Aranıza yeni katıldım ...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Aranıza yeni katıldım ...

İleti rodman » 16 Oca 2011, 21:27

Öncelikle herkese iyi forumlar 93 model lx favortim var alalı henüz 5 gün oldu şöle bi arıza var araba durup durduk yerde giderken teklioo sonra birden geri düzelio acaba ne sorun olabilir gaz yemioo olabilir dediler ama arabaya her konuda çok yabancıı olduğumdan anlayamadım tşk...
 
rodman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 16 Oca 2011, 21:05
Ad Soyad: onur gul
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit 93 lx

İleti zezula » 16 Oca 2011, 21:31

aramıza hoş geldin :) biraz daha fazla bilgi alalım lpg varmı ? birde arabayı alalı 5 gün olmuş belki eski sahibini özlüyordur.;)
zezula
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 11 Nis 2010, 19:58
Ad Soyad: önder kaplan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: GLXİ

İleti aleko » 16 Oca 2011, 21:35

tahminlerimi sana söyleyeyim.. az çok uzman olduk bu konularda :)
1 - hava girişi olması gerektiğinden daha fazladır. yani kaçak hava girişi olabilir.
2 - gaz ayarı çok fazla kısıktır. gaz yeterince gelmiyordur..
3 - lpg aldığın yer gaz yerine büyük oranda hava basmıştır...
aleko
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 13 Oca 2011, 18:52
Nereden: İzmir

İleti zurna1788 » 16 Oca 2011, 21:37

hoşgeldiniz.arabanız lpg li sanırım. ayar yaptırın.eğer düzelmiyorsa. benim eski fabiamdada aynı problem vardı. lpg beyninde problem olabilir.
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti rodman » 16 Oca 2011, 21:43

arkadaşlar hepinize çok tşk ederim evet aracım lpgli brc marka bende gaz ayarının kısık olmasından şüphe ediyorum gerçi :) lpg beyni hasarlı ise ne gibi bi işleme tutarlar acaba
rodman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 16 Oca 2011, 21:05
Ad Soyad: onur gul
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit 93 lx

İleti rodman » 16 Oca 2011, 21:46

birdfe yağ eksik sanırım onun böle bişi yapcağını sanmıyorum ama ondan olablirmi ?
rodman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 16 Oca 2011, 21:05
Ad Soyad: onur gul
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit 93 lx

İleti bozkurt_51 » 16 Oca 2011, 22:26

hocam lpg beynine falan baktır ama bak benim başıma geldi.aracın endüksiyon bobininde arıza varsa araç normal rolantide çalışırken stop ediyor.hele bu sıkışık trafikte olursa artık durmadan arabay gaz vermek gerekiyor.araca gaz verince aracın akımı yükseliyor ve ateşlemeyi güzel yapıyor ama gazdan ayağınızı çekince akım düşüyor ve araç ateşlemeyi düzgün yapmıyor ve araç stop ediyor.ben gazcı arkadaşa gittiğimde arızayı o tespit etti ama bobini değiştirtmedi.kontak anahtarının ordan lpg beynine direkt bir bağlantı yaptı.endüksiyon bobini üzerinden geçen hattı iptal etti.birazi lk çalıştırmada zor alır ama ondan sonra sıkıntın olmaz dedi.dediği gibi 4 ay oldu stop etme sorunu kalmadı.hala aynı bobinle çalışıyorum.
Her lafa verilecek bir cevabım vardır.Lakin ; bir lafa bakarım ,laf mı diye? Birde adama bakarım , adam mı diye ?
Kullanıcı avatarı
bozkurt_51
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 107
Kayıt: 27 Mar 2010, 21:39
Ad Soyad: alpaslan baba
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: favorit 136L

İleti syossett » 17 Oca 2011, 01:05

Su eksiltiyo mu ? iyice kontrol et. Bende de vardı aynısı .. Eksiltiyosa ona göre yorum yapıcam
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti osti01 » 17 Oca 2011, 01:15

aleko yazdı:tahminlerimi sana söyleyeyim.. az çok uzman olduk bu konularda :)
1 - hava girişi olması gerektiğinden daha fazladır. yani kaçak hava girişi olabilir.
2 - gaz ayarı çok fazla kısıktır. gaz yeterince gelmiyordur..
3 .



+1

Yukarıdakiler değilse avans ayarı düşük olabilir.
Kullanıcı avatarı
osti01
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 201
Kayıt: 04 Nis 2010, 08:45
Ad Soyad: osman
Nereden: Gaziantep
Arabanız: 99 mondeo ghia

İleti ramazanünlü » 17 Oca 2011, 08:25

rodman aramuza hoşgeldin öncelikle büyük ihtimalle beyinde degil beyin tamir takımlarında arızalar vardır oda fazla bişey tutmaz oda büyük ihtimalla diyaframdadır teklemede hava gaz ayarındadır hava fazla acıksa genelde tekleme yapar sen yine bi servise göster derim ben
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti rodman » 20 Oca 2011, 22:18

hepinize tşk ederim su eskilitiyomu diyen arkadaşa cevap veriyorum su eksiltmeyi bırak komple akıoo su allttan ::((
rodman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 16 Oca 2011, 21:05
Ad Soyad: onur gul
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit 93 lx


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir