Aracın sol alt kısmından su akmış.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Aracın sol alt kısmından su akmış.

İleti ozantavsan » 24 Kas 2011, 13:21

Çin malı konusunda yanlış anlama olmasın ,parçacım uzun zamandır Çek malı görmedim demişti.
Bende sinyal kolu aldım vika 1. arızalı çıktı , 2. aldım önünde denedim , arızalı çıktı ,3. aldım o da aynı.
Benimki yumuşaktı sinyal verirken bunlar kazık gibi.Yinde aldım bozuk mozuk benimkini kullanarak sağlıklı bir tane yaptım.Aslında sadece sinyal atma telini kullandım bozuk olandan.

Devir daim fiyatı aldım Lostar arkadaşımızdan yaklaşık 105 TL , metal borusuda yaklaşık 42 TL.Alacağız sanırım orjinal olsun uzun süre sorun çıkartmasın.Birde kredi kartı taksitli satış olsa mükemmel olacak ama havale ile yapıyoruz ancak.Sağolsun orjinal malzeme gönderiyor sıkıntı olmuyor hiç.BAkalım alacağız artık çare yok.
 
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti phenomx3 » 24 Kas 2011, 19:20

pardon yaa öğle paydosunda yazmıştım kısıtlı zamanda okuyup yazınca çek oluvermiş çin;)) Bu araçlarda hayati parçalar orjinali olmalı çinler çok çabuk bozuluveriyolar hatta bozuk çıkıyolar;)) iyi yapmışsın orjinal almakla ben aracı aldıktan 3 ay sonra almıştım devirdaimi ve ilk defa parça alışım olduğu için çin malı konusunda bilgili değildim. zamanla öğrendik tabii. Dediğim gibi sorun çıkarmadı takozu dışında onu da felicia takozu takıp hallettik. Bu araçlar emsalleri içinde doğan broadwey vs. den çok çok iyi ben öyle düşünüyorum ve de iyi seçim yapmışım diyorum. en önemlisi de ustasını bulmak. Şu çin muhabbeti de olmasa çok daha güzel olacak. sana kolay gelsin sorunun çözülür inşallah. Kazasız belasız sürüşler herkese.
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti ozantavsan » 25 Kas 2011, 15:56

Bugün Lostar58 arkadaşımızdan parçaları istedim.
Devir daim + contası + kısa hortumu alıyorum. (110 TL Toplam orjinal)
Metal borunun hangisi olduğunu bilemediğimden onu almadım.
Parçalar gelince doğru ustaya gidip değiştirteceğim.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti ozantavsan » 04 Arl 2011, 01:15

bir dünya yazı yazdım.Yanlış bir tıklamayla gecenin bu vakti hepsi gitti.

Devir daim orjinaliyle değişti 105 tl
contası değişti 2,5 tl
kısa hortumu 4,5 tl
malzemelerin kargosu 10 tl
işçilik 30 tl
sıvı conta 2,5 tl

Toplam 150 tl tuttu.

Aracı sanayiden aldığımda saat 17:30 du.
Evin önüne park ederek rolantide çalışmaya bıraktım.Genleşme kabında su azalırsa eklemek için ve harareti gözlemek için.

Devir daim değişmeden önce hararet ibresi orta seviyenin biraz altında olurdu.
Değişim sonrası rolantide orta seviyenin biraz üstünde seyrediyor.Bu noktada fan devreye girip hararet aşağılara çekiliyor.HErşey normal sınırında ama eskiye göre bu fark ne demek.Moto daha iyi ısınıyormu demek.

Hareket halindeyken hararet ibresi en alttaki ilk siyah çizgide .çizgi üzerine geçmiyor.Bu durumda fan bile devreye girmiyordur hiç.
Hava soğuk , öndende radyatöre soğuk hava geliyor.Camlar bile akşam buz tutmaya başlıyor.Ben zaten saat 20:00 da yola koyuluyorum.6 , 7 kilomtre gidiyorum.20 dakika park edip aynı yolu geri dönüyorum.Saat 21:00 gibi evdeyim.Motor ısınamıyor gibi geliyor.Bu durumda radyatör önüne delikli karton koymalımı.Motor rahat ısınsın .(hareret yapmayacak şekilde ayarlayarak) termostat 82 derecelik.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti phenomx3 » 04 Arl 2011, 10:54

ozan kardeş benim hararet te kış dolayısıyla eskisinden daha aşağıda duruyor. yazın seyir halindeyken çizginin kesik yerinde sabit duruyor dur kalklarda yükselmeye başlıyor. Termostatım kaçlık bilmiyorum bu arada, aracı aldığımda üstündeki hala duruyor hiç te bakmadım. Ama kışa geldik seyir halindeyken çizginin kesik kısmına yaklaşmıyo bile hatta durkalklarda bile, eğer trafik çok yoğunsa ancak yükseliyor. havaların soğumasıyla durum böyle, onun için boşver radyatörü falan kapatma. Bu arada fan düğmesi var değilmi? yoksa taktır bu gerekli biliyorsun bizim araçlarda!!
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti jawacı » 04 Arl 2011, 11:08

sevgili Ozan, delikli kartonun faydası çok. kesinlikle kartonu koymalısın. motor daha iyi ısınıyor, yakıtın artmasını önlüyor. ben 10 gün önce kartonu taktım. akşamları çocukları okuldan almaya gidiyorum. okul 3 km mesafede. iş yeri de eve 1km mesafede. sabah işe gidene kadar ibre oynamıyor bile. akşamda okula gidip gelmeye motor anca ısınıyordu. sonuç olarak 10 tl gaz ile 20 km gitti. kartonu koyduktan sonra bu şekilde kullanmayla 25 krş a indi. bu yakıt uzun yol veya şehir içi daha uzun süre kullanımda 20 krş a iner.
"Çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar önce haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar."
Mustafa Kemal Atatürk
Kullanıcı avatarı
jawacı
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:32
Ad Soyad: murat sürer
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 94 favorit lx

İleti sainz » 04 Arl 2011, 22:15

ozantavsan yazdı:...Hareket halindeyken hararet ibresi en alttaki ilk siyah çizgide .çizgi üzerine geçmiyor.Bu durumda fan bile devreye girmiyordur hiç.

Bu dediğin aynen benim Favorit' te de böyle yalnız benimkinde o kesik çizginin üzerinde, düz çizginin hemen başlarında duruyor. Hararet göstergesinin aynen benzin göstergesinin yarım depo gösterdiği şekline geldiğindeyse fan çalışmaya başlıyor. Yalnız bu seviyelere dur-kalkı fazla olan şehiriçi trafiğinde görebiliyorum. Açık trafikte dediğim gibi düz olan beyaz bölgenin hemen başlangıç kısmında duruyor.
ozantavsan yazdı:...termostat 82 derecelik.

Naçizane tavsiyem termostatı orijinal değer olan 88°C' lik olanla, fan müşirini de 92-87°C' lik olanlarla ancak kaliteli olanlarla değiştirmendir.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir