Kalorifer peteğinden antifiriz akıtıyor.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Kalorifer peteğinden antifiriz akıtıyor.

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 17:18

Arkadaşlar 15 gün önce favonu antifirizini degiştirdim.bugün fark ettim kalorifer borusu giriş kısımından su geliyor.antifiriz petek içindeki kireci eritmiş.sonuç olarak petek kaç para acaba.ne yapabilirim bir bilgisi olan varmı TEŞEKKÜRLER.
 
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti bekocan » 20 Kas 2011, 21:22

önce termostatın olduğu yerdeki kalın boruyu çıkar içerisindeki suyu buradan bir tasa doldur sonra
aküyü sök kalerifer ğiriş kelepçelerini sök peteği sola doğru çekince gelir tam olarak kaçak yerini tespit et kaçak yeri az temizle 300 derceye dayanlıklı kırmızı renkli silikonlar var onla yapıştır sorun çözülür
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 21:39

TEŞEKKÜR EDERİM.PETEGİ YAPIŞTIRDIKTAN SONRA İÇİNE TEKRAR ANTİFİRİZ DOLDURACAMMI HAVA YAPARMI.
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti bekocan » 20 Kas 2011, 21:44

yapmaz ama yaparsa bile su deposu kapağını takma aracı çalıştır suyun devidaim olduğunu görmen lazım eger devirdaim olmuyorsa kalın hortumları sık bırak sık brak sonunda suyun döndüğünü deponun içine suyun boşaldığını göreceksin hepsi bu
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 21:59

inşallah sökerken zarar mermem :D .bende demir yapıştırıcısı var baya kuvvetli bişey.yarın suyu boşaltıp,hortumları söküp petegi sola dogru çekicem ve petek çıkacak onun içinde herhangi bir tırnak yokmu acaba :D .petegi çıkarıp kacagı tespit edip onunla yapıştırayım.teşekkürler
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti bekocan » 20 Kas 2011, 22:07

söyleminden sen buşu yaparsın çıkıyor
herhangi bir tırnak olmaması lazım gördüğüm kadarı ile çünkü ben hiç sökmedim
ama % 80 çok kolay bir iş sağdan çıkmaz petek çünkü sağ taraf tamamiyle kapalı
akü tarafından çıkacak zaten bakınca anlarsın
bende bu ğün sökecektim bir incele yaptım ama fırsatım olmadı ğördüğüm kadaı ile çok kolay sakın pilastikleri felan sökme sadece fetek sola doğru cıkacak.
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 22:13

ben bugün aküyü söktüm zaten.soldan çıkacak hortumları oynattım şöyle kenarlarında bir kapak var.ama içinde tırnak varmı bilmiyorum ama yarın ben onu sökerim tmir kısmına gelince bi bakıcagız
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 22:14

sen niye sökeceksin arazamı var temizlikmi
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti skodaizm » 20 Kas 2011, 22:20

Kaputu açınız. Karbüratör filtre kabı arkasında siyah kutu gibi havalandırma bölümü var. Önce üst kısımdaki kenarı lastikli bölümü çıkarın. Sonra akünüzü araçtan ayırın. Çünkü petek akü tarafındadır. Aküyü sökerken elektriğin kesilmesi bir problem çıkarmaz. Akü söküldükten sonra hemen sağ tarafta baş parmak kalınlığındaki iki hortumu kelepçelerini gevşetiniz. Bunun yanında bir tane de bisiklet fren teli gibi bağlantı bir kola, sıkıştırma somunuyla bağlıdır. Onu da çıkarın.

Hortumlar ve tel çıkınca radyator boşta kalır. Radyatörü sağa doğru( aracın sağına doğru) çekmece gibi çekerek çıkarınız.

Kolay gelsin.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti bekocan » 20 Kas 2011, 22:21

ERTAN26 yazdı:sen niye sökeceksin arazamı var temizlikmi

daha iyi ısıtsın diye iç dış temizlik yapacaktım
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 22:21

Kaputu açınız. Karbüratör filtre kabı arkasında siyah kutu gibi havalandırma bölümü var. Önce üst kısımdaki kenarı lastikli bölümü çıkarın. Sonra akünüzü araçtan ayırın. Çünkü petek akü tarafındadır. Aküyü sökerken elektriğin kesilmesi bir problem çıkarmaz. Akü söküldükten sonra hemen sağ tarafta baş parmak kalınlığındaki iki hortumu kelepçelerini gevşetiniz. Bunun yanında bir tane de bisiklet fren teli gibi bağlantı bir kola, sıkıştırma somunuyla bağlıdır. Onu da çıkarın.

Hortumlar ve tel çıkınca radyator boşta kalır. Radyatörü sağa doğru çekmece gibi çekerek çıkarınız.

Kolay gelsin.

skodaizm
ELEGANCE


Mesajlar: 1537
Kayıt: 15 Eki 2009, 03:28
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 22:23

hepine ilginizden dolayı teşekkür ederim,allaha emanet olun.
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti bekocan » 20 Kas 2011, 22:28

ERTAN26 yazdı:ardaş gndermiş bunu;
Kaputu açınız. Karbüratör filtre kabı arkasında siyah kutu gibi havalandırma bölümü var. Önce üst kısımdaki kenarı lastikli bölümü çıkarın. Sonra akünüzü araçtan ayırın. Çünkü petek akü tarafındadır. Aküyü sökerken elektriğin kesilmesi bir problem çıkarmaz. Akü söküldükten sonra hemen sağ tarafta baş parmak kalınlığındaki iki hortumu kelepçelerini gevşetiniz. Bunun yanında bir tane de bisiklet fren teli gibi bağlantı bir kola, sıkıştırma somunuyla bağlıdır. Onu da çıkarın.

Hortumlar ve tel çıkınca radyator boşta kalır. Radyatörü sağa doğru çekmece gibi çekerek çıkarınız.

Kolay gelsin.

skodaizm
ELEGANCE


Mesajlar: 1537
Kayıt: 15 Eki 2009, 03:28

Hakan abim bu işlerde daha ustadır
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti ERTAN26 » 20 Kas 2011, 22:32

hakan abim kim burda sitedemi
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L

İleti bekocan » 20 Kas 2011, 22:38

ERTAN26 yazdı:Kaputu açınız. Karbüratör filtre kabı arkasında siyah kutu gibi havalandırma bölümü var. Önce üst kısımdaki kenarı lastikli bölümü çıkarın. Sonra akünüzü araçtan ayırın. Çünkü petek akü tarafındadır. Aküyü sökerken elektriğin kesilmesi bir problem çıkarmaz. Akü söküldükten sonra hemen sağ tarafta baş parmak kalınlığındaki iki hortumu kelepçelerini gevşetiniz. Bunun yanında bir tane de bisiklet fren teli gibi bağlantı bir kola, sıkıştırma somunuyla bağlıdır. Onu da çıkarın.

Hortumlar ve tel çıkınca radyator boşta kalır. Radyatörü sağa doğru çekmece gibi çekerek çıkarınız.

Kolay gelsin.

skodaizm
ELEGANCE


Mesajlar: 1537
Kayıt: 15 Eki 2009, 03:28

sana mesaj atan
skodaizm
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti skodaizm » 21 Kas 2011, 00:22

bekocan yazdı: Hakan abim bu işlerde daha ustadır

Sizin teveccühünüz.

Yazdıklarınızdan sizin de araçlar ve de özellikle Skoda Favorit-Forman konusunda küçümsenmeyecek bir bilgi birikimine sahip olduğunuzu görüyorum

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti ERTAN26 » 23 Kas 2011, 22:57

1-arkadaşlar ismail ustama gittim kanalifer petegimi orjinel çıkma petek ile degiştirdi ve musluguda kontrol etti şimdi araç ici hamam gibi oluyor. :D .2-1 adet motor takozunu degiştirdi.çok ses yapıyordu :x 3-motor yagına takviye yaptı,yagına baktı :) .4-kışlık antifiriz seviyesi ve derecesini kontrol etti :D .5-cam suyunu tamamladı ve fıskıye motorunu degiştirdi :D .aracın çalışmasını kontrol etti genel. :) ücret 150 tl ye maloldu.sizce nasıl fiyat. :roll:
ERTAN26
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 175
Kayıt: 05 Eyl 2010, 22:04
Ad Soyad: ERTAN
Nereden: Eskişehir
Arabanız: SKODA FAVORİT 135 L


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir