gaz mikseri sorun ve çözümü

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

gaz mikseri sorun ve çözümü

İleti fatih usta » 15 Tem 2012, 14:06

işlerimizin yoğunluğundan dolayı inanın vakit ayıramam iyibir gazcı usta ile irtibata geçerseniz veya kendi imkanlarınızla yapsanız daha iyi olur resimleri attım zaten bakıp kolaylıkla yapabilrsiniz sorularıız olursa yardımcı olurum
 
Kullanıcı avatarı
fatih usta
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 363
Kayıt: 16 Ekm 2011, 14:17
Ad Soyad: fatih
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 135 l

İleti EKOL » 10 Nis 2013, 12:26

merhaba arkadaşlar..aralık ayında 94 skoda formen aldım..gazda iken çekiş sorunum var..sizlerin dediği gibi yapıp mikseri iptal edeyimmi ?birde araba 120 km yi geçmiyor
EKOL
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 22 Mar 2013, 16:55
Ad Soyad: Murat
Nereden: Sakarya
Arabanız: FORMEN SİLVERLİNE

İleti fatih usta » 10 Nis 2013, 13:33

bence bir usta ya gösterin onlarca neden var çekiş için avans subap ayarı bozuk olabilir . gaz ayarı gerekebilir
Kullanıcı avatarı
fatih usta
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 363
Kayıt: 16 Ekm 2011, 14:17
Ad Soyad: fatih
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 135 l

İleti EKOL » 10 Nis 2013, 14:07

hepsine baktırdım..ben süratinde değilim yeterki çekiş iyi olsun...bunun için sizin yaptığınız gibi gaz mikserini iptal edip bakır boru ilave edip direkmi bağlasam...sizler randıman aldınız anladığım kadarı ile...
EKOL
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 22 Mar 2013, 16:55
Ad Soyad: Murat
Nereden: Sakarya
Arabanız: FORMEN SİLVERLİNE

İleti tarık » 11 Nis 2013, 03:11

evet mikseri iptal et bakır boruyu tak ve cekisin arttıgını serilestigini heleki ikinci bogaz acılınca 3000devirden sonrası arac gidecem diye yırtınıyor mutlaka dene
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti ozantavsan » 11 Nis 2013, 19:46

2. boğazada boru saldınız mı ? valla deneyeceğim şunu.yakıt düşsün artık.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti tarık » 11 Nis 2013, 23:56

ben iki boğazada takdım tek olunca 3000devirden sonra yığılıyor
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti tarık » 12 Nis 2013, 00:56

tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti Abdulkadir OĞUZ » 12 Nis 2013, 18:56

Tarık eline sağlık güzel olmuş. Bu durumda aracın ne kadar yakıyor. Takip edip yazar mısın?
Abdulkadir OĞUZ
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 100
Kayıt: 14 Arl 2011, 13:17
Ad Soyad: Abdulkadir OĞUZ
Nereden: Hatay
Arabanız: 1990 Mod.Skoda Favorit

İleti yagmurunoglu » 13 Nis 2013, 13:49

arkadaşlar bu şekilde aracın çekişinin artacağına şüphem yok.fakat ikinci boğaza bu durumda ihtiyaç olsa da, olmasa da devamlı gaz gitmiyor mu? yani burada fazladan gereksiz sarfedilen bir gaz yok mu? bu durumda araçlarımızın az yakmasını nasıl bekleyebiliriz ki? ben anlayamadım,bir yardımcı olursanız sevinirim.saygılar...
Kullanıcı avatarı
yagmurunoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 34
Kayıt: 11 Oca 2013, 20:58
Ad Soyad: vedat yağmuroğlu
Nereden: Ankara
Arabanız: formen

İleti tarık » 13 Nis 2013, 23:35

ikinci bogaz kelebeği açılmadan gaz çekmez 3000 devirden sonra ikinci boğaz açılır çekilen vakumla gaz ve hava çeker belki bi miktar rolanti gazı çıkar oda yukarı cıkıp birinci bogazdan gecmek zorunda gidecek baska yeri yok sen nekadar gaza basarsan çekilen vakum la okadar fazla gaz çıkar musluk gibi akmaz lpg beynindeki diyafram bu ise arar.Benim bildiğim bu yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin.
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti Abdulkadir OĞUZ » 14 Nis 2013, 08:45

Tarık, dediğin doğrudur. Aracının ne yakıt yaktığının cevabını bekliyorum. İyi günler.
Abdulkadir OĞUZ
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 100
Kayıt: 14 Arl 2011, 13:17
Ad Soyad: Abdulkadir OĞUZ
Nereden: Hatay
Arabanız: 1990 Mod.Skoda Favorit

İleti tarık » 14 Nis 2013, 15:12

önümüzdeki cuma uzun yola gidecem hersey ozaman belli olur 550km yol yapacam suan agrasif yuksek devirde kullaniyorum deneme amaclı nolduğu belli değil lpg beynide degistirdim bu hazırlıklarım yola cıkacagım icin zaten.
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti yagmurunoglu » 14 Nis 2013, 20:35

beni aydınlattığın için teşekkürler tarık.son olarak bu bakır borular lpg rekorları mı? kaç mm kalınlıkları acaba?
Kullanıcı avatarı
yagmurunoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 34
Kayıt: 11 Oca 2013, 20:58
Ad Soyad: vedat yağmuroğlu
Nereden: Ankara
Arabanız: formen

İleti tarık » 14 Nis 2013, 21:26

Bende ilk denememde lpg rekor borusu kullandım çalışmadı gaz yemedi ince geldi bu iş için klima borusu idaal sanırım 10milim.ilk önce pilastik 10milimlik gaz boru hartumla deneme yaptım sonuç alınca bakır boruyu aldım takdım birinci boğaz kelebeğe giderken daralıyor bu yüzden istesemde boru kelebeğe değmiyor ben yakın yapmaya çalıştım olmadı boruyu ezdim azı daraldı randıman alamadım boru birinci boğzın yarısına kadar indi ikinci boğaz geniş olduğundan kelebeğin rahat açılanakadar boruyu soktum çok detaya gerek yok pilastik bi boru bul nebilim mesela 10m kalem kalemin içini sök daldır boğaza bas gaza calıssın :) tabi denemek amaclı baktın oldu bakır boruyu şekle sok tak :) FatihUstadan Allah razı olsun benim aklıma gelmezdi gelsede denemezdim dikkat et ama oynadığımız sistem gaz sıgarayla yaklasma kolay gelsin.
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti yagmurunoglu » 14 Nis 2013, 21:52

eyvallah :D en kısa zamanda ikinci boruyu salacam.saygılar...
Kullanıcı avatarı
yagmurunoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 34
Kayıt: 11 Oca 2013, 20:58
Ad Soyad: vedat yağmuroğlu
Nereden: Ankara
Arabanız: formen

İleti MadloveR » 15 Nis 2013, 14:42

12 MM boru kullanırsanız daha iyi verim alırsınız. Dikkat ederseniz LPG nin kendi hortumlarının iç çapı genelde 12 MM olur.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti yagmurunoglu » 16 Nis 2013, 21:49

Arkadaşlar formenim tek boğazda 45 kuruş yaktı.ikinci boruyuda saldım ama, yeterse yeter artık.aracımı satiyorum isteyen olursa.tek sorunu fazla yakması.her yerini elden gecirdim.motor,debriyaj,akü,beyin,merk kilit-alarm sıfır.yakıtını ayarlayabilirseniz yıllarca sorunsuz binersiniz.ilgilenen olursa 507 928 61 70 no'dan ulaşabilir...
Kullanıcı avatarı
yagmurunoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 34
Kayıt: 11 Oca 2013, 20:58
Ad Soyad: vedat yağmuroğlu
Nereden: Ankara
Arabanız: formen

ÖncekiSonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir

cron