HARARET

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

HARARET

İleti kaisers » 11 Mar 2012, 19:55

Herkese selamlar arkadaşlar. benim sorum şu. Eskiden arabam ısınınca hararet göstergemde kertikde duruyordu ve çok ısınınca yükseliyordu kırmızıya doğru.Şimdi 88 termostat taktırdım ama kertikde değilde 1-1.5cm üstünde duruyor devamlı sizce normalmi arkadaşlar??? Herkese kazasız belasız yolculuklar...
 
kaisers
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 09 Mar 2012, 22:08
Ad Soyad: tayfun yilmaz
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda favorit

İleti alwaysloser » 11 Mar 2012, 19:58

eğer 88 lik taktıktan sonra olmaya başlasıysa sorun yok sanki ama yaz geliyor bence 70 lik kullanın
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti kaisers » 11 Mar 2012, 23:00

88lik dewam ama dediğin gibi yazın sorun yaparsa takarım 70 lık. yinede sağol
kaisers
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 09 Mar 2012, 22:08
Ad Soyad: tayfun yilmaz
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda favorit

İleti sainz » 12 Mar 2012, 09:29

kaisers yazdı:88lik dewam ama dediğin gibi yazın sorun yaparsa takarım 70 lık. yinede sağol

Eğer bir yerlerde tıkanıklık, problem varsa, 50°C' lik de taksanız termostadı, gene hararet yapacaktır. Mesele sistemi sağlıklı şekilde çalışır tutabilmekte.;)
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti MadloveR » 12 Mar 2012, 23:16

88 lik termostatta hararet göstergesi tam orta kısıma kadar gelir daha sonra termostat açınca hafif aşağıya düşer.ben de 88 lik termostat kullanıyorum yazın da herhangi bir sorun çıkaracağını sanmıyorum. Uğur Beyin dediği gibi önemli olan sistemin çalışması.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti kaisers » 12 Mar 2012, 23:32

bendee zanetmiyorum yazın sorun çıkarcağını denicem bakalım bu yaz. ama gözüm orda olacak hararet bu şakaya gelmez... Yanlız bi sorun bitse biri başlıyor şimdide direksiyonu sağ veya sola çevirince küt küt ses geliyor...
kaisers
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 09 Mar 2012, 22:08
Ad Soyad: tayfun yilmaz
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda favorit

İleti MadloveR » 13 Mar 2012, 10:07

o sıkıntı da büyük ihtimal rot başlarından kaynaklanıyordur. bir ustaya göster 10 dakkada hallederler.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti sainz » 13 Mar 2012, 15:40

MadloveR yazdı:88 lik termostatta hararet göstergesi tam orta kısıma kadar gelir daha sonra termostat açınca hafif aşağıya düşer.ben de 88 lik termostat kullanıyorum yazın da herhangi bir sorun çıkaracağını sanmıyorum. Uğur Beyin dediği gibi önemli olan sistemin çalışması.

Tam ortaya geldiğinde hararet 90-92°C civarlarına gelmiş oluyor. Aşağıya düşüşü ise fanın açması ile birlikte olur. Benim Favorit' te yaz-kış 88°C' lik termostat ve 87-92°C' lik fan müşiri takılıdır. Açık yolda, hararet göstergesinin altındaki kutucuğun hafif yukarısında sabit kalıyor. Sıkışık trafikte ise ortaya az bir şey kala fan açılıyor ve düşüşü başlıyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti kaisers » 13 Mar 2012, 23:59

madlover 2 ay önce muayneden geçti aracım yoktu öyle bişey hem ani bi şekilde oldu direksiyon kutusumu dağıldı acaba bugün ses çoğaldı..
kaisers
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 09 Mar 2012, 22:08
Ad Soyad: tayfun yilmaz
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda favorit

İleti forman37 » 14 Mar 2012, 01:58

bende suan 87 lık termostad var ve hararet gostergem alttakı ılk kertıgı asla gecmıyo ve zamanında fan acıyo hic bı sıkıntı yok zaten aracı sattım yenı sahıbı ılgılenıcek artık sızede kolay gelsın :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti kaisers » 14 Mar 2012, 20:14

hayırlısı olsun sattığın için ama bu arabalarda usta olur valla insan. bütün teknikleri öğrendik valla motorlarda
kaisers
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 09 Mar 2012, 22:08
Ad Soyad: tayfun yilmaz
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda favorit

İleti forman37 » 14 Mar 2012, 20:25

sağol usta :) zaten ben ustasıyım 12 yıldır. askere gıdıyorum gerek kalmadı gelınce roomster bakıcaz
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti akropol » 20 Mar 2012, 21:45

merhaba beyler bendede var aynı sorun ilk kertiğe geldiğinde kütür kütür su kaynatıyor bende manuel açmak için içerden anahtar taktım kendim açıyorum şansa bırakmıyorum daha ilk çentikte basıyorum düğmeğe durana kadar çalışıyor.
birde ben ikinci bir fan takmayı düşünüyorum motorun arka tarafına eksoz borusunun motordan çıktığı noktaya doğru siz neler diyeceksiniz? Görüşlerinizi bekliyorum...
Kullanıcı avatarı
akropol
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 19 Mar 2012, 22:11
Ad Soyad: Vedat Artan
Nereden: Bursa
Arabanız: FormanGLX

İleti kaisers » 21 Mar 2012, 23:11

merhaba arkadaşlar ikinci fan bencede mantıklı bende düşünüyorum çünkü tek fan kurtarmıyor. zaten fan radyatörün yarısını soğutuyor...
kaisers
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 56
Kayıt: 09 Mar 2012, 22:08
Ad Soyad: tayfun yilmaz
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda favorit


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Korkusuz ve 8 misafir