fark varmı?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

fark varmı?

İleti lazza » 29 Nis 2012, 19:24

arkadaşlar herkese merhaba 135 favorit ile 136 favorit arasında fark varmıdır ? tutulanı tutlmayanı varmıdır ?
 
Kullanıcı avatarı
lazza
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 321
Kayıt: 03 Haz 2010, 21:29
Ad Soyad: mustafa
Nereden: Antalya
Arabanız: 1990 favorit 136 l

İleti forman37 » 29 Nis 2012, 19:44

yanlıs bılmıyosam 135 lerin motoru 58 beygır benım forman 135 LX 58 beygırdı 136 lar 63 beygır olması lazım 136 lar çek yapımı 135 ler VW uretımı ve iç kapı dosemelerı komple kumastır ve torpıdo gogus aksamı sıyah renk 136 larda kahverengı ve kapı dosemelerı vınnex ve tamamen kapıları kapatmıyor. ve koltuklarda farklı bıldıklerım bu kadar ekleme yapabılırsınız :) tutulma acısındanda 135 ler pıyasada daha cok tercıh edılıyor.
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti oeb » 29 Nis 2012, 19:50

kasa olarak fazla bı fark yok ama motor olarak bıraz var
oeb
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 167
Kayıt: 14 Şub 2011, 10:33
Ad Soyad: OMER.
Nereden: Ankara
Arabanız: FAVORİT LX-octavia 1.4 tsi dsg

İleti djisis » 29 Nis 2012, 22:03

forman37 yazdı:yanlıs bılmıyosam 135 lerin motoru 58 beygır benım forman 135 LX 58 beygırdı 136 lar 63 beygır olması lazım 136 lar çek yapımı 135 ler VW uretımı ve iç kapı dosemelerı komple kumastır ve torpıdo gogus aksamı sıyah renk 136 larda kahverengı ve kapı dosemelerı vınnex ve tamamen kapıları kapatmıyor. ve koltuklarda farklı bıldıklerım bu kadar ekleme yapabılırsınız :) tutulma acısındanda 135 ler pıyasada daha cok tercıh edılıyor.



Bende 135 GLX var 94, çek üretimi komple hocam
L ile LX,GLX arasında döşeme farkı, koltuk farkı, saat farkı felan var (Tepede ki dijital saat)
djisis
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 91
Kayıt: 20 Nis 2012, 21:55
Ad Soyad: Bahadır AYDOĞDU
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman 135 GLX

İleti forman37 » 29 Nis 2012, 23:42

bırbırlerınden bınbır turlu farkları var ınsan karıstırıyo halıyle affedın benı :) skoda ya gerısı yalan :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir