SADEBEY FAVORİTİM SATILIK ACİL NAKİTTEN

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SADEBEY FAVORİTİM SATILIK ACİL NAKİTTEN

İleti sadebey77 » 30 Oca 2013, 00:35

 
1994 Model Favorit GLX BOYASIZ 120.000 Km
Rizeli Sadebey

Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Kullanıcı avatarı
sadebey77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 116
Kayıt: 11 Eyl 2012, 22:45
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Nereden: Yalova
Arabanız: Skoda Favorit GLX 1994

İleti kispest » 30 Oca 2013, 09:52

Böyle arabasına candan bağlı arkadaşlar araçlarını satmak zorunda kalınca, neredeyse kendi aracımı satıyor gibi üzülüyorum. Allah elini bollaştırsın Yüksel kardeşim, çok sevdiğin arabandan ayırmasın. :)
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti Ömer Fatin » 30 Oca 2013, 22:38

Hayırlısıyla satarsınız inşallah. Allah daha iyilerini nasip etsin.
1998 Skoda Felicia 1.3 GLX Combi
Benzin/LPG Tüketimi
Kullanıcı avatarı
Ömer Fatin
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 152
Kayıt: 06 Mar 2011, 15:08
Konum: Bolu
Ad Soyad: Ömer Fatin
Nereden: Bolu
Arabanız: 98 Felicia GLX Combi

İleti erginbkr » 30 Oca 2013, 23:44

aracınız bence 2004 çıkışlı değildir, sanırım 2004 yılında plaksı değiştirilmiştir...arabanız oldukça güzel...hayırlı satışlar olsun... :)
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti sadebey77 » 31 Oca 2013, 00:20

erginbkr yazdı:aracınız bence 2004 çıkışlı değildir, sanırım 2004 yılında plaksı değiştirilmiştir...arabanız oldukça güzel...hayırlı satışlar olsun... :)



Ergin kardeşim plaka değiştiği zaman ilk tescil tarihinin değişmediğini bilmeniz gerekli ;) ..... Tescil tarihi 09.2012 yani benim aracı aldığım tarik plaka 41 di ben 77 yaptım

Aşağıdada arabayı ilk aldığım hali plaka dikkat edersen sanırım farkedebilrsiniz kardeşim.Bu arada diğer arkadaşlara teşekkür ederim. ;)
Eklentiler
20120909_132547 (1024 x 768).jpg
1994 Model Favorit GLX BOYASIZ 120.000 Km
Rizeli Sadebey

Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Kullanıcı avatarı
sadebey77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 116
Kayıt: 11 Eyl 2012, 22:45
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Nereden: Yalova
Arabanız: Skoda Favorit GLX 1994

İleti erginbkr » 31 Oca 2013, 00:24

10 yıl nerde yatmış o zaman bu araba...böyle bişey olamaz...94 model araba 2004 yılında trafiğe çıkamaz...bana anlamsız geldi...
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti sadebey77 » 31 Oca 2013, 00:27

Skodada yatmış nerde yatacak .......:))))Bende 2006 model motor var mondial 150 zc ama 2012 de aldım.Aldığın tarih trafiğe çıkışıdır.Benim motor 2006 model ama 2012 de trafiğe çıktı.Yani trafikde olalı 1 sene oldu.evet model eski ama trafikde 6 yıl kalmamış 1 yıl kalmış.Umarım anlatabildim kardeşim.
1994 Model Favorit GLX BOYASIZ 120.000 Km
Rizeli Sadebey

Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Kullanıcı avatarı
sadebey77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 116
Kayıt: 11 Eyl 2012, 22:45
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Nereden: Yalova
Arabanız: Skoda Favorit GLX 1994

İleti erginbkr » 31 Oca 2013, 00:49

eğer aracınız gümrükte 10 yıl beklemediyse işin doğrusu şudur... aracınız 1994 modeldir...1994 yada 1995 yılında trafiğe çıkmıştır...ancak 2004 yılında el değiştirmiş ve plakası başka bir ilin plakası olarak değiştirilmiştir...bu durumda plakanın değiştirildiği tarih aracın ilk tescil tarihi olarak yazılmıştır...(eskiden çok olurmuş böyle şeyler) internette biraz araştırmayla sizin durumunuzda olan yüzlerce araç bulmak mümkün...neyse konu dağılmasın...hayırlı satışlar dilerim tekrardan...
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti elvis » 31 Oca 2013, 08:34

Hayırlı satışlar kardeşim,inşallah gönlüne göre birine verirsin...
elvis
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 135
Kayıt: 25 Nis 2007, 14:50
Ad Soyad: Gürsel
Nereden: Bursa
Arabanız: 93 Bordo Favorit LX

İleti hetepe » 31 Oca 2013, 09:08

Hayırlı satışlar, temiz araba...
2004 de ruhsat tümden değiştiğinde (plaka değişimi, il değişimi, sahip değişimi, vb...) trafiğe çıkışı 2004 görünür.
Şimdiye kadar aldığım arabaların hepsinde öyle oldu.
Zaten satılık ilanlarını incelerseniz sanki araba uzun yıllar kullanılmamış da ruhsat değişim tarihini göstererek arabaya özel durum yükleyen insanlarla bolca karşılaşabilirsiniz, kimi samanlıkta yatmış olur, kimi almancının arabası olur...
10 yıl satmayıp ne yapacak ki skoda? müzeye koymuş olsa 2004 de ne olmuş da satmaya karar vermiş??
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti kispest » 31 Oca 2013, 12:05

Engin abi, Ergin'le bir oldunuz, adamın hayallerini yıktınız iyi mi? :D
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti sadebey77 » 31 Oca 2013, 16:03

Engin hetepe arkadaşın dediği mantıklı geldi o olabilir ona bişi dediğim yok.Mantıklı bir açıklama.Katılıyorum.He arabayı yakından görmek isteyen görebilir temizliğini boya dahi yok sanırım.Ne değişen ne boya hiç bişi yok.Buda onu yinede diğerlerinden ayırıyor.Tabi sitedeki bazı arkadaşlarımın favolar hariç........Bilen biliyor kendini.Kolay gele
1994 Model Favorit GLX BOYASIZ 120.000 Km
Rizeli Sadebey

Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Kullanıcı avatarı
sadebey77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 116
Kayıt: 11 Eyl 2012, 22:45
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Nereden: Yalova
Arabanız: Skoda Favorit GLX 1994

İleti Ömer Fatin » 01 Şub 2013, 02:00

2002 yılında aldığım 1998 model bir minibüsüm vardı. Araçta haciz ve rehin vardı. Kaldırdık ve Boluya getirip plaka ve ruhsatları değiştirdik.

Bizim ruhsatta da ilk tescil tarihi 2002 (benim aracı aldığım yıl) yazmaktaydı. önceden kayıtlar tamamen dijital ortamda olmadığı için bu sorunlar olabilmekteydi malesef.

Aracınız güzel. Alacak ve satan taraflara hayırlı olur inşAllah.
1998 Skoda Felicia 1.3 GLX Combi
Benzin/LPG Tüketimi
Kullanıcı avatarı
Ömer Fatin
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 152
Kayıt: 06 Mar 2011, 15:08
Konum: Bolu
Ad Soyad: Ömer Fatin
Nereden: Bolu
Arabanız: 98 Felicia GLX Combi

İleti sadebey77 » 01 Şub 2013, 13:37

Teşekkürler Ömer kardeşim..
1994 Model Favorit GLX BOYASIZ 120.000 Km
Rizeli Sadebey

Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Kullanıcı avatarı
sadebey77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 116
Kayıt: 11 Eyl 2012, 22:45
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Nereden: Yalova
Arabanız: Skoda Favorit GLX 1994

İleti akt145 » 01 Şub 2013, 14:39

Arkadaşım öncelikle hayırlı satışlar dilerim sahibinden.com da fiyatta indirim yok demişsin ama genede sorayım dedim,bi arkadaşa böyle bi araç lazım en son oluru nedir özelden msj atarsan sevinirim.
akt145
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 226
Kayıt: 25 Ekm 2009, 01:20

İleti sadebey77 » 02 Şub 2013, 01:22

Akt 125 mesaj attım ;)
1994 Model Favorit GLX BOYASIZ 120.000 Km
Rizeli Sadebey

Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Kullanıcı avatarı
sadebey77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 116
Kayıt: 11 Eyl 2012, 22:45
Konum: YALOVA
Ad Soyad: Yüksel ÇAVUŞOĞLU
Nereden: Yalova
Arabanız: Skoda Favorit GLX 1994


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir