yeni hidrojen sistemi hazır

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yeni hidrojen sistemi hazır

İleti diseqc » 27 May 2011, 10:47

usta helal sana merakla takip ediyorum...
 
Kullanıcı avatarı
diseqc
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1118
Kayıt: 29 Mar 2010, 14:53
Ad Soyad: murat
Nereden: Rize
Arabanız: Peugeot 1.4 HDI Bipper

İleti onurson » 27 May 2011, 16:35

abi bu iş olunca bizim fabialara da uygulamak istiyoruz. neyi nasıl yaptığını parçaları vs bilmek istiyoruz. ona göre birkaç kişi toplanıp seri üretim de yaparız. tek kişi ye maaliyetli olursa eğer.
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti ozantavsan » 27 May 2011, 19:39

Seve seve yardım ederim.Fabia türü enjeksiyonlu araçlarda maf sensör ,oksijen sensör ,ecu yazılım devreye giriyor.Bizim karbüratörlü araçlar gibi kolay değil.Aynı sistem kullanıyor ,ilave olarak maf sensör elektronik devre monte ediliyor.Çünkü direkt verirseniz sistemden gelen saf oksijen oksijen sensörünün yaptığı ölçümle daha fazla yakıt yakmasında neden oluyor.Bu ndenle oksijen sensörede müdahale edilmesi gerekiyor.
BU işlemiş yapanlar ve chip tuning uygulayanlar var.Onlarla irtibata geçip halledilebilir.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti yabani » 28 May 2011, 01:29

Bende bir süredir nasıl bir sistem yapsam diye düşünüyorum,
hem ucuz, hem basit, hem etkili vs. vs. kafamda oldukça ucuz ve basit bir prototip belirledim, fakat etkili olup olmayacağını ancak yaptıktan sonra anlıyacağım. yapmak istediğim sistem dave'in sistemine benziyor fakat ondan çok daha küçük, teoride akım kaçakları minimum olacak. işe yarar gibi görünürse hücre sayısını artırıp adam gibi çelik kullarak yaparım, şimdilik efsafına bakmadan aldığım borular ile yapacağım. boruları ve dış hazneyi hallettim (dış hazne pvc yağmur oluk parçası ve tıpası, 3,5+1,5+1,5 TL, borulara para vermedim, yarın fırsat bulursam boruları kestirip montaja başlıyacağım)

Önce arkadaşın 126 bis'inde deneyeceğiz fakat ben fabiştede denemek istiyorum, eğer fabişte deneyebilirsem deneydeki ufak ayarlamalar, değişiklikler için her seferinde arkadaşı rahatsız etmemiş olurum ve deney daha hızlı sonuçlanır. (zaten benim gibi tembel bir adamın deneyi uzun sürecektir) fabişte deneyebilmek için efie devresi yeterli gelecekmi acaba ve bu devrenin şeması biryerlerde mevcutmu? (hazır almak yerine yapmak daha iyi )
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti elvis » 30 May 2011, 16:19

Tebrik ederim çalışmalarınızdan dolayı.
Yalnız bu hidrojen olayını yaklaşık 10 yıl önce HATAY'da iki arkadaş araçlara uyguluyordu.Onların ki hem daha basitti.yardım alabilirsiniz belki araştırıp.
İnanmayıp sistemin yeni takıldığı bir 131'e binip test ettik.Hakikaten %25 daha fazla yol aldı.Otobüs,traktör,kamyon gibi her türlü araca takıyorlardı.
Sizin çalışmanız da güzel görünüyor.İnşallah iyi sonuç alırsınız.
Kolay gelsin.
elvis
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 135
Kayıt: 25 Nis 2007, 14:50
Ad Soyad: Gürsel
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 Bordo Favorit LX

İleti yabani » 30 May 2011, 22:01

Ozan bey, Pazar günü deneme yapma şansınız oldu mu? olduysa sonuç nedir?
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir