üst yağ kapağı fırladı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

üst yağ kapağı fırladı

İleti reprisal_hunter » 27 Tem 2011, 18:02

s.a arkadaşlar arabam uzun süredir yatıyordu arabamı yatar halde sattım alan kişi yaptırdı kaportasını filan fakat motorunda hiç bir sıkıntısı yoktu neyse bu kardeşim sağolsun 2 kere conta yaktırdı arabaya neyse arabayı yaptırdı ücretide ödeyemediği için arabamı geri aldım en son arabanın sibap ayarlarını yaptırdım neyse az gezdim araba üst yağ kapatığını attı neye uğradığımı şaşırdım wallabirde şu sorum var distribütör de sarı görünen yerde ince hortum girişi var bu hortumu çıkarmışlar yerini bulamadım zararı varmı varsa ne gibi sorun çıkarır tşklr
 
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti ramazanünlü » 27 Tem 2011, 18:37

manifolt ta birde karbüratörde hortum yerleri var eger mani folttaki takılı degilse senin dedigin gibi kapagı motor attırır şimdi sana yerlerini söyleyeyim karbüratördekini disbiratöre takacan onun görevi motor sıkıştıgı zaman avansı yükseltir ve motor daha iyi çeker.
manifoltakide külbitöre takılır oda motordan cıkan fazla havayı yanı nemi ceker ve kapagı atmaz atamaz
ramazanünlü
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 326
Kayıt: 03 Arl 2010, 22:47
Ad Soyad: ramazan ünlü
Nereden: Uşak
Arabanız: skoda favorit

İleti firarim19 » 27 Tem 2011, 20:46

ramazanünlü yazdı:manifolt ta birde karbüratörde hortum yerleri var eger mani folttaki takılı degilse senin dedigin gibi kapagı motor attırır şimdi sana yerlerini söyleyeyim karbüratördekini disbiratöre takacan onun görevi motor sıkıştıgı zaman avansı yükseltir ve motor daha iyi çeker.
manifoltakide külbitöre takılır oda motordan cıkan fazla havayı yanı nemi ceker ve kapagı atmaz atamaz



ince hortum arkadaşın dediği gibi.

kapağ çok gevsekte olabilir, kenarında conta olması lazım yoksa ondanda atar.
93 Favorit L
99 Felicia GLX LPG
03 Fabia Elegance 1.4 LPG
11 Fiesta TDCI
15 Rapid Spaceback 1.2 MPI

Skoda bir bakış açısı, bir yaşam tarzıdır. Mütevaziliğin simgesidir.
firarim19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 736
Kayıt: 02 Ağu 2006, 23:37
Nereden: Samsun
Arabanız: Rapid Spaceback 2015

İleti bekocan » 29 Tem 2011, 22:04

abicim sarı hortum yeri ateşlemeyle ilğili olması gerekiyor karbratör yüksek çalıştıkca devir yükseldikçe karbratör hava emme oranı yükselir yükseldikçe bu sarı deliği emer sarı parçanın içindeki körük yaya dirençlidir ama emilen havaya tamamen yenmesi lazım yani çok ğüzel bir orantı var orda neyse hava oranı artıkça dsbratör içindeki bobin mekanızması geri çalışmaya başlar ateşleme oranını artırır
benim anladığım kadarı ile dsbratör avansı ayarlandığında tam yüksek rolanti hızında ayarlanmaz ne yüksek ne düşük rolantide avans ayarlanır işte orta avansta çalışan motor yani rolantideyken körük tam çekilmez dvir almayabaşlayınca körük çelilmeye başlar ve yaklaşık 1cm oynar alandaki bobbin mekanızması geri çekilir ve avansta kaybettiğimiz yüksek ateşleme devir artıkça devreye girer
yani oradan karbratör hava emer karbratördeki yeride arka tarafta ciklenin enaltındaki yerdir tekli yer
kapak fırlamasıda kapağın üzerindeki conta sertleşmiştir değiştir tamamdır
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 21 misafir