketimininde artmasına neden olabilirsiniz.


onur hava girişinin dar olup olmadıgını şöyle anlıyabilirsin diyelimki yokuş cıkıyorsun motor boguldu ve vites degiştirecen depraja basınca motorun devri yükseliyorsa bu hava ve lpg ayarı bozuk demektir sen bi dene bak benim yaptıgım gibi begenmessen sökersin o pilastik bu inşaat malzemeleri satan yerlerde var bu lovabo borularının agzına takılıyor bu lastik 050 kr bişey 2,50 luk pet şişe kes o lastikteki yere gececek şekilde tamam hava delikleri komle acıkken benzin ayarını ayarla ve tak gazı ayarla o kadar şimdi sana pet şişedeki delikleri söyleyeyim pilastigin 1 cm üstünden karşılıklı olarak 4 delik ac bir covaldız rahat girebilecek şekilde ve odeliklerin 2 cm üstünden karşılıklı olarak 4 delikdaha ac o kadar bu delikler rolenteni bozmuyor zaten sadece motora gaz verince gelen havayla lpg yi dengeliyor olay bu birde favoritlerde sıcak hava girişi var bunu ibtal etmeyi unutma
 
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti ramazanünlü » 12 Oca 2011, 20:03

ozantavsan yazdı:Ramazanım , sen kendi çözümünü yaratmışsın.Eğer performans yeterliyse ve bu şekilde daha az yakıyorsa sana söylenecek söz yok.Tebrik ederim.Herkes kendine uygun yolu buluyorsa ne mutlu , çok fazla eleştirmeye gerek yok.Sen yaptın oldumu sana fayda sağlıyormu , tamamdır.Sonuçta az sarfiyatla kazanacağın paralar senin cebinde kalacak ,fazla yaksa senden çıkacak.Kazançtamısın , evet.Ne mutlu sana..


ozan kardeşim benim kimseyi eleştirmiyorum egerki öyle bir hata yaptıysamda bütün arkadaşlardan özür diliyorum benim amacım sadece belki birilerine yardımcı olabilirmiyim ben bunu bu hale getireyesiye cok ugraştım istedimki arkadaşlar ugraşmasın eger rahatsız oluyorsanız birdaha böyle bişey paylaşmam
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti ozantavsan » 12 Oca 2011, 23:34

Ramazan beni yanlış anladın sanırım.Mesajımı sana hitab ederek yazmadık ,genel yazdım.Sana destek olarak yazdım.Bir kişi aracına birşey yapıyor ve bu yaptığı onun yararınaysa ,ona fayda sağlıyorsa ne mutlu babında yazdım.Benim yazım yanlış anlaşıldı galiba , kimseyi eleştirdiğini söylemedim.Bende kimseyi eleştirmiyorum.Cümleleri biraz uzun tutuyorum sanırım buda yanlış anlaşılmalara sebebiyet veriyor olabilir ,Özür dilerim.

Böyle bir uygulama sonucu tasarruftasın sana söyleyecek söz yok diyorum tekrar.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti 45sardes » 12 Oca 2011, 23:38

Rahatsızlık ne rahatsızlığı ya senin tecrübelerini paylaşmandan dağa faydalı ne olabilir .Beğenilir veya beğenilmez herkezin kendine kalmış.Ben şahsen verdiğin mantıklı bilgilerden faydalandım.Denemeyi düşünüyorum.ÇALIŞMANA DESTEK VERİYORUM. :)
Kullanıcı avatarı
45sardes
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 154
Kayıt: 02 Kas 2010, 19:18
Ad Soyad: hasan kahraman
Nereden: Manisa
Arabanız: FAVORİT

İleti ozantavsan » 12 Oca 2011, 23:45

HErkes burada deneyimlerini paylaşacak ve bunun sonucunda bir çok kişi sorununa çözüm bulacak.
Ben şu konuya değinmek istemiştim.

Bir arkadaşımız buraya bir uygulama deneyim paylaştığında ön yargıyı bir kenara bırakmalıyız.
Sonuçta uygulaması bir fayda sağlamaktadır.Bugünün şartlarında belki bizim böyle birşeye ihtiyacımız yoktur.Ama gün gelir öyle bir sorun ortaya çıkar ki , işte çözüm o arkadaşın yaptığı uygulamadır.
Kimseye sözümüz yok , herkes muhakkak paylaşsın.Elbet birinin aracının buna ihtiyacı vardır.Önemli olan bilgilerimizi , sorunlarımızı , çözümleri paylaşmaktır.

Yanlış anlaşılma için tekrar özür diliyorum.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti ramazanünlü » 13 Oca 2011, 00:48

45sardes yazdı:Rahatsızlık ne rahatsızlığı ya senin tecrübelerini paylaşmandan dağa faydalı ne olabilir .Beğenilir veya beğenilmez herkezin kendine kalmış.Ben şahsen verdiğin mantıklı bilgilerden faydalandım.Denemeyi düşünüyorum.ÇALIŞMANA DESTEK VERİYORUM. :)


size bunu yapasıya denemelerimi anlatsam bana deli dersiniz internette bu gaz ayar konusunda okumadıgım
dosya kalmadı okuduklarımı piratige döke döke bu kadar yapabildim istedimki arkadaşlarda isteyenler faydalansın tabi intenette hava ve gaz ayarı dengeli olması gerek diyor ama nasıl yapacagını söylemiyor
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti ahmetbayar » 14 Oca 2011, 14:13

Ben Ramazan arkadaşın dediği gibi yaptım.Araba çalışmadı.Hava hortumunu alta bakan küçük deliğini kapadım.dğer büyük borunun ucuna pet şişeyi ayarlayıp taktım. araba çalışmadı. Sonra alt kısma bakan deliği açtım , çalıştı. Nerede hata yaptım acaba.
ahmetbayar
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 15 Mar 2010, 12:12
Ad Soyad: ahmet bayar
Nereden: Hatay
Arabanız: Favorit 136 L

İleti CENK01 » 14 Oca 2011, 14:57

bak şu hatayı yapmayın o borunun agzınada giriyor bu ager boruyu sökmeden bunu borunun agzına takarsanız yine olur ama gaza basınca bu boru bükülüyor ve hava girişi azalıyor ve sadece lpg ye yükleniyor oda fazla yakmasına sebeb oluyor.




RAMAZAN KARDEŞ YUKARIDAKİ YAZILI KISIMDA NE DEMEK İSTEMİŞSİN TAM ANLAYAMADIM.FAKAT ÇOK GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMIŞSIN.EMEĞİNE SAĞLIK.
TECRÜBE ÜCRETE TABİDİR; BAZEN CEBİNDEN VERİRSİN, BAZEN SİNİRLERİNDEN.
CENK01
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 06 Arl 2010, 16:24
Ad Soyad: cenk sorgun
Nereden: Adana
Arabanız: favorit silverline

İleti zezula » 14 Oca 2011, 18:41

üstat sibop ayarını nasıl 26 - 32 yaptın ayar sentili zaten 5 er 5er atıyor birde merak ettim bu duyumu nerden aldınız faydası ne şekilde oluyor bilgilendirirseniz seviniriz
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti ramazanünlü » 14 Oca 2011, 21:26

ahmetbayar yazdı:Ben Ramazan arkadaşın dediği gibi yaptım.Araba çalışmadı.Hava hortumunu alta bakan küçük deliğini kapadım.dğer büyük borunun ucuna pet şişeyi ayarlayıp taktım. araba çalışmadı. Sonra alt kısma bakan deliği açtım , çalıştı. Nerede hata yaptım acaba.


bu deligi kapatman fayda vermez eger onun icindeki kelepegi iptal etmessen senin o yaktıgın şeyin bi anlamı kalmaz o kelebek motor soguk ken acılır motor ısınınca kapanır ve hava büyük hortumdan gelmeye başlar onun bi foksiyonu yok onu iptal et dışından vidala ora devamlı acık kalsın
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti ramazanünlü » 14 Oca 2011, 21:31

zezula yazdı:üstat sibop ayarını nasıl 26 - 32 yaptın ayar sentili zaten 5 er 5er atıyor birde merak ettim bu duyumu nerden aldınız faydası ne şekilde oluyor bilgilendirirseniz seviniriz


aslında benim niyetimda 25 30 ayarlamaktı ama benim aldıgım sentilde bunlar olmayınca bende olanla ayarladım olay bu yani aslında asıl niyetim 25 30 a ayarlamaktı
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir