triger zincir değişimi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

triger zincir değişimi

İleti alwaysloser » 24 Kas 2011, 21:19

bekocan yazdı:Sadece triger setini değiştirmek için gittiğim ve aklımca 150 tutar ama sanayidir
ben genede yanıma 50 tl fazla aldığım halde
evde ki fiyat kesinlikle tutmadı
saat 10.30 da ğirdiğim ve akşam 20.00 da biten tamirat sonrası istenilen 175 tl lik işcilik
usta az indirim yapdedim olmaz dedi usta bari 150 yap dedim olmaz dedi
cebimde para kalmadığından 135 lira çıktı 1 liram bile kalmadı cüzdanda
bunu verdim neyse dedi 20 de sonra brakırsın dedi peki dedim ve ayrıldım

işcilik :155
eksantrik set :55
eksantrik conta:5
karter conta :10
eksantrik kece :10
alt gergi kolu :20
motor takozu :20
castrol yağ20.50 4lt :30
devirdaim contası :3
2 ad.dış aks körüğü :25
würth(nedir bilmiyorum) :7
dsbratör manyetik bobin :30
2lt tiner :7
akis iç körük :7
oksijenle carter conta çıkartma :10
4 adet buji brisk :15
hızlı yapıştırcı :5
gaz ayarı :5
birsürü muhtelif civata somun :20
dahada hatırlayamadıklarım olabilir

Toplam:439TL

ustalık izlenimlerin normal fakat hiçbir tamirat yok sadece yenisini al tak
örnek:sökerken dsbratör manyetik bobinin ucu koptu, bu kopuk yanisini getir
buna sadece bir lehim atarak kurtarılırdı lakin al gel
tamirat yeri Ankara saşmaz güven oto sabahattin usta
yorumu size bırakıyorum



abi memlekette ustamı kalmadı allah için böle insanlara para kazandırmayın

birsürü şey yaptırmışsıız tamam eywallah ama gereksiz maliyetlerde vardı ki oksijenle conta çıkartmak nedir ya anlamıyorum genel bakım yaptıracağınız zaman adanaya gelin hem gezersiniz hem aracınızı yaptırırsınız daha karlı olursunuz
 
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti bekocan » 24 Kas 2011, 21:20

alwaysloser yazdı:
AhmetH yazdı:kaç ay geçti soramadım yahu büyük dişliyi neden kırdınız :D



çıkartırken fazla uğraşmamak için kırarak çıkarttı iki tornavide çekiş işi okadar

neden uğraşsınlar ki nasıl olsa yenisini sen alacan
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti alwaysloser » 24 Kas 2011, 21:22

bekocan yazdı:
alwaysloser yazdı:
AhmetH yazdı:kaç ay geçti soramadım yahu büyük dişliyi neden kırdınız :D



çıkartırken fazla uğraşmamak için kırarak çıkarttı iki tornavide çekiş işi okadar

neden uğraşsınlar ki nasıl olsa yenisini sen alacan



ama zaten değişecek bir parça olduğu için kırarak çıkarttı diğer kısımlarda ameliiyat yapan doktor gibidir emin olun
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti bekocan » 24 Kas 2011, 21:26

alwaysloser yazdı:
bekocan yazdı:Sadece triger setini değiştirmek için gittiğim ve aklımca 150 tutar ama sanayidir
ben genede yanıma 50 tl fazla aldığım halde
evde ki fiyat kesinlikle tutmadı
saat 10.30 da ğirdiğim ve akşam 20.00 da biten tamirat sonrası istenilen 175 tl lik işcilik
usta az indirim yapdedim olmaz dedi usta bari 150 yap dedim olmaz dedi
cebimde para kalmadığından 135 lira çıktı 1 liram bile kalmadı cüzdanda
bunu verdim neyse dedi 20 de sonra brakırsın dedi peki dedim ve ayrıldım

işcilik :155
eksantrik set :55
eksantrik conta:5
karter conta :10
eksantrik kece :10
alt gergi kolu :20
motor takozu :20
castrol yağ20.50 4lt :30
devirdaim contası :3
2 ad.dış aks körüğü :25
würth(nedir bilmiyorum) :7
dsbratör manyetik bobin :30
2lt tiner :7
akis iç körük :7
oksijenle carter conta çıkartma :10
4 adet buji brisk :15
hızlı yapıştırcı :5
gaz ayarı :5
birsürü muhtelif civata somun :20
dahada hatırlayamadıklarım olabilir

Toplam:439TL

ustalık izlenimlerin normal fakat hiçbir tamirat yok sadece yenisini al tak
örnek:sökerken dsbratör manyetik bobinin ucu koptu, bu kopuk yanisini getir
buna sadece bir lehim atarak kurtarılırdı lakin al gel
tamirat yeri Ankara saşmaz güven oto sabahattin usta
yorumu size bırakıyorum



abi memlekette ustamı kalmadı allah için böle insanlara para kazandırmayın

birsürü şey yaptırmışsıız tamam eywallah ama gereksiz maliyetlerde vardı ki oksijenle conta çıkartmak nedir ya anlamıyorum genel bakım yaptıracağınız zaman adanaya gelin hem gezersiniz hem aracınızı yaptırırsınız daha karlı olursunuz

ben birşey demek istemiyorum sadece yorumlarınızı alıyorum
dediğin teklif çok ğüzel teşekkürler
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti sainz » 25 Kas 2011, 09:51

bekocan yazdı:...ustalık izlenimlerin normal fakat hiçbir tamirat yok sadece yenisini al tak
örnek:sökerken dsbratör manyetik bobinin ucu koptu, bu kopuk yanisini getir buna sadece bir lehim atarak kurtarılırdı...

Lehim falan kesinlikle olmaz o manyetik bobine. İncecik sarılı o tellerden bir teki dahi kopmuş olsa, motorun çalışması kötüleşiyor. Yenisini ve hatta orijinal olanını alıp takmaktan başka çözümü yoktur o manyetik bobinin kopmasının.
alwaysloser yazdı:
AhmetH yazdı:kaç ay geçti soramadım yahu büyük dişliyi neden kırdınız :D

çıkartırken fazla uğraşmamak için kırarak çıkarttı iki tornavide çekiş işi okadar

Krankı sabitledikten sonra pimlerini attırınca çıkıveriyor. Dişliyi kırarken elin ayarı kaçsa, gidip çekiç başka yere vursa, uğraş dur olacak. Ayakkabının bağcıklarını çözüp çıkartmak varken, bağlıyken çıkarmaya uğraşmak bana kalırsa abesle iştigal oluyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti bekocan » 25 Kas 2011, 23:46

sainz yazdı:
bekocan yazdı:...ustalık izlenimlerin normal fakat hiçbir tamirat yok sadece yenisini al tak
örnek:sökerken dsbratör manyetik bobinin ucu koptu, bu kopuk yanisini getir buna sadece bir lehim atarak kurtarılırdı...

Lehim falan kesinlikle olmaz o manyetik bobine. İncecik sarılı o tellerden bir teki dahi kopmuş olsa, motorun çalışması kötüleşiyor. Yenisini ve hatta orijinal olanını alıp takmaktan başka çözümü yoktur o manyetik bobinin kopmasının.
burada kopan bobin teli değil kopan makara üzerinde 2 adet kablo var ve
2 adet te kalın birşekilde kabloları lehimlemek için aynı trafo daki uç çıntıları gibi yerler vardır
işte kablo sadece buradan koptu yoksa bobin tellerinden kopmuş değil
bu bokin teli kopmuş olsa zaten araç buraya kadar gelemez istediğin kadar marşa bas çalışmaz
usta sökerken sertleşmiş olan kabloyu biraz sert sökünce aynı zamanda cürümüş olan lehinden koptu yeni kablo takmak çokmu zor
ben isteyim o sargıyı komple söker yenisini sararım ondan kolayı ne var
önemli olan burada karşındaki müşteriyi,, insanları birşey bilmez mantığı,,,
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti sainz » 26 Kas 2011, 12:04

bekocan yazdı:...burada kopan bobin teli değil kopan makara üzerinde 2 adet kablo var ve
2 adet te kalın birşekilde kabloları lehimlemek için aynı trafo daki uç çıntıları gibi yerler vardır
işte kablo sadece buradan koptu yoksa bobin tellerinden kopmuş değil...

Anladığım fiş bağlantısı kopmuş. O zaman haklısın. Bir de şu açıdan bak olaya, o kısım sertleşmişse, iç kısımların da durumu çok iyi değildir. Yenilenmiş oldu. Gereksizdi ama gene de yeni yenidir.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti oeb » 11 Mar 2012, 00:20

merhaba bektaş abi yeni gördum paylaşımını yapılan işin kötüsü olmaz ama sana benım bır gozlemımı aktarayım .bu bahsettiğin ustanın tum ailesı skodacı eğer parça alınacaksa mutlaka kardeşlerinden bırınden alır ve sen daha parçayı almaya kapıdan gırmeden haber uçar oraya ve senınde bahsettiğin gibi herşeyi değiştirilir tamir olmaz sana tek tavsıyem parça alıcaksan bence: tek adres demirkan oto eski güven iş metin demirkan çok beyfendı bırıdır.ve usta sorarsan ermişer oto mevlüt usta şaşmaz 34. sokak'ta.senin bahsettiğin ustaya (hayatımın hatası) ust kapak contası yaptırdım ve aracım şuan 5000 km de yarım lıtre yağ eksıltıyor sebebıde kapak contalarının yağı aşağıya kaçırması.neyse ustanın yanına gıdıp sorduğumda olurmu contaları avrupa aldık audi nın dedı allah aşkına audi ne alaka sen söyle böyle bır adamın sozune nasıl ınanayım artık :))
oeb
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 167
Kayıt: 14 Şub 2011, 10:33
Ad Soyad: OMER.
Nereden: Ankara
Arabanız: FAVORİT LX-octavia 1.4 tsi dsg

İleti ömr » 14 Kas 2012, 21:48

mrb bende formeni söktüm ama sentesini kaydırdım tekrar nasıl senteyi bulabilirim yardım edermisin
ömr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 14 Kas 2012, 21:45
Ad Soyad: ömür akca
Nereden: Samsun
Arabanız: formen

İleti fatih usta » 14 Kas 2012, 22:19

ömr yazdı:mrb bende formeni söktüm ama sentesini kaydırdım tekrar nasıl senteyi bulabilirim yardım edermisin
valla kardeşim zincirin üzerinde beyaz bir halka var oradan krank milinin olduğu dişlideki noktayı yukarı getiriyoruz beyaz boyalı zincir halkasını noktanın üzerine takıyoruz sonra beyaz halkadan sonra 6 diş sağa doğru sayıp eksantrik miline takıyoruz 2 noktada yukarıya gelirse sente tamam en sonda kapağı kapadıktan sonra krank kasnağını avans çizgilerinden 0 konumuna getirip distribütörü 4 . ateşleme konumunda takıyoruz işlem tamam . ama bir ustaya iyi ce sor ben böyle biliyorum
Kullanıcı avatarı
fatih usta
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 363
Kayıt: 16 Ekm 2011, 14:17
Ad Soyad: fatih
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 135 l

İleti ömr » 15 Kas 2012, 09:04

kardeşim ilgin için sağol deniyecam ama şu krank kasnağından avans çizgini o konuma nasıl ve işaretleri nerede olduğunu da yazsaydın bu iş tamam dı
ömr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 14 Kas 2012, 21:45
Ad Soyad: ömür akca
Nereden: Samsun
Arabanız: formen

İleti MadloveR » 15 Kas 2012, 09:11

Sırf bu sente işi için çekiniyorum benim favonun zincirini sökmeye. Artık öyle bir hale geldi ki adeta bağırıyor beni değiştir diye. Rölantide bile ses yapmaya başladı.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti ömr » 18 Kas 2012, 18:57

Arkadaşlar tiriger zincirini değitirirken hangi işaretlere uyarak bağlıyacağız. Ben alt ve üst krank dişlisi üzerinde bulunan işaretler arası 6 bakla sayarak bağladım doğrumu yaptım acaba vede sente ayarını emme 20 egzos 25 yaptım araba çalışıyor fakat gaz verdiğimde ses yapıyor subap sesi gibi bilen var mı
ömr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 14 Kas 2012, 21:45
Ad Soyad: ömür akca
Nereden: Samsun
Arabanız: formen

İleti okty » 27 Kas 2012, 13:43

arkadaşlar yeni katıldım bunu yazmam dorumu bilmiyorum ama benim ğitdiyim şişli bölgsinde sıkoda özelservis var inanılmaz iyi ustalar icerisi skoda kaynıyor işcilikler cok ucuz senin hermodel skoda wos yarıyorlar cokbilgiler muhharem usta 0212 2564757 direksiyon desege motor herşeyde cokiyi bi arayn
okty
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 27 Kas 2012, 13:23
Ad Soyad: oktay gündoğdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda fabya

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir