favorite şahin radyatör fanı;

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

favorite şahin radyatör fanı;

İleti sainz » 25 Mar 2013, 17:26

forman37 yazdı:
sainz yazdı:
Favocu yazdı:Elektrikçiye gitmeden önce sigortaya baktınızmı motor eskisinden daha güçlü olduğu için %90 sigorta atmıştır. Sanırım orjinal fan motoru sigortası 15 Amper oluyor, sigortayı değiştirip 30 Amperlik bir tane takınca problem kalmıyor.

Sileceklerin sigortası 15A, fanın sigortası ya 20A ya da 25A olsa gerek. ;)



motorun kaldırabılcıegı sıgorta dısında yuksek amperajlı sıgorta takılması . motorda bı sıkıntı oldugunda sıgortayı attıramıyacak ve motorun yanmasına + elektrık tesısatınında yanmasına sebeb olucaktır bunuda goz onunde bulundurun motorun gucune gore sıgorta kullanın hadı kolay gelsın :)

Benim yazdığım fan sigorta değerleri orijinal değerler. En azından ben öyle hatırlıyorum. Diğerlerinden biraz fazla idi amper değerleri. ;)
 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti sainz » 25 Mar 2013, 17:30

sainz yazdı:
forman37 yazdı:
sainz yazdı:
Favocu yazdı:Elektrikçiye gitmeden önce sigortaya baktınızmı motor eskisinden daha güçlü olduğu için %90 sigorta atmıştır. Sanırım orjinal fan motoru sigortası 15 Amper oluyor, sigortayı değiştirip 30 Amperlik bir tane takınca problem kalmıyor.

Sileceklerin sigortası 15A, fanın sigortası ya 20A ya da 25A olsa gerek. ;)



motorun kaldırabılcıegı sıgorta dısında yuksek amperajlı sıgorta takılması . motorda bı sıkıntı oldugunda sıgortayı attıramıyacak ve motorun yanmasına + elektrık tesısatınında yanmasına sebeb olucaktır bunuda goz onunde bulundurun motorun gucune gore sıgorta kullanın hadı kolay gelsın :)

Benim yazdığım fan sigorta değerleri orijinal değerler. En azından ben öyle hatırlıyorum. Diğerlerinden biraz fazla idi amper değerleri. ;)

Düzeltme;

En yüksek değerli sigorta 15A imiş Favorit' te.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti forman37 » 25 Mar 2013, 17:54

sainz yazdı:
sainz yazdı:
forman37 yazdı:
sainz yazdı:
Favocu yazdı:Elektrikçiye gitmeden önce sigortaya baktınızmı motor eskisinden daha güçlü olduğu için %90 sigorta atmıştır. Sanırım orjinal fan motoru sigortası 15 Amper oluyor, sigortayı değiştirip 30 Amperlik bir tane takınca problem kalmıyor.

Sileceklerin sigortası 15A, fanın sigortası ya 20A ya da 25A olsa gerek. ;)



motorun kaldırabılcıegı sıgorta dısında yuksek amperajlı sıgorta takılması . motorda bı sıkıntı oldugunda sıgortayı attıramıyacak ve motorun yanmasına + elektrık tesısatınında yanmasına sebeb olucaktır bunuda goz onunde bulundurun motorun gucune gore sıgorta kullanın hadı kolay gelsın :)

Benim yazdığım fan sigorta değerleri orijinal değerler. En azından ben öyle hatırlıyorum. Diğerlerinden biraz fazla idi amper değerleri. ;)

Düzeltme;

En yüksek değerli sigorta 15A imiş Favorit' te.



çakmak sıgortası yok sanırım bunlarda goremedım ? yada dırek baglı.
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti PİCK-UP » 25 Mar 2013, 20:02

orjinali

favoritte 15Amperdir, felicia'da 25A dir.


sigorta kutusnda

Favoritte soldan sağa 7.

Feliciada soldan sağa 17. sigorta sogutucu fan sigortasıdır... :)


Favoritin amperajının düşük olması sadece sogutucu fanın o devreye bağlı olmasından

Felicianında favorite göre amperinin yüksek olması o sigortaya sogutucu fan , Korna ve sellektörlerin o sigortaya

baglı olmasındandır..
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti 16 ONDER » 25 Mar 2013, 22:07

bugün işten cıktıktan sonra elektirikçiye gittim elektirikçi sigorta tablasindan oldugunu lehimlerin gevşemiş oldugunu soyledi söktü ve güzel lehimledi yerine takti 15 A olan eski fanin sigortasini 20 A le degiştidi ve fan çaliştı sogutmasi tam istediğim gibi sabitledi biraz zorladim motoru yine sabit hararet fan açiyor 1 dk calisiyor ve 5 dk calişmiyor onceki devamli calişıyodu hafta sonu trafigin yogun olduğu fomara heykel yapip hararet yerinde kalacakmi bakalim ama şimdılik sorun çözuldü gibi bilgilerinzden ve ilginizden dolayı tesekür ederim arkadaşlar daha öncede buradan yararlanarak karbiratörü soküp temizligini yapmıştim
16 ONDER
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 27 Ekm 2012, 21:30
Ad Soyad: önder KAPUCU
Nereden: Bursa
Arabanız: favorit 135LX

İleti yagmurunoglu » 28 Mar 2013, 19:03

arkadaşlar bu hararet sorununa ufakta olsa yararı olan bi eğişiklik yapabilirsiniz.2006 model ford cargo kamyonların radyatör suyu muhafaza haznesinin termostatlı kapağı bizim araçlara tam oluyor. değişiklik sebebi ise, bizim orjinal kapaklarda da termostat var ama çok basit ve çoğu zaman açmıyor ve hazne ve borular şişiyor hava yapıyor. işte bu kapak sayesinde bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz ve motoru bi nebze rahatlatabilirsiniz. saygılar...
Kullanıcı avatarı
yagmurunoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 34
Kayıt: 11 Oca 2013, 20:58
Ad Soyad: vedat yağmuroğlu
Nereden: Ankara
Arabanız: formen

İleti 16 ONDER » 28 Mar 2013, 22:03

yagmurunoglu yazdı:arkadaşlar bu hararet sorununa ufakta olsa yararı olan bi eğişiklik yapabilirsiniz.2006 model ford cargo kamyonların radyatör suyu muhafaza haznesinin termostatlı kapağı bizim araçlara tam oluyor. değişiklik sebebi ise, bizim orjinal kapaklarda da termostat var ama çok basit ve çoğu zaman açmıyor ve hazne ve borular şişiyor hava yapıyor. işte bu kapak sayesinde bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz ve motoru bi nebze rahatlatabilirsiniz. saygılar...



bu kapağın fiyati nedir? kullanan varmi usta demiştı kapagi fazla sıkma borular şişme yapar diye bende fazla sikmiyorum uzun sure kullandiktan sonra kontagi kapatip arabadan indiğimde fisdiye ses geliyor genleşme kapi havasi cikiyor borular şimdi daha rahat sert değil
16 ONDER
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 27 Ekm 2012, 21:30
Ad Soyad: önder KAPUCU
Nereden: Bursa
Arabanız: favorit 135LX

İleti yagmurunoglu » 29 Mar 2013, 18:10

kapağın fiyatı 15 tl plastik basit bir kapak. ortasında bir delik var ve gerektiğinde bu delik kapağın içindeki termostatın yardımıyla ufak bir miktar açılıyor ve havayı alıyor.şişlik falan kalmıyor.orjinal kapaktan daha sağlıklı.
Kullanıcı avatarı
yagmurunoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 34
Kayıt: 11 Oca 2013, 20:58
Ad Soyad: vedat yağmuroğlu
Nereden: Ankara
Arabanız: formen

İleti firatkorkmaz_77 » 24 Haz 2013, 15:32

benim favoritte hareret sorunu vardı daha doğrusu fan devreye girdiğinde biraz ses çıkarıyordu zaman sonra bozuldu radyatör fanı yenisini takdırdım 45 tl ye şuanda bu sıcaklarda bile hararet sorunu çekmiyorum . bu arada fanı takarken radyatörün içinide iyice bir temizleyin . ve yazında antifiriz kullanmayı ihmal etmeyin unutmayın anti firiz yaz kış kulanılmalı. sonra radatörüm delik dememek için:)
kocaeli web tasarım http://www.nicomediayazilim.com/
firatkorkmaz_77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 24 May 2013, 11:08
Ad Soyad: fırat korkmaz
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 93 favorit glx

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir