KORNA RÖLESİ NASIL TAKILIR FORMAN YARDIMM

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

KORNA RÖLESİ NASIL TAKILIR FORMAN YARDIMM

İleti 93 forman lx » 03 Arl 2011, 18:52

ARKADAŞLA BEN FORMAN A KORNA RÖLESİ TAKMAT İSTİYORUM .. Dİ Dİ Dİ Dİ Dİ ... DİYE TİTREŞİMLİ ÇALSIN İSTİYORUM LÜTFEN YARDIMM EDİNN
 
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti 93 forman lx » 03 Arl 2011, 19:00

röleyi sigortanın neresine takıcam bi zahmet anlatı versenizz kardeşler arkadaşın şahini var kornayı çaldımı çok hoşuma gidiyoo mümkünse resim ile yardım edebilirmisiniz :mrgreen: :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti skodaizm » 03 Arl 2011, 19:16

En iyi yol : Arkadaşınızın Şahininin tesisatını inceyip kopyalamak. Sonuçta bir elektrik sistemi Ha Forman ha Şahin.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti 93 forman lx » 04 Arl 2011, 01:30

ya onun sigortasında sol alt köşede bi röle var onu çıkarıp titreşimli röleyi takınca oluyo
ama benim sigortadaki bütün röleleri söküp düdük çalmayı denedim hiçbirinde olmadı bide boş röle yerleri var sigortada orayamı takılcak acaba offf :mrgreen: :mrgreen: hiç de anlamamki elektirikten :? :?
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti Semih Roer » 12 Arl 2011, 01:16

Röleyi kampanalı kapı zili gibi bağlamak işi çözer sanıyorum, yani elektiriği veren siteme kesik kesik ters akım vermek şeklinde, ama bence röleyi kısa sürede bozar gibime geliyor, en kolayı (bana göre) ayyarlanabilir bir elektronik flip flop devresi yapmak ve direk kornaya bağlamak istediğin bip~bip hızını ayyarlayıp kullanmak ....
Tabii bunlar karışık geldiyse, en kolayı arkadaşın dediği gibi, arkadaşının şahinini incele ve yap elektirk sistemi kornada aynıdır..
Semih Roer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 09 Arl 2011, 17:34
Ad Soyad: Semih Roer
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 94 Formen

İleti 93 forman lx » 16 Arl 2011, 22:27

teşekkürler arkadaşlar ;) ;) ;)
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti hetepe » 17 Arl 2011, 10:48

O röle bildiğiniz standart röle değil, titreşimli kontak yapan, sadece korna için üretilmiş değişik birşey... aksesuarcılardan sormalısın. ama standart röle bağlantısını çizeyim istersen...
Eklentiler
korna-röle.JPG
korna-röle.JPG (11.08 KiB) 20628 defa görüntülendi
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti 93 forman lx » 17 Arl 2011, 12:30

öncelikle çok teşekkürler arkadaşlar :) :) cevapladığınız için... ben de biliyorum zaten rölenin üzerinde titreşimli korna rölesi yazıyo ama bunu nereye yerleştirecezz acaba sigortada
Eklentiler
ds1zaH.jpg
ARKADAŞIM BU GÖSTERDİĞİM RÖLEYİ SÖKÜP TİTREŞİMLİYİ TAKINCA OLUYOR AMA BENİM FORMANDA RÖLELERİ TEKER TEKER SÖKÜP KORNA ÇALDILMAYI DENEDİM ACABA HANGİDİ KORNANIN Kİ DİYE HİÇBİRİNDE OLMADI
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti 93 forman lx » 17 Arl 2011, 12:32

ARKADAŞIM BU GÖSTERDİĞİM RÖLEYİ SÖKÜP TİTREŞİMLİYİ TAKINCA OLUYOR AMA BENİM FORMANDA RÖLELERİ TEKER TEKER SÖKÜP KORNA ÇALDILMAYI DENEDİM ACABA HANGİDİ KORNANIN Kİ DİYE HİÇBİRİNDE OLMADI
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti 93 forman lx » 17 Arl 2011, 12:56

ACABA BOŞ YERLERE Mİ TAKILCAKK BİDE BEYAZ I SÖKEMEDİM OMU ACABA LÜTFEN ARKADAŞLAR BİLEN BİRİ VARSA YARDIM ETSİN ÇOK MİNNETAR OLACAĞIM
Eklentiler
Resim(11).jpg
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti 93 forman lx » 23 Arl 2011, 19:41

yaaaaaaaaaaaaaa cevaaaaaaaaaaaaaaap :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti 93 forman lx » 25 Arl 2011, 16:04

allahım yaa hiçbiriniz bi işe yaramassınız gelip bana bilmiş muhabbeti yapmayınn allah allaah :x :x :x :x :x 1 haftadır cevap yok
Kullanıcı avatarı
93 forman lx
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 23 Haz 2011, 18:37
Ad Soyad: bekir uzun
Nereden: Denizli
Arabanız: skoda forman lx 93

İleti hetepe » 25 Arl 2011, 16:49

Son sözünüz biraz ayıp kaçtı gibi...
elimizden geleni yaptık, arabanızda korna rölesi yoktur diye sonradan röle takma devresi bile çizdik, elinizden bu tür işler gelmiyorsa yapacak birşey yok tabii...
Bu site en nihayetinde ''yazmakla yapılabilecek şeyleri'' yapar, skoda yetkili servisi değiliz; ayrıca böyle bir sorumluluğumuz da yok, iyilik olsun, sohbet olsun, fikir olsun diye yapılanlar ve yapılabilecekler paylaşılıyor burada 6-7 yıldır.....
Yani... Size önerim cebinize 50 lira koyup, bir oto elektrikçisine gidip yaptırın, arabayı yakma riski ortadan kalkar...
Kolay gelsin...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir