arkadaşlar bir sorum var

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arkadaşlar bir sorum var

İleti kuğu beyazı FORMAN » 08 Şub 2012, 11:24

aracım 94 forman yakıtı fazla bana göre çok yakıo forum da okuorum keşke diorum benim araçta böle yaksa ama nerde mübaret sömürmeye başladı kış mevsimi dedim ama fazla yakar dedim ama alakası yok yaaaaa

bana bir önerisi olan varmı nedeni nedir neden olur

aracın disbürütör kapağı,tevzi makarası,buji kabloları,bujiler,hava filtresi DEĞİŞTİ...

ama hala takıt fazla neden dir bilemedim sizlere sormak istedim

lütfen bilgisi olan varsa paylaşsın ....



saygılar sevgiler....
 
Kullanıcı avatarı
kuğu beyazı FORMAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 20 Arl 2011, 10:50
Ad Soyad: bora genç
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman 1994

İleti kuğu beyazı FORMAN » 08 Şub 2012, 13:07

lütfen arkadaşlar o kadar kişi okumuş biriniz bişiy yazın ...
Kullanıcı avatarı
kuğu beyazı FORMAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 20 Arl 2011, 10:50
Ad Soyad: bora genç
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman 1994

İleti Favocu » 08 Şub 2012, 14:59

Otomobiliniz lpgli mi?
Kullanıcı avatarı
Favocu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 397
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:48
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit 135 L

İleti MadloveR » 08 Şub 2012, 15:04

arkadaşım öncelikle araban lpg de ne kadar(litre), benzinde ne kadar (litre) yakıyor onu belirt ki yardımcı olsun millet.
aracı ne kadardır kullanıyosun? sorun ne zaman başladı? aldığında bu şekildemiydi sonradan mı oldu? eğer lpg de kullanıyosan en son ne zaman gaz ayarı yaptırdın? bunları bilmeden kimse bir şey diyemez.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti kuğu beyazı FORMAN » 08 Şub 2012, 17:07

2 aydır kullanıom lpgli 20 lira ile 40 km yada biraz fazla yapıo

hava filtresini değiştirdikten sonra başladı pazar gününden bu zaman kadar
Kullanıcı avatarı
kuğu beyazı FORMAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 20 Arl 2011, 10:50
Ad Soyad: bora genç
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman 1994

İleti MadloveR » 08 Şub 2012, 17:26

o zaman git bi gaz ayarı yaptır büyük ihtimalle sorunun çözülecektir. sanırım hava filtresini değiştirince hava girişin artmış gaz ayarın bozulmuş.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti kuğu beyazı FORMAN » 08 Şub 2012, 17:33

eyvallah öğlen yaptırdım gaz ayarını

inş. düzelir yakıt düşer

senin araç ne kadar yakıo bu arada

ali bey
Kullanıcı avatarı
kuğu beyazı FORMAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 20 Arl 2011, 10:50
Ad Soyad: bora genç
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman 1994

İleti MadloveR » 09 Şub 2012, 10:14

abi ben gaz ayarını kendim yaptım. şu anda 25-26 kr yakıyor. yaz aylarında da 20-21 kr yakıyodu şehiriçi.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti kuğu beyazı FORMAN » 10 Şub 2012, 10:19

filtreyi takmadan önce benim de aynı yakıodu 26 kuruş

fazla die filtreyi değiştirdik şimdide 50 kuruşa çıktı 50 liralık gaz aldım

150 demeden bitti yaaa böle bişiy nasıl oluo anlam veremiorum
Kullanıcı avatarı
kuğu beyazı FORMAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 20 Arl 2011, 10:50
Ad Soyad: bora genç
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman 1994

İleti forman37 » 10 Şub 2012, 12:59

fıltreyı değiştikten sonra motora gıren hava mıktarı artttığı ıcın gaz ayarı bozuluyo yenıden yapılması gerekıyo ben her fıltre değişimımde gaz ayarımı rolentı ayarımı yaparım kıs ayında 27 kurus yakıyorum yaz ayında 20 kurus yakıyorum 20 TL gaz ıle 100 km rahat yapıyorum sehır dısında ıse 17 kurusa düşüyo. LPG sıstemın ne marka ?
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti kuğu beyazı FORMAN » 10 Şub 2012, 14:40

arkadaşlar sorunu buldum tşkler ilgiiz için

yarın tamamen karbüratörü söküp temizlicem ve ayarı yapcam avas temizlik vs. hepsini yapcam ...
yarın ola hayrola


saygılar sevgiler
Kullanıcı avatarı
kuğu beyazı FORMAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 163
Kayıt: 20 Arl 2011, 10:50
Ad Soyad: bora genç
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda forman 1994

İleti MadloveR » 10 Şub 2012, 15:59

karbiratörle gazın çok fazla bir ilgisi yok. karbiratör benzin içindir ama genede sen bilirsin gaz ayarı yaptırdım demiştin büyük ihtimal sorunun çözülecektir.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir