performans

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

performans

İleti sainz » 12 Arl 2006, 20:34

[quote="?"]

Aracınızn motorunun satandart hali 50KW diğer bir değişle 68HP, malesef 75Hp değil. Motor kapağı taşlama işlemi uygulayarak kompresyon oranını arttırıp performans kazanabiliyorlar. Bunun için motor rektifiyesi ile uğraşan bir ustaya aracınızı götürebilirsiniz.

[/QUOTE]


 

Sevgili Emir,

 

Favorit 135L ve 135LX motorlarının gücü 58,5 HP' dir 68 HP değil. 136L serisinin sıkıştırma oranı daha yüksekti ve o da 63HP idi (kitapçığında yazan değerdir.).

 

Favorit' in motorunun güçlendirilme işlemi için Auto Show dergisinin vermiş olduğu Onno Usta ekinde söylenen aynen şöyleydi:

Şehir içi kullanıma uygun olarak kapak taşlama, eksantrik değişimi ve blue print işlemleriyle, sağlıklı olarak, maksimum 75 HP' ye çıkabilir.

Ben onun yalancısıyım.Smile

 

Tabii ki 140 HP' ye çıkarılmış favorit motoru da var ancak yarışlar için özel olarak hazırlanmışlardır ve kullanım ömürleri oldukça düşüktür.
 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti iris_mavi » 24 Arl 2007, 20:24

Arkadaş eğer harbiden bu işi yapacam diye kafaya koyan biri varsa en az 50.000 - 60.000 ytlyi bir kenara koyması lazım tamamen sıradışıbirşey olur bakın şöyle:
 

-Komple döşemeler sökülüp abartılı bir izolasyon ve yeni döşeme şart

-Bütün gövdenin , sütunların, kapı direklerinin ve kapı içi döşemelerinin çelik bar ve kalıplarla güçlendirilmesi

-Skodaya sanırsam polo yada golf motoru uyabilir tabi uzun bir emekten sonra bu motorlar modifiye edilebilir hem

-Sonra havalı bir iç dizayn

-bady kid vertical door denilen yukarı doğru açılan kapılar felan

-Tabi güvenli yürüyen sistemi yani süspansiyon, fren , elfreni gibi

*****Bu benim hayalimdeki modifiye, gerçek olmasıda neredeyse imkansız zaten :) ******
iris_mavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Eyl 2007, 18:12

İleti ilk aşk » 24 Arl 2007, 23:13

modifiyeli halinin fotolarını bekleriz
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti Ha-kann » 16 Şub 2008, 00:55

arkadaşlar favo ya turbo işlemi hayaldir motor parçalarını bırak blok alüminyum olduğu için yüksek boost a dayanamaz ayrıca manifald a kaynak yaparak uydurma bi işlem yapılacak nme kadar sağlıklı olabilir ki ama şu ii yanı var bazı felicialarda 1.6 mpi motor var favoya da uyuyo bulursanız 1.6 favoyu uçurur ama çok değişiklik gerekir öncelikle frenler lastikler .... daha çok şey
Ha-kann
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Ekm 2007, 01:16

İleti KATARİN » 16 Şub 2008, 01:03

[quote="Ha-kann"]arkadaşlar favo ya turbo işlemi hayaldir motor parçalarını bırak blok alüminyum olduğu için yüksek boost a dayanamaz ayrıca manifald a kaynak yaparak uydurma bi işlem yapılacak nme kadar sağlıklı olabilir ki ama şu ii yanı var bazı felicialarda 1.6 mpi motor var favoya da uyuyo bulursanız 1.6 favoyu uçurur ama çok değişiklik gerekir öncelikle frenler lastikler .... daha çok şey
[/QUOTE] ya bu konularda çok cahilim kusura bakmayın falicca
kasa ağırlığını bile bilmiyorum ama favodan pek farklı değildir herlade ama nasıl olurda ucurur anlamadım Shocked Kimse alınmasın gerçekten kimseye laf atmıyorum

KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti KATARİN » 16 Şub 2008, 02:02

[quote="iris_mavi"]Arkadaş eğer harbiden bu işi yapacam diye kafaya koyan biri varsa en az 50.000 - 60.000 ytlyi bir kenara koyması lazım tamamen sıradışıbirşey olur bakın şöyle:
 

-Komple döşemeler sökülüp abartılı bir izolasyon ve yeni döşeme şart

-Bütün gövdenin , sütunların, kapı direklerinin ve kapı içi döşemelerinin çelik bar ve kalıplarla güçlendirilmesi

-Skodaya sanırsam polo yada golf motoru uyabilir tabi uzun bir emekten sonra bu motorlar modifiye edilebilir hem

-Sonra havalı bir iç dizayn

-bady kid vertical door denilen yukarı doğru açılan kapılar felan

-Tabi güvenli yürüyen sistemi yani süspansiyon, fren , elfreni gibi

*****Bu benim hayalimdeki modifiye, gerçek olmasıda neredeyse imkansız zaten :) ******
[/QUOTE]  50bin  60bin ytl mi Big%20smile
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti reprisal_hunter » 16 Şub 2008, 12:01

hoş geldin kardeş ben konuda suan yardım edemicem suan bir bilgim yok olasda param yok ki yaptırim :D:D:D:D:D:D:D
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti undergroundgang » 16 Şub 2008, 12:42

beyler bance skoda iyi gidiyor benim arabanın maksimum hızı 169 bundan sonrasıda bu arabaya göre ölüm bence ama dış olarak ne yapsanız yakışıyo
undergroundgang
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2008, 13:31

İleti rather86 » 16 Şub 2008, 13:27

motorda modifiye değilde madem 170 sonrasında basamıyosun ufak tefek değişiklik yapabilirsin öncelikle madem çok hız istiyosun bence benzinde bin bide motorda arkadaş sahin e 1300 kapak attrdı onda bile bayağı fark etmişti bnada benzeri bişey olabilir açık hava filtresi taktırabilirsin karburatörlü için ayrıları var headers motorun sağlamsa turbo bile tavsiye ederim ufaktan bişey yolu biraz tutması için spor helezon viraj çubuğu kalın lastik vs bunları yaparken çok bişey bekleme bunları yaptırırsan beygir önemli değil seni tatmin etmesi önemli modifiyenin amacı budur Wink
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti sinan06 » 16 Şub 2008, 15:06

siteye yeni üyeyi ama çok güzel dogrusu herkese slm ya bide 93 favoritime dış aksesuar olarak ne yapabilirim  dış görüntüsüyle oynamak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum
sinan06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Şub 2008, 14:46

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir