favo elektrik yardımlarınızı bekliyorum

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favo elektrik yardımlarınızı bekliyorum

İleti abdullahe » 24 Şub 2011, 20:51

Öncelikle herkese hayırlı aksamlar.
Şikayetçiyim fovo'm beni üzüyor. Pazartesi günü sabahı aracım çalışmadı marşa bastım (cıvv) dedi kaldı tekrar bastım hiç çevirmemeye başladı.
Akü şarj aleti ile 3-4 dakika şarj etikten sonra tekrar bastım marşa çalıştı. Bu olaydan sonra sanayiye gidelim dedim babama hiç ilgilenmedi veee bugün de aynı problem sabah marşa bastım araba aynı şekilde çalışmadı tekrar şarj ettikten sonra çalıştı ve babam sanayiye gitmenin zamanı geldiğini anladı bugün gitmiş o anda görmek lazım demişler sabah çalışmazsa bakacaklar. Az önce fark ettim teyp açıkken marş a bastığımda teyp kapanıyor ve tekrar açılıyor önceden bunu yapmıyordu.
Yazmayı unuttum aracım 93 model favorit sportline serisi akü yeni 5-6 aylık fln.

Bir sorum daha olacak benim bu araç ta silecek zaman ayarı var mı ? arka zaten çalışmıyor onu komple yenileyeceğiz gibi duruyor silecek kolu 3 kademeli 1.Kademe de sürekli yavaş ( 0 konumundan yukarı) 2.Kademede en hızlı (0 konumundan yukarı ) 3.Kademede ( 0 dan aşağı) bu kademe çalışmıyor sigorta kutusuna baktım sigorta kutusunda 4-5 baçaklı bir yer var ( galiba role gibi bir şey takılıyor ) onlardan 2 tanesi boş onlardan birine takılacak olan icat sorunu çözer mi yoksa zaman ayarları yok mu.
İlginize şimdiden teşekkür ederim...
 
Kullanıcı avatarı
abdullahe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 101
Kayıt: 17 Ağu 2009, 23:09
Ad Soyad: abdullah
Nereden: Aksaray
Arabanız: 1993 favorit sportline glx

İleti rakcay52 » 24 Şub 2011, 21:16

[quote="abdullahe"]Öncelikle herkese hayırlı aksamlar.
Şikayetçiyim fovo'm beni üzüyor. Pazartesi günü sabahı aracım çalışmadı marşa bastım (cıvv) dedi kaldı tekrar bastım hiç çevirmemeye başladı.
Akü şarj aleti ile 3-4 dakika şarj etikten sonra tekrar bastım marşa çalıştı. Bu olaydan sonra sanayiye gidelim dedim babama hiç ilgilenmedi veee bugün de aynı problem sabah marşa bastım araba aynı şekilde çalışmadı tekrar şarj ettikten sonra çalıştı ve babam sanayiye gitmenin zamanı geldiğini anladı bugün gitmiş o anda görmek lazım demişler sabah çalışmazsa bakacaklar. Az önce fark ettim teyp açıkken marş a bastığımda teyp kapanıyor ve tekrar açılıyor önceden bunu yapmıyordu.
Yazmayı unuttum aracım 93 model favorit sportline serisi akü yeni 5-6 aylık fln.

merhaba forum dostu öncelikle çok geçmiş olsun dileklerimi sunmak istiyorum. amatörce bildiklerimi sizinle paylaşmak istiyorum. öncelikle sorununuz hakkında şunu söylemek istiyorum iyi bir elektrikçiye gitmenizi tavsiye ediyorum. cıvv sesine gelince marj motorunuz dişli sıyırmış olabilir veya volan dişlisi sıyırmış olabilir elektrikçi arkadaşa muhakkak baktırmanı tavsiye ederim.l
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti rakcay52 » 24 Şub 2011, 21:21

Bir sorum daha olacak benim bu araç ta silecek zaman ayarı var mı ? arka zaten çalışmıyor onu komple yenileyeceğiz gibi duruyor silecek kolu 3 kademeli 1.Kademe de sürekli yavaş ( 0 konumundan yukarı) 2.Kademede en hızlı (0 konumundan yukarı ) 3.Kademede ( 0 dan aşağı) bu kademe çalışmıyor sigorta kutusuna baktım sigorta kutusunda 4-5 baçaklı bir yer var ( galiba role gibi bir şey takılıyor ) onlardan 2 tanesi boş onlardan birine takılacak olan icat sorunu çözer mi yoksa zaman ayarları yok mu.
İlginize şimdiden teşekkür ederim...[/quote]


Bu olay benim başımadı gelmiştir sorun sigortada değil arkadaşım sorun kalorifer fanının altında çok minik metal var onunda silecek devrini ayarlayan bir metal şimdilik aklıma gelmiyor bunu her elektrikçi bilmez çünkü favoriti tanıyanlar anca bilir dikkat et o metal aksamın devrenin yenisi yok elektirkçiye güzelce söktür wd 40 ile temizlet tekrar yerine taktır ancak taktığı zaman muhakkak test etsin öyle taksın çünkü işciliği biraz zor kalorifer motoru pervanesi sökülüyor onun altında merak etmeyin yanlız şunu tekrar söylüyorum silecek devir metali diyorum onu sakın atmayın eğer kullanılmayacak durumda ise avcılarda son evler de uğurlu oto var skoda çıkmacısı onda var fiyatı 10 tl skoda parçacılarında arama yenisini bulamazsın.geçmiş olsun
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti abdullahe » 24 Şub 2011, 21:28

Recep abi cıv sesi akü çevirmediği için oldu en azından ses den anlaşılan oydu. elektrikçi eski komşumuz babam gittiğinde aküden olabilir demiş ama akü en fazla 6 aylık aküde problem olacağını zannetmiyorum büyük bir ihtimal aracın bir yerinde kaçak var ama nerede ve onu nasıl bulurum bilmiyorum. Aküyü şarj ettikten sonra hemen çalıştı marş motorunda da sorun yok gibi yardımlarınız için teşekkür ederim
Kullanıcı avatarı
abdullahe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 101
Kayıt: 17 Ağu 2009, 23:09
Ad Soyad: abdullah
Nereden: Aksaray
Arabanız: 1993 favorit sportline glx

İleti abdullahe » 24 Şub 2011, 21:32

rakcay52 yazdı:Bir sorum daha olacak benim bu araç ta silecek zaman ayarı var mı ? arka zaten çalışmıyor onu komple yenileyeceğiz gibi duruyor silecek kolu 3 kademeli 1.Kademe de sürekli yavaş ( 0 konumundan yukarı) 2.Kademede en hızlı (0 konumundan yukarı ) 3.Kademede ( 0 dan aşağı) bu kademe çalışmıyor sigorta kutusuna baktım sigorta kutusunda 4-5 baçaklı bir yer var ( galiba role gibi bir şey takılıyor ) onlardan 2 tanesi boş onlardan birine takılacak olan icat sorunu çözer mi yoksa zaman ayarları yok mu.
İlginize şimdiden teşekkür ederim...



Bu olay benim başımadı gelmiştir sorun sigortada değil arkadaşım sorun kalorifer fanının altında çok minik metal var onunda silecek devrini ayarlayan bir metal şimdilik aklıma gelmiyor bunu her elektrikçi bilmez çünkü favoriti tanıyanlar anca bilir dikkat et o metal aksamın devrenin yenisi yok elektirkçiye güzelce söktür wd 40 ile temizlet tekrar yerine taktır ancak taktığı zaman muhakkak test etsin öyle taksın çünkü işciliği biraz zor kalorifer motoru pervanesi sökülüyor onun altında merak etmeyin yanlız şunu tekrar söylüyorum silecek devir metali diyorum onu sakın atmayın eğer kullanılmayacak durumda ise avcılarda son evler de uğurlu oto var skoda çıkmacısı onda var fiyatı 10 tl skoda parçacılarında arama yenisini bulamazsın.geçmiş olsun[/quote]


Recep abi yeri tam olarak anlayamadım elinde herhangi bir fotoğraf var mı ? varsa paylaşa bilirsen çok sevinirim
Kullanıcı avatarı
abdullahe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 101
Kayıt: 17 Ağu 2009, 23:09
Ad Soyad: abdullah
Nereden: Aksaray
Arabanız: 1993 favorit sportline glx

İleti rakcay52 » 25 Şub 2011, 09:07

Recep abi yeri tam olarak anlayamadım elinde herhangi bir fotoğraf var mı ? varsa paylaşa bilirsen çok sevinirim[/quote]


Dostum elimde herhangi bir fotoğraf yok başkasının araç fotoğraflarını kopyala yapıştır yapmak olmaz mesajını sabah okudun haftasonu kendi aracımdan fotoğraf çeker yüklerim kısmetse ancak yazılı olarak şöyle ifade edim ön kapıtı aç sen aracın önündesin ön plakanın olduğu yerdi ayakta duruyorsun arcın kalorifer havalandırmasını umarım biliyordursun bilmiyorsan akünün sağ tarafında ortada oval bir tepsi gibi bir boşluk orası aracın kalorifer pervanesinin bulunduğu yer ızgaralı plastikten orayı söküyorsun ve su değirmeni gibi bir pervane çıkıyor onu nasıl sökersin bilmiyorum ben sökmemiştim işte onu söktüğün zaman ortada zemine yapışık alüminyüm metal parçası ortada görmemenin imkanı yok kolay gelsin yinede bakayım bir foto bulursam paylaşmaya çalışayım bakim...
Kullanıcı avatarı
rakcay52
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 18 Kas 2010, 22:47
Ad Soyad: Recep AKÇAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Favorit Lx-93

İleti abdullahe » 27 Şub 2011, 19:08

konu güncel yardımlarınızı bekliyorum sorunum hala çözülmüş değil.
Kullanıcı avatarı
abdullahe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 101
Kayıt: 17 Ağu 2009, 23:09
Ad Soyad: abdullah
Nereden: Aksaray
Arabanız: 1993 favorit sportline glx

İleti jawacı » 27 Şub 2011, 19:46

elektrikçiye giderek dinamoyu ölçtürün, kaç volt ürettiğine baktırın. araçta yeterli şarj yoksa aküyü tam dolduramaz. sıkıntı yaşarsınız. araçta kaçak varsa bile gözle bulmak zor. en iyisi elektrikçiye baktırın, ölçer biçer bulur.
"Çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar önce haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar."
Mustafa Kemal Atatürk
Kullanıcı avatarı
jawacı
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:32
Ad Soyad: murat sürer
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 94 favorit lx

İleti abdullahe » 27 Şub 2011, 20:50

jawacı yazdı:elektrikçiye giderek dinamoyu ölçtürün, kaç volt ürettiğine baktırın. araçta yeterli şarj yoksa aküyü tam dolduramaz. sıkıntı yaşarsınız. araçta kaçak varsa bile gözle bulmak zor. en iyisi elektrikçiye baktırın, ölçer biçer bulur.



Bu gün teybi falan söktüm kablolarını kontrol ettim araçda gördüğüm bütün şase koblolarını falan kontrol ettim ama fayda yok arkadaşım dinamo da da kaç olabilir dedi. Dediğiniz gibi en iyisi bir elektrikçiye gitmek olacak umarım ki büyük bir sıkıntısı yoktur.
Kullanıcı avatarı
abdullahe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 101
Kayıt: 17 Ağu 2009, 23:09
Ad Soyad: abdullah
Nereden: Aksaray
Arabanız: 1993 favorit sportline glx

İleti oguz001973 » 05 Nis 2011, 15:22

araçta sonradan takılma merkezi kilit,otomatik cam yada başka bir techizat varsa bunlar şase yapıp aküyü boşaltıyor olabilir.
oguz001973
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 37
Kayıt: 05 Nis 2011, 14:55
Ad Soyad: oğuz kalaycıoğlu
Nereden: İzmir
Arabanız: 1994 favorit

İleti firarim19 » 05 Nis 2011, 16:41

0 konumunda alta aldıgınızda fasılalı calışır yaklaşık 10 sn gibi bir süresi vardı, benim araç L idi zaman ayarı yoktu.
93 Favorit L
99 Felicia GLX LPG
03 Fabia Elegance 1.4 LPG
11 Fiesta TDCI
15 Rapid Spaceback 1.2 MPI

Skoda bir bakış açısı, bir yaşam tarzıdır. Mütevaziliğin simgesidir.
firarim19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 736
Kayıt: 02 Ağu 2006, 23:37
Nereden: Samsun
Arabanız: Rapid Spaceback 2015

İleti abdullahe » 11 Nis 2011, 22:18

Yardımlarınız için teşekkür ederim çalışma sorunu düzeldi problem akü deymiş yeni diye aldanmıştık çukura girdiğinde içinden bir şeyler kopmuş ve akımın geçmesini tam olarak sağlayamıyormuş garantiye gönderildi yenisi verildi. Silecek zaman ayarına hala bir çözüm getiremedim ama sorununu buldum dediğim gibi zaman rolesi takılıyor bir elektrikçiye sordum şahinin ki olur dedi ver bi deneyim dedim taktım çalıştırdım sigortayı attırdı sigortayı değiştirdim tekrar attırınca geri verdim hemen skoda'nın kendi rolesini bulursam sorunum çözülecek gibi görünüyor.
Kullanıcı avatarı
abdullahe
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 101
Kayıt: 17 Ağu 2009, 23:09
Ad Soyad: abdullah
Nereden: Aksaray
Arabanız: 1993 favorit sportline glx


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir