Karbüratörü delme

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Karbüratörü delme

İleti forman37 » 11 Nis 2013, 11:22

PİCK-UP yazdı:
tarık yazdı:burdaki tornacılar ufak işler yapmak istemiyor hepsi paraya doymus.bende karbüratöre bakır boru soktum suan onunla ugrasıyorum daha onceki denememde basarısızdım busefer oldu gibi cekis mukemmel yok böyle birsey hele ikinci bogazı acarken arac nasıl atılıyor ufak bi sorun var cozemedim onunla ugrasıyorum gaza milim dokununca stop ediyor lpg beyninden supelendim baska cıkma takdım oda aynı onu halledersem tadından yenmez mutla deneyin.




hava filtresi girişinde bantla vs. kapatma daraltma varsa havayla tam karışamadıgından stop ediyor.


açın hava girsin yine stop ederse lpg ciye veya kendiniz tüp ayarını yapın veya yaptırın sorun kalkar ortadn.



ama su takoz mıkser olayı kafama yattı :) tornacı zaten yakınımda parada almaz bunu yapmaya ben sızden once davranıp yaptırıyım dıyorum :) ek olarak ön panjuru ıptal edıp araca ıntercool takıcaz zaten bununla bırlıkte byaa bı faydasını goruruz gıbıme gelıyo . hadı kolay gele
 
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti tarık » 11 Nis 2013, 17:55

Takoz mikser benimde kafama yattı yıllardır aklımda yapmak nasip olmadı favomun cekis dusuklugunden canıma takdedi gözüm karardı delecektip karbüratörü suan karbüratörün bogazına soktum boruları süper oldu stop etmeyide hallettim incebi gaz ayarıyla yakİt deniyecem insaAllah yakıt fazla olmaz artık arac sollarken korkmadan solluyorum benzinli gibi cekis gücü oldu.Mikseri yapınca neti verirsiniz cok merak ediyorum nasıl okcak sizede kolay gelsin
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti forman37 » 11 Nis 2013, 18:32

tarık yazdı:Takoz mikser benimde kafama yattı yıllardır aklımda yapmak nasip olmadı favomun cekis dusuklugunden canıma takdedi gözüm karardı delecektip karbüratörü suan karbüratörün bogazına soktum boruları süper oldu stop etmeyide hallettim incebi gaz ayarıyla yakİt deniyecem insaAllah yakıt fazla olmaz artık arac sollarken korkmadan solluyorum benzinli gibi cekis gücü oldu.Mikseri yapınca neti verirsiniz cok merak ediyorum nasıl okcak sizede kolay gelsin



boruyu mıkserın kenarını deliptemı soktunuz nasıl yaptınız ?
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti tarık » 11 Nis 2013, 18:45

mikser yok iptal hafa filitresine ikitane gaz borusu sonra bakır boruları kıvırıp bogaza taktım.
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir