favoritin yerden yüksekliği

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favoritin yerden yüksekliği

İleti alwaysloser » 06 Ağu 2007, 02:17

merhaba arkadaşlar 2 dir benim favo içinde 4 kişi ile yere sürttü birisi uzun yolda sağ şeritin ortasında  komyonlar yüzünden oluşan bi tümsekte digeride oyuk bi yolda yine 4 kişi ile aslında o kadar büyük bi tümsek olmamasına ve favonun çamurluğuna baktığımızda arabanın yüksek görünmesine rağmen araba nın altı yere değdi favolarını düşürenlar hiç sorun yaşadımı bilmiyorum ama bende arabayı düşürecektim vazgeçtim sizce favoların altı yere çokmu yakın
 
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti by wodoo » 06 Ağu 2007, 17:28

kardeş bendede aynı renk skoda war bende altını yere cok vuruyorum bunn nedeni favonun süspansiyonlarının çok yumuşak olası :D
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti wolfbey » 12 Ağu 2007, 01:29

benim favonun helezonları kesikti. karter koruması yerden yarım karıştan biraz daha uzundu. bu neden le her yerde arabanın altını vuruyordum. model değiştireceğim için 15 gün önce sattım favomu...
wolfbey
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2006, 11:48

İleti gonuldostu476 » 12 Ağu 2007, 01:56

bende 94 model glx var aynı sorun bendede var ama bi zararı olmuyor çünkü adamlar bu sorunun olacağını bildikleri için kayadan sert çelikten sert bir koruma yapmışlar altına zaten onu yamultana helal olsun derim ben 
gonuldostu476
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Ağu 2007, 22:55

İleti PİCK-UP » 12 Ağu 2007, 17:37

ARKADAŞLAR ARKA SÜSPANSİYONUN ÜSTÜNE NEREDEYSE TÜM SKODA LAR LASTİK TAKIYOR YERE DEYMESİN DİE YENİ MODELLER HARİÇ SİZDE ARKA SÜSPANSİYONLARA BİRER LASTİK ALIP TAKIN.. HİÇ SORUN YAŞAMAYIN.!!!!

Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti alwaysloser » 12 Ağu 2007, 19:55

o nsl oluyooo
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti ihsan » 12 Ağu 2007, 22:17

ilginc gercekten nasıl oluyomus o lastık
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti PİCK-UP » 13 Ağu 2007, 00:24

ARKADAŞLAR YAKINDA RESİMLERİ KOYARIM NETE GÖRÜRSÜNÜZ...



Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti sonertevfik » 14 Ağu 2007, 20:38

SLM KARDEŞİM, BU YERE SÜRTME SORUNU BENDE DE VAR (ARACIM 93 FAVORİT LX) ANCAK OTOMOBİLİ İLK ALDIĞIMIZ ZAMAN 5 SENE ÖNCE SÜRTME GİBİ BİR SORUNUMUZ YOKTU, HATTA ARAZİ ARACINA BİNER GİBİ RAHAT EDİYORDUM BEN DE HELEZON YAYLARDAN ŞÜPHELENİYORUM ACABA ZAMAN İÇİNDE HELEZON YAYLAR ESNEKLİĞİNİ KAYBEDİP ARACI YERE Mİ YAKINLAŞTIRIYOR? BEN BUNDAN ŞÜPHELENİYORUM KARDEŞİM. KEYİFLİ SÜRÜŞLER

BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti alwaysloser » 14 Ağu 2007, 20:41

söylenenlere göre fazla esnek olmasından kaynaklanıyormuş benimde aklıma bişe gelmiyoki heralde sorun fazla yaylanma
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti sainz » 16 Ağu 2007, 13:20

[quote="alwaysloser"]söylenenlere göre fazla esnek olmasından kaynaklanıyormuş benimde aklıma bişe gelmiyoki heralde sorun fazla yaylanma[/QUOTE]


 

Sorun yaylardan olabileceği gibi, özelliğini yitirmiş amortisörlerden de kaynaklanabilir. Her sabah geçtiğim yoldaki kasisten atlarken, biraz hızlı geçtiğimde ön tamponun altındaki karlık sürtüyordu, ancak ön amortisörler değiştikten sonra bir daha böyle bir problemle karşılaşmadım.

Herkes biliyordur belki ama tekrar etmek istedim. Eğer bir çukura girmek sorunda kalmışsanız, frene basarak girmeyin. Frene bastığınızda aracın önü yere biraz daha yaklaşır ve çukura girdiğinizde amortisörler de esnek bir konumda olmadıklarından, lastik ve amortisör patlatmaktan, jantların eğilmesine kadar bir çok problemle karşılaşırsınız.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti alwaysloser » 16 Ağu 2007, 18:05

patlakmı değilmi ben anlamıyorum arabayı saladığımda kayık gibi sallanıyo
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti PİCK-UP » 16 Ağu 2007, 18:57

ARKADAŞLAR SİZE BAHSETTİGİM BİR LASTİK VARDI HANİ SÜSPANSİYONUN ÜZERİNDEKİ BOŞLUGA TAKILAN SİZE RESMİNİ KOYARRIM DEMİŞTİM BUYRUN RESMİ İNCELEYİN DİLERSENİZ SİZDE TAKDIRIN ::::)))))


Hug
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti PİCK-UP » 16 Ağu 2007, 19:02

NASIL AMA GÜZEL DEMİ????
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti alwaysloser » 17 Ağu 2007, 14:14

hakkaten haa nereden bulmuşlar da takmışlar nsl takılmış bi anlatsanızda ayrıntıları bizde yaptırsak
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti alwaysloser » 17 Ağu 2007, 14:14

bide foto için teşekkürler 
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti PİCK-UP » 17 Ağu 2007, 18:47

süspansiyonu söküp üzerindeki boşluga ayarlayıp takıyorsun cillop gibi oluyor. bu görünen lastik skoda yedek parça satan yerden alınmıştır...
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti alwaysloser » 17 Ağu 2007, 23:11

hııım teşekkürler
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

Sonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir