ACAYİP FAZLA SU EKSİLTME VE HALİYLE HARARET

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ACAYİP FAZLA SU EKSİLTME VE HALİYLE HARARET

İleti desemon » 30 Eyl 2011, 18:56

dün arabayı ustaya bıraktım contaları 30 liraya aldım ustaya işçilik ne alacaksın diye sormadım çünkü eski ustam yalnız USTA nın skodalarda conta değişsede bu sorun tamamen ortadan kalkmıyor demesi beni huzursuz etti DAHA ÖNCE CONTA DEĞİŞTİREN ARKADAŞLAR USTANIN DEDİĞİNİN ASLI VARMI YOKSA PROBLEM TAMAMEN ORTADAN KALKIYORMU İŞALLAH OLMAZDA SEVEREK BİNERİZ SKODALARIMIZA BENDE DAHA ÖNCE TEMPRA VE PALİO ARABALARIM VARDI ONLARI KULLANIRKEN ARABA HAKKINDA HİÇ BİR ŞEY BİLMİYORMUŞUM NE ZAMAN SKODA FAVORİT ALDIM ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM TABİKİ BU BİLGİLER BANA BEDAVAYA GELMEDİ VE AYRICA BU FORUMDAN ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM BÜTÜN BİLGİ PAYLAŞIMINDA BULUNANLARA TEŞEKKÜRLER
 
desemon
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 05 Şub 2011, 00:01
Ad Soyad: Ö.Desem
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 favorit 135L

İleti hasannn » 30 Eyl 2011, 20:30

arkadaşlar bende şuan bu sorunu yasıyorum ama devirdaym motoru cıktı sorun 150 lıra felan dıyorlarbende suan araştırıyorum acaba fiyatlar nasıl diye araç 2008 fabia devir motorundan kacırıyor sende oraya bak
hasannn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 17 May 2011, 14:01
Ad Soyad: hasan çakır
Nereden: Konya
Arabanız: fabia

İleti desemon » 02 Ekm 2011, 08:42

arabamı dün tamirciden aldım toplam masraf 350 tl yi buldu işallah randıman verir usta haftaya gel saplamaları bir daha iyice sıkalım dedi ayrıca başka bir arkadaşım 500 km den sonra motor yağını yine değiştirmen gerekir çünkü içerde kalan kremsi tabaka temizlenmesi gerekir diyor gerçekten değişmesi gerekiyormu bana mantıklı geldi dahaönce conta değiştiren arkadaşların yorumlarını bekliyorum
desemon
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 05 Şub 2011, 00:01
Ad Soyad: Ö.Desem
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 favorit 135L

İleti favorit xl 93 » 03 Ekm 2011, 11:12

ARKADAŞLAR BENDE SKODA FAVORİT XL 93 MODEL BİR ARAÇ ALDIM MUAYENE YOKTU İSTASYONA GİTTİĞİMDE TANKIN TARİHİ 10 SENEYİ DOLDURMUŞ BENDE GİTTİM KOMPLE LAVATO TÜP TAKTIRDIM KAZAN ŞAMANDIRA BEYİN HEPSİNİ ANLAYACAĞINIZ ÜZERE YANLIZ TÜPÜ YENİLEMEDEN ARABADA BİRAZ TEKLEME VARDI TÜPÜ YENİLEDİM YİNE TEKLEME VAR ACABA KARBİRATÖRDENMİDİR. ANLAMADIM SKODANIN YENİ KULLANICISIYIM BANA BİRAZ BİLGİ VERİRMİSİNİZ TŞK EDERİM
favorit xl 93
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 03 Ekm 2011, 11:05
Ad Soyad: fatih can
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit xl

İleti desemon » 03 Ekm 2011, 15:03

favorit xl 93 yazdı:ARKADAŞLAR BENDE SKODA FAVORİT XL 93 MODEL BİR ARAÇ ALDIM MUAYENE YOKTU İSTASYONA GİTTİĞİMDE TANKIN TARİHİ 10 SENEYİ DOLDURMUŞ BENDE GİTTİM KOMPLE LAVATO TÜP TAKTIRDIM KAZAN ŞAMANDIRA BEYİN HEPSİNİ ANLAYACAĞINIZ ÜZERE YANLIZ TÜPÜ YENİLEMEDEN ARABADA BİRAZ TEKLEME VARDI TÜPÜ YENİLEDİM YİNE TEKLEME VAR ACABA KARBİRATÖRDENMİDİR. ANLAMADIM SKODANIN YENİ KULLANICISIYIM BANA BİRAZ BİLGİ VERİRMİSİNİZ TŞK EDERİM

arkadaşım tekleme sorunu tüp taktırdığımda bendede oldu buji, buji kabloları ve tevzi makarasını değiştirdim sorun tammamen ortadan kalkdı arabanın çekişi arttı tevzi makarası ne dersen distribütörün içinde 2 cm lik bir parça yani senin sorunun yüzde 99 ateşleme sorunu bu parçaları değiştir tahminen 50 veya 60 lira tutar geçmiş olsun
desemon
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 05 Şub 2011, 00:01
Ad Soyad: Ö.Desem
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 favorit 135L

İleti favorit xl 93 » 03 Ekm 2011, 15:07

KARDEŞİM TŞK EDERİM TÜPÜ TAKTIRMADAN ÖNCE DİSBÜRİTÖR DENEN ŞEYİ KOMPLE DEĞİŞTİRDİM AMA GENEDE KESİLMEDİ ACABA BUJİ KABLOLARINDANMIDIR.BİDE ONU DENEYEYİM EGER OLMASSA KARBİRATÖRCÜYE GÖTÜREYİM YAPCAK BİŞEY YOK İLGİN İÇİN TŞK BİRDE BU VİTES HOŞ DURMUYOR ONU DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM KOMPLEMİ DEĞİŞİYOR BU DEĞİŞİYORSA NERDEN BULABİLİRİM TŞK EDERİM
favorit xl 93
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 03 Ekm 2011, 11:05
Ad Soyad: fatih can
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit xl

İleti desemon » 03 Ekm 2011, 15:17

bence onlarıda değiştir ben forumda bu konuyu çok araştırdım genelde ateşlemeden kaynaklanıyor bujilerin iyi ateşleme yapmıyorsa tekleme yapar sende forumdaki tekleme ile ilgili konuları oku kendin karar ver sonra seni bedava masrafa sokmayayım . ben vitesin topuzunu çıkarıp 2 cm demirini kısalttım plastik körüğü yeni aldım şu an iyi duruyor
desemon
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 05 Şub 2011, 00:01
Ad Soyad: Ö.Desem
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 favorit 135L

İleti emreozkurt » 03 Ekm 2011, 21:35

arkadasların dedıklkerı dogrudur ancak bazen hatanın nerde oldugunu bulamıyoruz.buda bızı sıkıyor.benımbasıma gelen. 2 defa motor yaptım araca her defasında haharet cıkıyor kapta su kalmıyordu.radyatör.devırdayım. vs.vs hep degıstı yıne arac aynıydı .hata aslında cok basıttı.ama anlayamadı bu bızım ustalar?motordan kalerıfere gelen hortumlar cakıstırılmıs.yanı ıkı taraftan kalerıfere su vermısler ??
emreozkurt
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 29 Ağu 2010, 20:49
Ad Soyad: emreozkurt
Nereden: Sakarya
Arabanız: skoda favorit

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir