favorit 135 lx ilerleme

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favorit 135 lx ilerleme

İleti alwaysloser » 09 Haz 2011, 07:17

aracımın yüksek oluşu beni rahatsız ediyor du biraz düşürdüm beğenmedim biraz daha düşürdüm şimdi iki parmak kaldı ve çok güzel oldu



By alwaysloser at 2011-06-08

By alwaysloser at 2011-06-08

By alwaysloser at 2011-06-08


By alwaysloser at 2011-06-08

bu da kule gergisi

By alwaysloser at 2011-06-08

By alwaysloser at 2011-06-08


burda da bizim üst kat ın fabia sı beim tamponu çok sevmiş :D

By alwaysloser at 2011-06-08

By alwaysloser at 2011-06-08

By alwaysloser at 2011-06-08

By alwaysloser at 2010-05-30
 
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti ayurdagul » 09 Haz 2011, 08:58

ya bu iki amasör başına montelenmiş uzun demir ne işe yarıyo bendekinde yok da :)
Kullanıcı avatarı
ayurdagul
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 18 Nis 2011, 08:40
Ad Soyad: Aziz
Nereden: Gaziantep
Arabanız: Fellica Glx

İleti alwaysloser » 09 Haz 2011, 09:52

ayurdagul yazdı:ya bu iki amasör başına montelenmiş uzun demir ne işe yarıyo bendekinde yok da :)


isteğe bağlı kişiye özel
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti ayurdagul » 10 Haz 2011, 22:38

alwaysloser yazdı:
ayurdagul yazdı:ya bu iki amasör başına montelenmiş uzun demir ne işe yarıyo bendekinde yok da :)


isteğe bağlı kişiye özel


Yani bir faydası yokmu
Kullanıcı avatarı
ayurdagul
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 18 Nis 2011, 08:40
Ad Soyad: Aziz
Nereden: Gaziantep
Arabanız: Fellica Glx

İleti alwaysloser » 10 Haz 2011, 22:56

ayurdagul yazdı:
alwaysloser yazdı:
ayurdagul yazdı:ya bu iki amasör başına montelenmiş uzun demir ne işe yarıyo bendekinde yok da :)


isteğe bağlı kişiye özel


Yani bir faydası yokmu



ule Gergisi Nedir? Ne İşe Yarar?

Modifiyeli bir otomobilde sık yapılan bir diğer uygulama da amortisör kule gergisi montesidir. Kule gergileri, amortisör kulelerini karşılıklı olarak tek bir parça halinde birleştirmek için kullanılırlar.

Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.

Amortisör Kule Gergileri Ne Zaman Monte Edilmelidir?

Montaj sonrasında elde edilecek performansın otomobiliniz üzerindeki kilometreyle ilgisi olmamakla birlikte, eğer spor bir otomobil sahibi iseniz otomobilinizi aldığınız ilk gün en azından ön amortisör kule gergilerini monte etmenizi öneririm. Ancak, biraz da isteğe bağlı olan bu durum haricinde amortisör kule gergilerinin muhakkak uygulanması gerekli durumlar da vardır.

Kule gergileri ön veya arka olsun farketmez, sonradan daha büyük jant/lastik kombinasyonlarına geçildiğinde muhakkak uygulanmalıdır. Daha sert ve kısa olan spor yaylar, daha sert ve kısa spor amortisörler veya büyük çaplı janta (dolayısıyla daha ince profilli lastiklere) geçilmesi gibi süspansiyon sistemini etkileyecek modifikasyonlar sonuçta amortisör kuleleri ve hatta tüm şasi üzerindeki yükü arttırırlar. Tüm bu uygulamaların sonunda şaside esneme eskiye oranla çok daha fazla olacaktır. İşte bu modifikasyonların ardından uygulanacak kule gergileri sadece şasiyi desteklemek ve esnemeyi azaltmakla kalmayacak, aynı zamanda direksiyonunuz daha hassas olacak ve verdiğiniz komutlara daha çabuk cevap verecektir.
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti ayurdagul » 11 Haz 2011, 07:52

alwaysloser yazdı:
ayurdagul yazdı:
alwaysloser yazdı:
ayurdagul yazdı:ya bu iki amasör başına montelenmiş uzun demir ne işe yarıyo bendekinde yok da :)


isteğe bağlı kişiye özel


Yani bir faydası yokmu



ule Gergisi Nedir? Ne İşe Yarar?

Modifiyeli bir otomobilde sık yapılan bir diğer uygulama da amortisör kule gergisi montesidir. Kule gergileri, amortisör kulelerini karşılıklı olarak tek bir parça halinde birleştirmek için kullanılırlar.

Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.

Amortisör Kule Gergileri Ne Zaman Monte Edilmelidir?

Montaj sonrasında elde edilecek performansın otomobiliniz üzerindeki kilometreyle ilgisi olmamakla birlikte, eğer spor bir otomobil sahibi iseniz otomobilinizi aldığınız ilk gün en azından ön amortisör kule gergilerini monte etmenizi öneririm. Ancak, biraz da isteğe bağlı olan bu durum haricinde amortisör kule gergilerinin muhakkak uygulanması gerekli durumlar da vardır.

Kule gergileri ön veya arka olsun farketmez, sonradan daha büyük jant/lastik kombinasyonlarına geçildiğinde muhakkak uygulanmalıdır. Daha sert ve kısa olan spor yaylar, daha sert ve kısa spor amortisörler veya büyük çaplı janta (dolayısıyla daha ince profilli lastiklere) geçilmesi gibi süspansiyon sistemini etkileyecek modifikasyonlar sonuçta amortisör kuleleri ve hatta tüm şasi üzerindeki yükü arttırırlar. Tüm bu uygulamaların sonunda şaside esneme eskiye oranla çok daha fazla olacaktır. İşte bu modifikasyonların ardından uygulanacak kule gergileri sadece şasiyi desteklemek ve esnemeyi azaltmakla kalmayacak, aynı zamanda direksiyonunuz daha hassas olacak ve verdiğiniz komutlara daha çabuk cevap verecektir.



Bilgi İçin teşekkürler öğrenmiş olduk. :)
Kullanıcı avatarı
ayurdagul
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 18 Nis 2011, 08:40
Ad Soyad: Aziz
Nereden: Gaziantep
Arabanız: Fellica Glx


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 20 misafir