Triğer Zinciri Değişimi....

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Triğer Zinciri Değişimi....

İleti mfb23 » 20 Nis 2012, 13:19

ARKADAŞLAR MERABA,1.2 HTP FABİA SAHİBİYİM,BENİM ARABADA ZİYADESİYLE GÜRÜLTÜLÜ ÇALIŞIYOR,ARADA BİRDE ŞIKIRTI VAR,ACABA BU PROBLEMLER ZİNCİRDENMİ GELİYOR,DAHADA ÖNEMLİSİ KAÇA MAL OLUR,DEGİŞEN ARKADAŞLARIN YARDIMLARINI BEKLİYORUM.SAYGILAR.
 
mfb23
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 15 Eyl 2009, 04:41

İleti PİCK-UP » 20 Nis 2012, 14:34

mfb23 yazdı:ARKADAŞLAR MERABA,1.2 HTP FABİA SAHİBİYİM,BENİM ARABADA ZİYADESİYLE GÜRÜLTÜLÜ ÇALIŞIYOR,ARADA BİRDE ŞIKIRTI VAR,ACABA BU PROBLEMLER ZİNCİRDENMİ GELİYOR,DAHADA ÖNEMLİSİ KAÇA MAL OLUR,DEGİŞEN ARKADAŞLARIN YARDIMLARINI BEKLİYORUM.SAYGILAR.





evet eskidi mi? şıkırtı yapar... zararı yoktur. değişmese kopmaz ayrıca kendiliğinden gergi sistemi oldugu söyleniyor...

aşagıdaki konuyu inceleyiniz...

http://www.skodam.com/viewtopic.php?f=7&t=15307&p=207335
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti judgeof_06 » 13 May 2012, 10:46

peki orjinalı normalde kaç tl olması lazım işçilikte ne kadar olmalı ?
judgeof_06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 82
Kayıt: 17 Oca 2012, 19:15
Ad Soyad: hasan
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit 135 kx

İleti forman37 » 13 May 2012, 12:02

zıncırın bellı bı kılmetresı yok. ne zaman ses yapmaya baslar ıse o zaman değişmesı gerekır çunkı sesın 2 sebebı var 1.si zıncır bollasması 2.side zıncır gergı pıstonu zamanla bozuluyo zıncırı yeterı kadar geremıyor. ve ses yaptırıyor bu dedıgım olay yenı tıp motorlar ıcın gecerlı favorıt- forman - felıcılarda gergı olayı yok bollasma yapıp ses yaparsa değişmesı gerekır yoksa arac cekısten duser fazla yakar çıkardıgı seste cabası . ben yukselen skoda yetkılı servıste calısıyodum genelde 100,000 den sonra zıncırler ses yapmaya baslıyodu hemen değiştiriyodum o şekılde aracın yurumesı kotu sonuc doğurabılır.
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti semih10 » 21 May 2012, 23:03

bende geçen hafta değiştirdim gerçekten insan bi tuhaf oluyor gürültülü çalışmasına alıştığımız için triger zincirini değiştirdikten sonra etrafı bi sessizlik kapladığını ve bu sessizliğin fırtına öncesi sessizlik olduğunu kanaat getirmiştim.. fakat çok şükür hiçbir sorun çıkmadı şimdide sessiz çalışmasına alıştım şimdide tekrar ya sesli çalışırsa korkusuna kapılarak kafamı dışarı çıkarıp sese kulak veriyorum :)
Konuşsam tesiri yok,sussam gönül razı değil...
Kullanıcı avatarı
semih10
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 157
Kayıt: 30 Eyl 2010, 22:02
Ad Soyad: semih turhal
Nereden: Balıkesir
Arabanız: Fiat Linea 1.3 Multijet Active

İleti bahane » 20 Tem 2012, 10:18

merhabalar benim skoda fabia 1,2 htp aracımdanda ufaktan şıkırtı sesi gelmeye başladı sanayide bir ustaya gösterdim kayıştan yapar dedi. masrafı ne kadar dedim. 380-tl zincir diğer parçaları ve işçilik 500-550-tl bulur dedi sizce bu normal mi? diğer değiştiren arkadaşlar nerede ve ne kadara değiştirdiler yardımcı olurlarsa memnun olurum.
bahane
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 33
Kayıt: 13 Haz 2007, 17:12
Ad Soyad: Sami
Nereden: Zonguldak
Arabanız: 2007 Skoda Fabia 1,2 Classic Plus Sedan-Benz+Lpg

İleti sainz » 20 Tem 2012, 10:54

bahane yazdı:merhabalar benim skoda fabia 1,2 htp aracımdanda ufaktan şıkırtı sesi gelmeye başladı sanayide bir ustaya gösterdim kayıştan yapar dedi. masrafı ne kadar dedim. 380-tl zincir diğer parçaları ve işçilik 500-550-tl bulur dedi sizce bu normal mi? diğer değiştiren arkadaşlar nerede ve ne kadara değiştirdiler yardımcı olurlarsa memnun olurum.

Bana kalırsa en az üç-dört yere daha sorun zira zincir değişirken, zincirin gergi mekanizması da değişmesi gerekiyor diye hatırlıyorum.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir